
Maserati povlači 326 primeraka Ghiblija i Quattroportea za 2017. godinu u SAD, zbog problema koji može da izazove blokadu zadnjih točkova. Ovaj problem posebno se odnosi na vozila proizvedena od 1. jula do 12. oktobra.
Snimljen i Fiat 500L Living facelift

Sem restilizovane verzije regularnog modela 500L, Fiat priprema i obnovljeni 500L Living, dakle njegovu dužu verziju koja može da se dobije sa 7 sedišta. To povrđuju i ove špijunske slike maskiranog test primerka snimljenog negde u Švedskoj.
Stiže i Volkswagen Up GTI sa 115KS

Volkswagen će tokom sledeće godine kupcima poinuditi i sportski Up GTI, ali je već sada poznato nekoliko osnovnih detalja.
Novi Porsche 911 ide u širinu

Porscheovi inženjeri već su prilično odmakli s radom na novoj 911-ici. Ako ne bude nekih problema premijera će se dogoditi krajem 2018. ili početkom 2019.
Dolazi i Alfa Romeo Giulia Veloce sa 350KS?

U ponudi Alfe Giulije postoji "rupa" izmeđe verzija Veloce sa 280KS i Quadrifoglio sa 510KS, ali to će po nekim informacijama iz Holandije biti popunjeno novom varijantom sa 350KS.

Oettinger je jedan od najpoznatijih nemačkih VW tjuning specijalista i nedavno je lansirao potpuno novu liniju preme i izduvnih sistema za sve brze Golf verzije, uključujući tu i GTD, GTI i R modele.
Toyota Terenci - Novogodišnja ponuda

U posebnoj ponudi Toyota Land Cruiser, Hilux, RAV4
Važi od 15.12.2016 do 30.1.2017

Sesti za volan superautomobila, danas je jednostavnije nego ranije. Širom Evrope postoje firme, koje za relativno pristupačnu nadoknadu nude iznajmljivanje automobila marki kao što su Ferrari ili Lamborghini.
Vozači novog BMW-a M5 će moći putem prekidača da menjaju pogon sa zadnjeg na sve točkove

Poznato je da veliki umovi slično razmišljaju. Najnoviji dokaz za to je činjenica da BMW i Mercedes-Benz imaju slične ideje u vezi sa tim da svoje supersedane učine atraktivnijim. Naime, vozači budućeg F90 M5 će navodno moći po želji da putem prekidača odaberu pogon na zadnje ili sve točkove. To je slično onome kod AMG E63 i aktiviranju takozvanog „Drift“ režima.

Jedan od epiloga velike VW-ove afere Dieselgate, čiji troškovi su dostigli 14,7 milijardi USD, jeste obveza Volkswagena da ponudi otkup svim vlasnicima čiji su automobili "varali na testovima izduvnih gasova", i to po ceni koliko su vredeli pre izbijanja skandala. To ne znači da automobil mora da bude u ispravnom stanju, čak naprotiv, može da nedostaje i poneki deo.