
Kad se pojavio krajem ’80-tih godina, Aztec Barchetta Giugiaro (poznat i kao Audi Aztec) izgledao je kao automobil iz budućnosti. Dizajnirao ga je Đorđeto Đuđaro za kompaniju Italdesign, i pretpostavlja se da ih je proizvedeno svega između 15 i 50 primeraka.

Gradski život nosi svoje izazove, a kada je reč o vožnji, to je okruženje u kome vozači sve više cene robusnost i visoki položaj za vožnju koje pruža SUV, ali u meri prilagođenoj gradskim ulicama, uz istinski naglasak na zaštitu okoline. Istovremeno, oni žele i vozilo koje se ističe atraktivnim izgledom, ali i prilagodljivošću kakva im je potrebna za aktivan način života.

Najbolje vreme za punjenje električnih automobila jeste kada radite, spavate, jedete i slično, ali to nije baš uvek moguće.

Volkswagenu je konačno dosta. Ali samo kada su u pitanju crossoveri i SUV model i tek nakon što su lansirali u crossover izdanju sve što se može lansirati, bilo da govorimo o veličini, broju sedišta ili tipu krova. Kako piše Index.hr, poslednjih nekoliko godina Volkswagen je ponudu crossovera toliko proširio da ni najveći poklonici marke više ne znaju šta se sve nudi širom sveta.

Strategija za brza rešenja mobilnosti do 2025. godine
Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila ‘Plan S’, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila.
Više od 900.000 dece širom sveta dobilo ime po markama automobila

Kako piše FoNet, više od 900.000 mališana širom sveta, a naročito u Sjednjenim Američkim Državama i Velikoj Britaniji, dobilo je ime po markama automobila.

Mitsubishi će uskoro na australijskom tržištu početi sa prodajom nove generacije dostavnog modela Express, a koji nije ništa drugo nego već poznati Renault Trafic, ovde sa oznakama japanske marke.