
Mitsubishi će uskoro na australijskom tržištu početi sa prodajom nove generacije dostavnog modela Express, a koji nije ništa drugo nego već poznati Renault Trafic, ovde sa oznakama japanske marke.
Ovo i ne čudi jer je Mitsubishi deo Renault-Nissan alijanse pa na ovaj način štedi vreme (i novac) kako bi ponudio alternativu rivalima kao što su su Toyota HiAce, Hyundai iLOAD i Ford Transit. Takođe, proizvodnja Renault Trafica i novog Mitsubishija Express se obavlja u istoj fabrici Sandouville u Francuskoj.

Kako bilo, 2020 Mitsubishi Express će se nuditi u više verzija, sa standardnim i dužim međuosovinskim rastojanjem, bočnim kliznim vratima, 16-inčnim točkovima, volanom podesivim po visini i dubini, Bluetooth konekcijom, USB portom, zadnjom kamerom, automatskim uključivanjem svetala i brisača, sa pet vazdušnih jastuka, tepomatom...

Za pogon su predviđeni 1,6 litarski twin-turbo dizel sa 103kW/140KS i 340 Nm, kao i 2,0 litarski turbo dizel sa 125kW/170KS i 380 Nm, dok će se kod menjača nuditi 6-stepeni manuelni i 6-stepeni automatik sa dvostrukim kvačilom.
Ovde još i podatak da Express sa standardnim međuosovinskim rastojanjem ima zapreminu tovarnog prostora od 5,2 kubna metra a u verziji sa dužim međuosovinskim rastojanjem ta zapremina je 6 kubnih metara.
Cena za sada nije zvanično saopšetna ali se procenjuje da bi bazna verzija trebalo da košta oko 30.000 australijskih dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs