Toyota 1/X, Toyota Hi-CT, Toyota FT-MV i Toyota Crown Hybrid concept
Tojota je za domaći salon automobila u Tokiju (27.10. – 11.11.2007.) pripremila zaista veliki broj raznih koncept automobila, od kojih izdvajamo 1/X, Hi-CT, FT-MV i Crown Hybrid concept.
Iako bi se u prvi mah Toyota 1/X mogla shvatiti i kao najava neke buduće Toyote Prius, stvari ipak stoje malo drugačije. 1/X u stvari najavljuje novi Toyotin hibridni automobil, i to nešto manji od Priusa, koji će se pojaviti u prodaji najverovatnije 2010. godine. Toyota u svom press saopštenju ipak 1/X poredi sa Priusom, tačnije navodi se podatak da je sa težinom od samo 420 kg (!) novi 1/X čak tri puta lakši od Priusa (što je postignuto upotrebom karbon fibera u konstrukciji). Zadnje točkove Toyote 1/X pokreće napredni hibridni pogonski sklop (smeštem ispod zadnjih sedišta), a Toyota posebno ističe da je 1/X duplo ekonomičniji od Priusa. Pri tom naravno 1/X emituje i manju emisiju CO2. Inače, 1/X je dugačak 3900 mm, širok 1620 mm i visok 1410 mm.
Studija Hi-CT ("hi ride city truck) sa hibridnim pogonom prema Toyotinom saopštenju ima za cilj da bude urbani cool automobil i da putnicima pruži zabavnu vožnju, a sve to u pakovanju standardnih gradskih automobila. Ipak, Hi-CT je sve samo ne standardan automobil, a pre svaga po pitanju dizajna. Nalik više na manji kamion, Hi-CT ima izrazito visoku bočnu liniju, kratke prepuste i spoljašnji pomoćni prtljažnik između zadnjih tokova. Sem toga, zanimljive su i dimenzije : Hi-CT je naime dugačak samo 3330 mm, širok 1695 mm, a visok čak 1780 mm.
Toyota FT-MV je u odnosu na Toyotu 1/X i Toyotu Hi-CT daleko bliže serijskoj proizvodnji, što nam njegovo ime uostalom i najavljuje. FT-MV u osnovi znači Future Minivan, a neki novi Toyotin model, sličan ovom FT-MV, bi navodno mogao da se pojavi u prodaji već tokom 2008. godine. Kao i kod svakog minivena, i ovde je naglasak na prostranosti i praktičnosti pa FT-MV ima tri reda sedišta i nudi komotan smeštaj za šest putnika.
Toyota Crown Hybrid concept je hibridna verzija (kombinacija benzinca i elektromotora) Toyotine limuzine Crown, čije su različite generacije u Japanu u ponudi već 50 godina. Toyota nažalost ne navodi konkretne podatke o motoru, snazi i potrošnji, već samo napominje da Crown Hybrid concept odlikuju visoka ekonomičnost motora, mala emisija CO2 i nizak stepen buke. Sem toga, Crown Hybrid concept poseduje i VDIM traction control, 10 vazdušnih jastuka i poseban LCD displej za pružanje informacija vozaču. Vrhunski komfor za svih pet putnika se naravno podrazumeva. Očekuje se da serijska verzija Toyote Crown Hybrid krene u prodaju krajem 2008. godine.