home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda je za predstojeći Tokyo Auto Salon tjunera (od 11. do 13. 1. 2008.) pripremila dva koncept automobila : Civic Type-R Modulo Concept i Inspire Modulo Concept. Zajednički im je agresivniji i sportskiji izgled u odnosu na serijske verzije, što je zasluga kompletnog aerodinamičkog paketa, uključujući tu i nove alu točkove. Ukratko, Civic Type-R Modulo Concept u osnovi predstavlja trkački automobil ali "legalizovan" i za običan saobraćaj, a sem neizostavnih trkačkih šara na karoseriji, eksterijer ovog modela odlikuju pre svega novi branici, izraženiji pragovi, modifikovana maska hladnjaka, veliki spojler na poklopcu prtljažnika, prozirna zadnja svetla i atraktivniji aluminijumski točkovi od 19 inača (sa gumama 225/35 R19). Promene je naravno doživela i unutrašnjost, koja je bogatija za sportska Recaro sedišta, ali je s druge strane iz interijera izbačeno sve što nije neophodno, kako bi se što više smanjila težina automobila. Tako su recimo standardne oplate vrata zamenjene onima od karbon fibera, a isti materijal se našao i na novom sportskom volanu, ručnoj kočnici i na centralnoj konzoli. Za sada nema informacija o eventualnim promenama na motoru i ostaloj mehanici, mada se nezvanično pominje da Civic Type-R Modulo Concept ima elektronsko podešavanje amortizera.

Drugi novitet za Tokyo Auto Salon je Honda Inspire Modulo Concept, odnosno sportski koncept na bazi modela Inspire, koji se u Americi prodaje kao Honda Accord (u Japanu je inače prodaja standardnog modela Inspire počela pre nekoliko dana, tačnije 22. decembra). Kao i u slučaju Civica Type-R Modulo Concept, i Inspire Modulo Concept privlači pažnju pre svega agresivnijim izgledom. Zasluga za to pripada novim sportskim branicima, prozirnim zadnjim svetlima, novom grilu hladnjaka, novim prednjim svetlima, hromiranim detaljima i sedmokrakim aluminijumskim točkovima od 19 inča. Interijer je presvučen dvobojnom kožom (narandžasto/crna kombinacija), a od zanimljivih detalja izdvajaju se LCD ekrani u naslonima prednjih sedišta. Za pogon je zadužen standardni 3,5 litarski V6 i-VTEC benzinac, koji razvija 280KS.


 



čitanja : 1553



Komentari