Honda Civic Type-R Modulo Concept i Honda Inspire Modulo Concept
Honda je za predstojeći Tokyo Auto Salon tjunera (od 11. do 13. 1. 2008.) pripremila dva koncept automobila : Civic Type-R Modulo Concept i Inspire Modulo Concept. Zajednički im je agresivniji i sportskiji izgled u odnosu na serijske verzije, što je zasluga kompletnog aerodinamičkog paketa, uključujući tu i nove alu točkove. Ukratko, Civic Type-R Modulo Concept u osnovi predstavlja trkački automobil ali "legalizovan" i za običan saobraćaj, a sem neizostavnih trkačkih šara na karoseriji, eksterijer ovog modela odlikuju pre svega novi branici, izraženiji pragovi, modifikovana maska hladnjaka, veliki spojler na poklopcu prtljažnika, prozirna zadnja svetla i atraktivniji aluminijumski točkovi od 19 inača (sa gumama 225/35 R19). Promene je naravno doživela i unutrašnjost, koja je bogatija za sportska Recaro sedišta, ali je s druge strane iz interijera izbačeno sve što nije neophodno, kako bi se što više smanjila težina automobila. Tako su recimo standardne oplate vrata zamenjene onima od karbon fibera, a isti materijal se našao i na novom sportskom volanu, ručnoj kočnici i na centralnoj konzoli. Za sada nema informacija o eventualnim promenama na motoru i ostaloj mehanici, mada se nezvanično pominje da Civic Type-R Modulo Concept ima elektronsko podešavanje amortizera.
Drugi novitet za Tokyo Auto Salon je Honda Inspire Modulo Concept, odnosno sportski koncept na bazi modela Inspire, koji se u Americi prodaje kao Honda Accord (u Japanu je inače prodaja standardnog modela Inspire počela pre nekoliko dana, tačnije 22. decembra). Kao i u slučaju Civica Type-R Modulo Concept, i Inspire Modulo Concept privlači pažnju pre svega agresivnijim izgledom. Zasluga za to pripada novim sportskim branicima, prozirnim zadnjim svetlima, novom grilu hladnjaka, novim prednjim svetlima, hromiranim detaljima i sedmokrakim aluminijumskim točkovima od 19 inča. Interijer je presvučen dvobojnom kožom (narandžasto/crna kombinacija), a od zanimljivih detalja izdvajaju se LCD ekrani u naslonima prednjih sedišta. Za pogon je zadužen standardni 3,5 litarski V6 i-VTEC benzinac, koji razvija 280KS.