home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Toyota Motor Europe (TME) je još ranije zvanično potvrdila da će prodaja hibridne verzije Toyotinog predstavnika u C segmentu, odnosno Aurisa Hybrid, početi u drugoj polovini sledeće godine, dok će već sredinom ovog meseca na Salonu u Frankfurtu biti predstavljena i njegova koncept verzija, zvanično nazvana Auris HSD Full Hybrid concept.

U međuvremenu je objavljen novi set fabričkih fotografija i par detalja, ali bez navođenja konkretnih brojki koje se tiče performansi, potrošnje goriva i emisije CO2.

Tačnije, Toyota je samo saopštila da emisija CO2 iznosi manje od 100 g/km, da ubrzanje do 100 km/h traje "oko 10 sekundi" i da Auris HSD Full Hybrid concept može da se kreće i samo na elektropogon (ali ne brže od 50 km/h).

U paketu se nalaze 1,8 litarski benzinac sa 73kW/98KS, elektromotor, Nickel-Metal baterije i CVT transmisija.

Hibridni Auris se spolja i iznutra i vizuelno razlikuje od standarnih modela. Izmenjen prednji deo (maska, branik, LED svetla) može da se protumači i kao najava skorog redizajna standardnog Aurisa, dok je unutrašnjost u plavoj boji, u skladu sa karakterom automobila (plava koža i plavo osvetljenje plus aluminijumske pedale i krov sa solarnim panelima).

Visina automobila je manja za 20 mm, alu točkovi su od 18 inča, a poboljšana je i aerodinamika, pa Cw vrednost otpora vazduha iznosi 0.28. Auto jer inače dugačak 4245 mm, širok 1760 mm, visok 1515 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2600 mm.

U svakom slučaju, za proizvodnju serijskog Aurisa HSD (Hybrid Synergy Drive) hibrida će biti zadužena Toyotina Burnaston fabrika u Velikoj Britaniji, a što se cene tiče, očekuje se da ona bude prilično niža od Priusa.

Sem Aurisa HSD Full Hybrida, Toyota će ove godine u Frankfurtu izložiti i koncept Plug-in verzije novog Priusa (dakle sa punjenjem baterija preko obične utičnice).

Prius Plug-in Hybrid concept kombinuje 1,8 litarski benzinac sa 97KS, elektromotor i litijum-jonske baterije (pune se za 1,5 sati), a rezultat je emisija CO2 manja od 60 grama po kilometru.

Japanci su još saopštili da će početkom sledeće godine više od 150 Plug-in Priusa biti dato u zakup probranim flotnim kupcima u Evropi, a sve u cilju testiranja u realnim uslovima eksploatacije.  



čitanja : 1666



Komentari