Opel Zafira Tourer Concept na Salonu u Ženevi

Opel je objavio sliku Zafire Tourer Concept, nove studije koja će biti predstavljena na ovogodišnjem 81. Salonu automobila u Ženevi a koja najavljuje buduću, serijsku verziju (trebalo bi da se pojavi u septembru, na Salonu u Frankfurtu).
Sudeći po ovoj slici, dizajneri su inspiraciju za prednji kraj nove Zafire pronašli u izgledu Opel Ampere, dok bi prostranija i praktična unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima dizajnerski trebalo da se ugleda na Insigniju, Astru i novu Merivu.
Za razliku od nove Merive, buduća Zafira neće imati tzv. samoubilačka vrata (gde se zadnja otvaraju u suprotonom smeru od prednjih), već konvencionalno rešenje.
Prema ranijim, nezvaničnim podacima, nova Zafira je dugačka 469 cm, široka 182 cm, visoka 169 cm dok zapremina prtljažnika iznosi od 670 do 1890 litara. Takođe, nova Zafira će biti i 100 kg teža od još uvek aktuelnog modela.
Što se motora tiče, ponuda će obuhvatati sledeće agregate:
Motori Opel Zafira (2011) |
|||
Motor |
Zapremina/cm3 |
snaga/KS |
Nm pri o/min |
1.4 T |
1364 |
120 |
200/1850 |
1.4 T |
1364 |
140 |
200/1850 |
1.6 T |
1598 |
180 |
230/2200 |
1.4 T LPG |
1364 |
137 |
185/1850 |
1.6 T CNG |
1598 |
150 |
210/2300 |
1.7 CDTI |
1686 |
110 |
260/1700 |
1.7 CDTI |
1686 |
125 |
280/2000 |
2.0 CDTI |
1956 |
160 |
350/1750 |
U ponudi će takođe biti i start/stop sistem, sistem regeneracije kočione sile a kasnije i menjač sa duplim kvačilom.
Nova Zafira će se u prodaji pojaviti krajem ove godine, a bazna verzija bi u Nemačkoj trebalo da košta manje od 20.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Bas fino izgleda. Je l' neko vozio nesto slicno sa ovakvim A stubovima? Meni ovo deluje kao oni konji sto imaju one klapne na ocima da gledaju samo pravo. Cini mi se da malo smeta kod preglednosti, smanjuje ugao preglednosti.
@Uros CS
Slicna je i nova Astra, uzasno nepregledna u svim pravcima, sedeo sam u njoj
Meni je Auris nepregledan. A stub debeo, retrovizor veliki, probao sam kako mi čuči. Pomeri sedište napred, nazad, očaj živi, zaklanja ne samo raskrsnicu, nego i semafor
@Dejan L
Pa inace, vecina novih automobila su nepregledni, cesto je pregednost zrtvovana u korist aerodinamike... Od novih automobila u toj klasi je verovatno jedino Golf pregledan poput svojih prethodnika, posto je jedan od najkracih i ceo je ”kockast”, bez nekog eksperimentisanja na polju dizajna