Nije mu bilo suđeno – zaboravljeni Audi A8 Coupe

Audi je decenijama pokušavao da dostigne konkurente iz Minhena i Štutgarta, a zaboravljeni koncept A8 Coupe jasan je pokazatelj koliko je daleko ekipa iz Ingolštata bila spremna da ide kako bi ostvarila svoj cilj.
Pokušavajući
da parira Mercedesu, posebno kupe verziji S-klase - današnjem CL-u, Audi se
krajem 90-ih godina prošlog veka obratio firmi IVM Automotive iz Minhena.
Rezultat saradnje, Audi A8 Coupe, elegantnom linijom i dizajnerskim rešenjima
čak i danas, gotovo 15 godina nakon predstavljanja na Salonu automobila u
Ženevi, deluje elegantno i zavodljivo.
Kako bi ostvarili seksi povijenu, kupe liniju, inženjeri su morali poprilično da
menjaju arhitekturu Audijeve aluminijumske šasije, što je zatim rezultiralo i
izmenom većine karoserijskih panela. Čak su i sedišta, sa integrisanim
sigurnosnim pojasevima, bila preuzeta sa Audi A4 kabrioleta.
Iako je A8 Coupe bio jedan od interesantnijih izloženih modela na salonu u
Ženevi 1997. godine, svetlost serijske proizvodnje nikad nije ugledao. U Ingolštatu
su se, naime, pribojali da bi na tržištu naišao na istu sudbinu kao BMW-ova
serija 8, pa je unikatni primerak, potpuno funkcionalan i sa homologacijom za
upotrebu, i danas u vlasništvu IMV-a koji je u međuvremenu prešao u ruke
inženjersko-konsultantskog giganta Semcona.
...gotovo 15 godina nakon predstavljanja na Salonu automobila u Ženevi, deluje elegantno i zavodljivo...
E to je ono što Audijev dizajn može
" U Ingolštatu su se, naime, pribojali da bi na tržištu naišao na istu sudbinu kao BMW-ova serija 8"
Sve rečeno. CL je ubica. :)))
P.S. Panco,slažem se. Ali očigledno da je CL isuviše jak,pa se konkurenti plaše i da se usude da konkurišu. Inače prodju kao BMW serija 8. :D
@PITBULL
Ne,vide da nema puno vajdi od takvog modela...Oni sta prave zele da budu medju najboljima ili najbolji...
CL to svakako nije i uvek ce biti iza Bentlija ;)
@dusan
Da l da verujem tebi ili zvaničnicima u Audiju i doživljenoj sudbini BMW 8-ce?
Hmm. :)))
CL svakako jeste najbolji,kakav Bentli,CL ga razbija na svim uporednim testovima. Kakav auto,al ok,razumem da to ne znaju oni koji se nisu vozili ili ga vozili pa ne zameram. :)
Pazi,Mercedesa porede sa Bentlijem,Rolsom i BIJE ih ! :)
A Audi i BMW žele da se porede sa Mečkom,ali nemere,Mečka pa ostali. :)))
sta ovekivat od pitbula nego da vadi recenice iz konteksta.
veze nema.
bmw seijre 8 nije prekinut sto nije bio uspjesan.
sta mislis da je calibra bila neuspjesna?
mislis da je omega bila neuspjeh? bila je skupa kao tvoj mercedes. razlozi su drugi.
ali ocito ti nekontas puno toga ovdje.
nisu svi komercijala kao MB.
gde ova rugoba da se meri sa bmw..8..hehe..i ako je mladji 7..8..godina..ja koliko znam prodato je oko 30.ooo..osmica sto i nije za bacanje
@Hahe
Zašto je izašla nova 6-ca?
Ova najnovija posle Banglove.
Ajmo stručno objašnjenje.
Sjedista mogu biti samo iz Audi 80 cabrio, nikako A4 cabrio jer tada nije bio ni u planu...
@PIT
Hahaha...Zna se ko je u vrhu skupih limuzina i kupea...
Bentli,Rols...
Nemoj da pises razne...
Glupo,pomislice neko svasta...
CL je za onog ko nema za Kontinental ;)
@dusan
Znaš i sam kako stoje stvari. Sam si pričao da je CL bolji u uporednim testovima "ali šta ima veze ovo je Bentli".
E za takve je Bentli,a za one koje zanima auto (najbolji),tu je CL. :)
@PITBULL
Zasto sam pricao?
Zar je bitno za takav luksuzan kupe da li ce stici do 100 za 5 ili 5,3?Ili da li ce ici 300 ili 320...Dzabe testovi i sve,Bentli je Bentli,u toj klasi kralj.
Baš šteta što nije zaživeo. Audi fanovi bi, svakako, bili ponosni na njega.
@dusan 00:32
Slažem se sa tobom u potpunosti.
@dusan
Auto ne čini samo ubrzanje !
Već sve kompletno.
Ti to ne razumeš,tako da je iluzorno diskutovati sa tobom.
Čudi me da nisi izvadio vremena sa "ringa",pošto živiš u Nemačkoj i voziš po ringu a ne saobraćaju...
CL je autina,zato ni Bentli ne može da mu prismrdi,a kamoli BMW i Audi...
Pročitaj samo tekst gore i biće ti sve jasno.
@pitbull
"Auto ne čini samo ubrzanje !
Već sve kompletno."
Zanimljivo da ti to kazes":))) Sta vise, frapantno!
@PITBULL
Cl moze da ga pobedi u testu samo zvog cene,posto je Bentli u proseku skuplji 10-tak hiljada,sto kad pogledas nije malo,ali ako hoces pravi,poznati luksuz,britanski,onda ces platiti vise,ako imas,ako nemas onda ces voziti 'jeftinog' Mercedesa :D
Ti pricas o ubrzanju?Pa ti si svakodnevno ovde i pricas o ubrzanjima...Ja oduvek pricam da nije sve u tome,ima nesto u imenu,brendu,imidzu,sto svakako ide na stranu Bentlija!
Da ne zaobidjemo to da Bentli dosta bolje izgleda...
Takodje mislim da ste ti i McLaren jedini ljudi koji bi vozili Mercedes pre Bentlija,mozda bi vam se pridruzio jos neki dekica,posto Bentli svakako ne izgleda tako da bi ga pozeleo neki dekica ;)
Oni bogati,sa dosta para ce svoju uspesnost pokazati sa Bentlijem,Rolsem,Porseom,Ferarijem,nikako Mercedesom ;)
@dusan
@toma
Očigledno da ne znate engleski i očigledno da se nikad niste vozili u CL-u.
Nek vam prevede neko šta kaže čovek u testu. :)
@PITBULL
Ne treba ti test...
Dovoljan je znak Bentlija da se odlucis ;)
Sta ste se ovde uhvatili za Bentli koji moj... Bentli pa Bentli...
Uzgred video sam ga danas i nije ama bas nista posebno kao da je prosao ovakav Audi a ne Bentli, samo da je bio jos sa onim geto felnama pa da mi kompletno pokvari utisak...
O cemu vi pisete!? Bentli jeste da ima britanski dizajn i smek. ali ima nemacku tehnologiju. Za sve one koji ne znaju, Bentli, Lambordzini i Bugati su u vlasnistvu VW-Audi grupe jos od 1998. godine. Sve sto je od tada do danas izaslo pod njihovim imenima je delo nemaca. U njihovim upravnim odborima su sve sami nemci, i tu nema niceg vise engleskog, italijanskog ili francuskog, sem dizajna, i mesta gde se skalpaju, jer sve dolazi iz nemacke. A o tome ko je najbolji, nema diskusije. Bugati Vejron je najbrzi na svetu, Bentli ima vecu prodaju od Rolsa, i ako Rols ima veci broj modela, kao i Lambordzini od Ferarija. A i zna se koje broj 1 u evropi, od proizvodjaca. CL je za mlade penzionere, koji su 4 decenije skupljali lovu za njega. Kontinental je za one koji smeju da provozaju makar 1 krug po Nordslajfe-u.