Citroen DS4R na Salonu u Ženevi

Posle DS3 Racinga, Citroen je pripremio i sportsku Racing verziju modela DS4.
Citroen DS4R pokreće 1.6 THP benzinski turbo motor koji raspolaže sa 256KS (160KS po litri zapremine,), dok emisija CO2 iznosi 155 grama po km.

Takođe, DS4R je dobio i mat sivu boju, izmenjeni prednji branik, nove pragove, zadnji difuzor, modifikovano ogibljenje (auto je niži za 35 mm), širi trag točkova (napred za 55 mm, pozadi za 75 mm), novi sportski izduvni sistem, set novih alu točkova od 19 inča sa gumama 235/40 R19, kočioni sistem sa diskovima 380 mm...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Omniauto.rs

Odličan dizajn i odlične performanse, mada sa tako zatamnjenim staklima sigurno nije legalan... Još samo da čujemo cenu.
ovo BMW-ov motor koji ide u minija samo ojacan ili ?
bas je nasviran...
lep autic
@NemanjaBB
BMW i PSA su zajedno razvijali motor, moglo bi se reci "kostur" samog motora, a zasebno ih proizvode, sa svim specificnostima oba proizvodjaca. Tako npr. PSA verzija ovog motora nema TwinPower turbo, i nema Valvetronik sistem upravljanja ventilima.
@toma M58d...
oprosti ali to što kažeš nije tačno! motori su praktički jednaki! Variabilnu kontrolu otvaranja ventila ima već najmanja 1.4l verzija s "prodajnom" oznakom VTi (zato se tako i zovu) a twin scroll turbo i direktnu injekciju goriva imaju verzije sa "prodajnom oznakom THP!
sami motori iz te suradnje imaju oznaku "Prince Engine" s oznakama verzija EP3, EP6, EP6DT, EP6DTS, EP6CDTX i slično... ali je istina, da oba partnera ne ugrađuju istih verzija! EP6CDTX možeš nać samo kod PSA (DS4/5) a P154 samo u JCW modelima...
ovaj sa 256 konja u ovom racingu je očito neka najnovija verzija!
Druze mirko, za Valvetronic znam sigurno da se ne ugradjuje u PSA, a za twinscroll nigde nisam procitao potvrdu da se ugradjuje. Twinscroll se do skora nije ugradjivao ni u Mini modele. Kao sto sam rekao baza motora je ista. Nekih 90%.
ha čuj... ako "Variable Valve Lift and Timing injection" radi isto što i Valvetronic (a mislim, da radi), onda ga imaju već 1.4 i 1.6l atmosferci, jer iz toga vuku svoje VTi ime ;)...
a griješiš i kod turba... twinscroll su svi turbaci EP6 serije već od početka!
osim toga, ako se dobro sječam, razvoj je tekao ovako: PSA daje "labour&hardware" a BMW "pamet"... što znaći, da su "uzeli" blok PSAove TU serije i u njega izburgijali rupe za klipove veličine BMWove Tritec serije. na to su nakalemili glave različitih legura i tipa ljevanja i dodali BMWove "fine tehnologije" kontrole ventila, ubrizgavanja goriva i normalno, turbo... twinscroll! :)) ;)
sve je to lepo, ali ja u Beogradu nikako da vidim da neko vozi NOVU C4-vorku, ili cak DS4!! Ovih starih C4-ki ima kol'ko 'oces, ali novih nigde!!
od cega bre zivi onaj Vitro - uvoznik? Privredna vozila i servis?
auuuuu 1.6 i 250 ks pa to vristi kao cigance kada ga okupaju.....
lep jeste ali ce prodata kolicina biti do tri....
super izgleda osim ovog resenja maglenke i dnevnog led svetla.
vidim opet se javljaju ljudi kojima nije jasno da autoindustrija napreduje i da je moguce izvlaciti vecu snagu iz manjih zapremina. isto to su ljud pricali kad se snaga originalnog fiata 500 povecala sa 13ks na silne 23ks