Moderni Fiat 127

Fiat je svoj model 127 predstavio 1971. godine, a 1983. godine ga je zamenio Fiat Uno. E sad, ako ste se možda pitali kako bi mogla da izgleda njegova moderna verzija, odgovor daje dizajner David Obendorfer.

Obendorfer kroz ove rendere pokazuje svoju viziju moderne interpretacije
127-ice koja je zadržala karakteristične linije originala, naravno modernizovane u skladu sa vremenom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: David Obendorfer



Ovo je odlično , ne bi bilo loše da Fiat nešto ovako napravi , jer sem 500 , sve ostalo je bezlično i utopljeno u masi.
I enterijer je odličan , savršenstvo jednostavnosti...
Sjajan rad! Drago mi je da je neko posvetio toliko vremena na ovakvom radu. Uopste ne izgleda lose. Ne toliko lep koliko je ideja zabavna. Zadnji deo je bas dobar. Ne pamtim kad sam poslednji put video original...
Pa ovo je jos ruznije od 500 , ko da su ga cekicem radili ali sta ja znam ?
Odlican!
Kapa dole i starom modelu bez kojeg ne bi bilo ni naseg Juga...
@Đorđe
nije bas tako, vecina modela je originalna (Panda, 500, Punto, Bravo...) i prepoznaju se na kilometar!
Veci je problem sto su dugo na trzistu (zadnja 2)...
ODLICAN! Mogao bi Fiat da se vrati na oznacavanje modela brojevima, to su bila zlatna vremena za njih,a evo i 500 se odlicno prodaje.
Ja se odusevim kad vidim Fiat Tempru ili Tipo sa troje vrata. Mislim da sam ga video dvaput u zivotu. Voleo bih da vidim rad, slican kao ovaj, samo na bazi Ritmo-a.
Onda bi Punto postao Uno.
Bravo bi postao Ritmo.
Nego kad smo kod toga...
127 vs Ritmo, može neko da mi objasni zar to nije 1 ista klasa?
FIAT bi trebao angažirati ovog čovjeka. Sjetite se koncepta 500 coupe i spider objavljen na ovom sajtu prije nekoliko mjeseci. Zadnji kraj na ovom 127 je fantastičan.
Sjajno,savrseno jednostavno.Prepoznatljivo na prvi pogled, a opet savremeno, retko dobar dizajn.
Dejane,Ritmo je bio prethodnik Tipa,Golf klasa,inace naslednik 128ice.
Prvi retro "Fijat" koji bi potencijalno mogao da imitira prethodnika u duši, a ne samo po izgledu ... kada bi mu ugradili kraće prenose i bolji osećaj pri volanu nego što ima trom "fijat 500" odnosno "Panda".
Još samo kada bi nešto slično nazvali "Jugo" i povoljno *proizvodili* u Kragujevcu, sa cenom od 7.500 - 9.500 evra, gde bi im kraj bio? Mislite da bi "Dačija" mogla da mu parira među evropskim kupcima kojima je potreban drugo (ili američkim, treće) vozilo a koji nemaju potrebu za četiri vrata?