Škoda Vision C concept: prve zvanične slike

Sem nove generacije Fabije i Superba, kao i dva nova SUV modela, Škoda planira još nekoliko novih modela. Među tim novitetima ima i jedno iznenađenje, i to u vidu nove verzije Octavije.
Tačnije, Česi pripremaju Octaviju Coupe koja međutim ima 5 vrata, a ne 4 kako je ranije najavljivano. O ovakvoj atraktivnijoj Octaviji je bilo reči i ranije, a danas su objavljene i ove prve zvanične slike koncept verzije koja će premijeru imati početkom marta na sajmu u Ženevi.

Škoda je ovu studiju nazvala Vision C, dok se serijska varijanta može očekivati tokom 2015. ili 2016. godine.

Sem po obliku zadnjeg dela krova ovakva Octavia se od standardnog modela između ostalog razlikuje i po potpuno drugačijem prednjem delu sa novim svetlima. U svakom slučaju, radi se o vizuelno atraktivnijem automobilu u poređenju sa običnom Octavijom.

Platforma je Volkswagenova MQB (dužina automobila je oko 4700 mm, širina 1820 mm), dok je za pogon predviđen 1,4 litarski četvorocilindrični TSI agregat sa 81 kW/110KS koji može da koristi i komprimovani prirodni gas (potrošnja 3,4 kg na 100 km, emisija CO2 je 91 g/km).

Što se serijskog modela tiče, u njegovoj ponudi bi trebalo da se nađu benzinski i dizel agregati zapremine između 1,4 do 2,0 litra, a tu bi mogao da bude i 2,0 litarski turbo motor sa 280 konja za sportsku RS verziju.
Sem standardnog prednjeg pogona, kao opcija kod serijskog Vision C modela će se nuditi i opcioni 4x4 pogon.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Konacno jedna Skoda koja je meni lepa.Sa vw tehnikom i ovim dizajnom trebalo bi ovo da bude sjajan auto.Posle duzeg vremena pogodak.Sto se mene tice.
Kao da je od papira, kao origami. Posebno kad se gleda zadnji deo. Na to me podseca kad vidim i Rapid i Oktaviu.
Nadam se da ovaj "dizajn" nikada neće zaživeti ...
Boju i da ne pominjem
Meni je nekako logicnije da iz ovoga proizadje novi Superb, ali dobro...
@carobnjak
Pa ako ovo navodno bude coupe verzija Octavie, mislim da ti je pitanje suvisno... Octavia je 4,66 m tako da ne vidim problem sto je ovaj 4,7 i da i dalje bude C-segment... :P