Ssangyong XLV-Air i XAV-Adventure na sajmu u Frankfurtu

Ssangyong je u svom saopštenju potvrdio da će na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu prikazati dva koncept vozila, kao i Tivoli sa 1,6 litarskim dizelašem.
Koncepti su nazvani XLV-Air i XAV-Adventure, a oba su napravljena na bazi platforme Tivolija.
Kako stvari sada stoje, XLV-Air (eXciting smart Lifestyle Vehicle) je u stvari najava budućeg Tivolija sa produženim međuosovinskim rastojanjem i sa tri reda sedišta koji se u prodaji očekuje tokom sledeće godine.

U odnosu na standardni Tivoli ova varijanta će nuditi i veći prtljažnik i više praktičnosti, dok će se u ponudi motora naći 1,6 litarski benzinac i dizelaš iste zapremine.
Takođe, kupci će moći da biraju između šestostepenog automatskog ili manuelnog menjača, a biće dostupna i 4x4 verzija.
Ovaj model će se i vizuelno
razlikovati u odnosu na standaradni Tivoli, i to po doteranim svetlima i
branicima.
Drugi koncept za Frankfurt je XAV-Adventure ("eXciting Authentic suV), u
stvari nova verzija XAV koncepta prikazanog početkom aprila na sajmu automobila
u Seulu.

Za ovo vozilo se u saopštenju kaže da je autentični SUV koji je dizajniran tako da kombinuje tradiciju i najnovije trendove. Takođe, XAV-Adventure treba da privuče aktivne i mlađe generacije, i to svojim off-road mogućnostima u pakovanju kompaktnog SUV-a.

Hibridni pogonski sistem e-4WD podrazumeva 1,6 litarski benzinac (pokreće zadnje točkove), elektromotor (pokreće prednje točkove) i litijum-jonske baterije.
Na kraju, u Frankfurtu će biti izložen i Tivoli sa novim 1,6 litarskim e-XDi Euro 6 dizelašem.
Ovaj dizel agregat raspolaže sa 85 kW/115KS pri 3400-4000 o/min. i 300 Nm pri 1500-2500, a uparen je sa šestostepenim manuelnim ili šestostepenim Aisin automatskim menjačem.

Fabrika navodi da emisija CO2 iznosi 113 grama po km, dok je prosečna potrošnja goriva 4,3 l/100 km (za verziju sa manuelnim menjačem).
Za sada je Tivoli 1.6 e-XDi dostupan samo sa 4x2 pogonom, ali će kasnije ove godine na raspolaganju biti i verzije sa 4x4 pogonom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs