Toyota prikazala novu verziju C-HR Concepta

Japanska Toyota je ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu iskoristila da posetiocima prikaže RAV4 sa hibridnim pogonom, novu generaciju Priusa i unapređenu verziju koncepta C-HR.

Što se tiče CH-R concepta, originalna verzija je prikazana pre skoro godinu dana na sajmu automobila u Parizu, dok je u Frankfurtu svetlost dana ugledala njegova unapređena verzija, i to bliža budućem serijskom modelu koji će se pojaviti na sajmu u Ženevi 2016. godine.

Kako bilo, C-HR je vizija kompaktnog crossovera sa hibridnim pogonom, pri čemu se navodi da inovativnivnim C-HR konceptom ovaj japanski brend na jedinstven način ulazi u C krosover segment, kao i da kombinuje upečatljiv novi dizajn, agilan i zabavan doživljaj vožnje.


CH-R concept je napravljen na novoj platformi Toyota New Global Architecture, dugačak je 4350 mm, širok 1850 mm, visok 1500 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2640 mm (točkovi su inače od 21 inča).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Vec ima na netu spijunskih fotografija serijske verzije ovog C-HR koncepta, ali koliko sam razumeo on ce biti u B-segmentu, a ne u C-segmentu kako pisu, jer je tu RAV4 zapravo... u svakom slucaju deluje da ce biti veoma originalan... na tim fotografijama se jasno vidi da nece kao na konceptu bocna zadnja vrata imati malo staklenih povrsina, tako da niko ne mora da kaze: "pa i ovako se vozis cesto sam nije ni neophodno da oni koji se povremeno voze gledaju uopste kroz prozor" ili "vetrobran je sasvim dovoljan"... :) ...kao sto su neki ljudi opravdali nemogucnost otvaranja zadnjih bocnih prozora kod nekih modela, ili nedostatak standardnog otvaranja prozora na automobilima sa 5-vrata, jer je jeftiniji patent kao iz Yuga sa 3-vrata, i jer je to "sasvim odlicno resenje, pa to je imao BMW Serije 3 iz 80-ih"... :D
Nije uopste originalan, naprotiv teska je kopija Nissanovih studija, aima ih nekoliko.BMW i dan danas ima takvo resenje otvaranja bocnih prozora na trovratnim verzijama i i dalje je bolji auto i primamljiviji od svakog GM ili korejskog proizvoda na kojima se sve moze otvoriti.Vecina automobila od jeftinih do najskupljih sa troja vrata ima ju slicna resenja, takodje vecina predstavnika a segmenta nema bocne prozore koji se mogu potpuno otvoriti.I niko nema problem sa tim, ti bas imas opsesiju sa tim provetravanjem.Twingo 1 je legendarni bestseler i sampion prakticnosti sa takvim resenjem, onda je dosao Twingo 3 i dobio jos dvoja vrata i svi su ostali u cudu sa tim otvaranjem zadnjih stakala iako to do tada niko nije primecivao na Citigou,Up-u,Mii-u.Pa i ti.Nije ti to nedostatak standarnog otvaranja prozora na automobilima sa 5 vrata, vec je to benefit dodatka jos dvoja vrata na standardnom automobilu sa 3 vrata.Kapiras?Imas i10 gde se sve moze otvoriti i 500 gde nista ne moze iljudima je bolji 500.Znas zasto?Zato sto im vriste j..a za standardno otvaranje prozora...a i tusiraju se,pa nemaju problem sa tim.