Nissan Titan Warrior concept

Nissan je na prošlogodišnjem NAIAS sajmu automobila u Detroitu i zvanično predstavio novu generaciju pick-up modela Titan, dok je za ovogodišnje izdanje ovog sajma pripremio i njegovu koncept verziju nazvanu Warrior.
Za sada nema konkretnih detalja, ali je sa slike vidljivo da se vozilo od standardne verzije razlikuje po izmenjenom prednjem delu sa upadljivom maskom, novim svetlima, doteranom braniku i narandžastim detaljima.
Dok ne stignu detalji (promocija je najavljena za 12. januar), ovde podsećanje da standardni Titan XD ima 5,0 litarski V8 turbo-dizel Cummins motor sa 310KS i 752 Nm obrtnog momenta.
Takođe, Nissan će u Detroitu prikazati i novu verziju IDS Concepta koji je premijeru imao prošle godine na sajmu u Tokiju.
IDS concept prikazan u Tokiju je električno vozilo (sa baterijama 60 kWh), koje pokazuje budućnost tehnologije autonomne vožnje, ima takozvana samoubilački vrata i mesta za četiri putnika, dok mu dimenzije izgledaju ovako: dužina 4470 mm, širina 1880 mm, visina 1380 mm i međuosovinsko rastojanje 2800 mm.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Nissan koristi Cummins motor?
Ja mislio da to koriste samo ZMAJ, 14. oktobra, Ikarbus, FAP ...
A, je li to Nissan tako radi što ne zna on da napravi, što misli da je bolje ili što tako ima bolji prijem kod domaćinina?
Čuo sam da je Cummins u svojoj oblasti za 2016. godinu dobitnik i zaista prestižne nagrade "Best Places to work for LGBT". Bravo ...
Relano, ovo je kamionski turbodizel motor, od 5 litara, pa je logično kupiti isti od najboljeg majstora. Ovo ume da napravi Kamins i Volvo, a sve drugo je druga liga, na čelu sa Mercedesom, MAN i sl.
Eto kakvi se frankeštaji voze u SAD, kakve lomine. A podigli dramu za 2 litarski VW motor.
Da, ali kako ovo ekološko vozilo za amerikanjsko tržište "prodje" one "dušikove okside"?
najbolje dizel motore u pikapima u americi ima duramax (general motors), mada po snazi najbolji je powerstroke (ford).
najbolji dizel motori u kamionima su caterpillar, mada ni detroit nije los, cummins isto solidan. moj cale je bio dugo vremena kamiondzija u americi i bezao je od volva kao djavo od krsta - volvo kamioni su udobni za voznju, ali kvalitet je nula.
Zato ima 60ks po 1 litar.
Kad prepogramiraju 2,0 tdi na 120 ks i on će daa prođe američki bolestan rezon.
mile
Taj Volvo kamionski motor, zašto je u smislu kvaliteta "djubar" - po kriterijumima Amerike?
ako si spomenuo volvo dizel motore, onda se u istu klasu ubacuju i detroit. to sto volvo pravi manje motore od konkurencije je njegov problem.
ovaj 5.0 cummins sigurno nece ici u nijedan pravi kamion, jer americki kamioni koriste 2-3 puta vece motore. caletov freightliner century je imao detroit dizel zapremine cini mi se 12.7L ... ali je zato sa njim presao 1.5 miliona milja bez ijednog veceg kvara. neunistiv motor - samo redovno odrzavanje.
@ moron,
zato sto propisa ulje i pre nego sto mu garancija istekne. kada je cale kupovao kamion vidjali smo volvo sa samo 500,000 milja na satu zrelim za generalku.
u evropi ima mnogo kamiona sa 6L zapremnine. Tegqači su najčešći sa 10L a najveći su 12L. amerikaneri prave velike motore sa manjom konjažom, ali je zato i potrošnja goriva abnormalno veća, a samim tim truje okolinu. ali to im ne smeta, jel da?
volvo pređe 1 milion bez problema, a ovo amerikaneri sa malim korisnim dejstvom i 5-6 tona većeg težine kamiona mogu i duplo. a j apitam što ne prave još duplo težu krntiju pa da pređe 4 miliona?
potpuno je nebitno na ovoj temi sta se radi u evropi. tema je nissan titan, koji je dostupan samo u americi i uradjen iskljucivo za amerikance. kad si poceo da pricas o dizel motorima i kamionima mislio sam da pricas pricas o americkom trzistu, gde ce svaki peterbilt ili kenworth preci vise nego 5 volva, ali o kamionima u evropi ne znam bas nista tako da necu da pricam o njima.
pa volvo kamion u evropi i sad je isti. zato je dobar reper. a američki kamioni pređu duplo vše zbog velike rezerve i sporohodnosti. zto su skuplji bar duplo. zar nije boljekupiti kamion na svekih 5 godina, pri tome koji ti uštedi na gorivu još jedan kamion na 1 milion kilometara?
nije isti kamion. od kada se cale penzionisao pre par godina sam gotovo prestao da pratim kamionsku industriju, ali cak i onda (~2011-2012) vecina volvo kamiona su imali caterpillar, detroit ili cummins motore.
ne znam odakle ti to da su americki kamioni barem duplo skuplji od volva. ne znam bas koliko im se krecu cene novih, ali moj cale je uvek kupovao 4-5 godina stare kamione sa do 500,000 milja na satu i volvo nije bio nista jeftiniji nego ostali u "jeftinijoj klasi" tipa freightliner ili kenworth. jedini koji su bili malo skuplji su bili oni bas najbolji tipa peterbilt i western star, mada je i tu razlika bila poprilicno mala (oko $2,000-$3,000). tako da volvo sigurno nije duplo jeftiniji nego americka konkurencija.
i samo zato sto volvo ima manji motor ne znaci automatski da ce manje da trosi. jer taj manji motor ce se daleko vise muciti kad vuce vecu prikolicu, a samim tim ce biti i veliki potrosac.
ja pričam o ceni za nove kamione.
cummins može napraviti motor sa ceo svet, delom i catapilar (više za radne mašine, agregate i brodove). nisam znao da volvo ima kaino i sa cumins motorima i sad.
istina je da je volvo pokvario kvalitet zadnjih 15 godina.
koliko znam cumins daje garnaciju na motor od 500 000 milja, a toliko i volvo može preći. ne kažem da je bolji, ali je manji motor od SAD klasika starije generacije, troši 30 posto manje.
nadji mi primer gde je volvo za duplo jeftiniji od americke konkurencije.
moze li isto primer/dokaz po kome trosi 30% manje.
evo malo sam proverio cene na netu. uzeo sam za primer motor od oko 500 ks, standardan sleeper.
cene volva su od $125,000-$140,000 zavisno od preme. freightliner je $120,000-$135,000, a kenworth i peterbilt (dva najzvucnija imena u industriji kamiona) $135,000-$150,000.
eto kolika je razlika u ceni