home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ovde prvo podsećanje da je Citroen u aprilu počeo testiranje WRC reli verzije novog C3, budući da se francuski proizvođač ovim automobiloim vraća u svetski reli šampionat u sezoni 2017.  

Test baza Citroena je inače stacionirana u Chateau du Lastoursu na jugu Francuske, a treba podsetiti da je automobil u aprilu još uvek bio maskiran šarenom folijom. Sada stižu i zvanične fotografije najavne koncept verzije koja će promociju imati sledeće nedelje na sajmu automobila u Parizu. Citroen u svom saopštenju između ostalog navodi i da C3 WRC obeležava početak nove sportske avanture za ovu marku.

U svakom slučaju, novi WRC propisi su zamišljeni da automobile učine bržim i spektakularnijim, snaga 1,6 litarskog turbo motora je povećana na oko 380 konja, šasija je šira, transmisija sofisticiranija, a timovi su dobili i više slobode da se igraju sa aerodinamikom.

Ukratko, C3 WRC Concept je dugačak 4150 mm, širok je 1875 mm, a uprkos tome što je veći ovaj automobil je za 25 kg lakši od ranijeg trkačkog Citroena DS3 WRC iz 2015. godine. Za pogon C3 WRC Concepta se brine 1,6 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 380KS.

U razvoju novog C3 WRC-a učestvuje i britanski vozač Kris Meeke, dok će svoj trkački debi 2017 C3 WRC imati u januaru 2017. godine (na reliju Monte Karlo) kada će napasti nemački Volkswagen i Sebastiena Ogiera.

Na kraju, očekuje se da će Citroen kasnije ponuditi i drumsku sportsku verziju novog C3, kao rivala Fordovoj Fiesti ST,  pri čemu bi kao inspiracija za takav C3 trebalo da posluži upravo C3 WRC.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1364



Komentari

Fino izgleda, nema sumnje da ce biti konkurentan, al' protiv Ogiera tesko da ce moci.

Autor abc 20 Sep 2016, 13:46

da, na žalost istinito... ne može bit toliko bolji od Pola WRC, koiko je Ogier bolji od svoje konkurencije.... dok je s Citroenom harao Loeb je bar pola njegove kariere bilo još najmanje troje šampionskih vozača, koji su mogli uzet skoro pa svaku pobedu... Loeb, Makinen, Gronholm, Solberg, Burns... pa onaj "psiho" Panizzi.... zbog čega je i WRC raly bio luđaćki dobro i zanimljivo takmičenje. a danas... Wagen i Ogier i onda dugo ništa :(

Autor drugmirko 20 Sep 2016, 14:29

Samo mi je čudno kako Citroen već nije pronašao nekog novog wunderkinda , jer Ogier i Loeb su takođe Citroenova škola.

Autor Đorđe 20 Sep 2016, 15:31

Dzabe i 1000 konja u ovom prelijepom auto,kada VW ima Ogiera I tu se trka zavrsava.

Autor Renault Terminator 20 Sep 2016, 19:36

Ogier je pukao kako je dobio prinovu u porodici. To nije više isti vozač, a ko prati WRC zna ko su pobednici poslednjih relija.

Autor aki 20 Sep 2016, 21:59

aki

Rat je dobio Ogier a par izgubljenih bitaka u tom ratu su usputne...

Autor Renault Terminator 22 Sep 2016, 18:46