home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Seat će na predstojećem sajmu automobila u Barseloni pored Atece FR prikazati i specijalno vozilo nazvano 600 BMS Concept.

Kao baza je poslužio nekadašnji Seat 600D, koji je španski proizvođač po Fiatovoj licenci proizvodio između 1957. i 1973. godine (napravljeno je ukupno 797.318 primeraka). Seat 600D je dakle španska verzija Fiata 600 koga mi inače poznajemo kao Zastavinog "Fiću" (čija proizvodnja je u Kragujevcu prestala krajem 1985. godine).

O samom 600 BMS Conceptu za sada nema mnogo detalja, ali je poznato da će imati originalne točkove, "samoubilačka" vrata, meki sklopivi krov i kožnu unutrašnjost.

Nije poznato koji motor pokreće ovaj "show car", ali na više informacija nećemo morati još dugo da čekamo.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1744



Komentari

Projekat snova za Mr.Zastavu i Mr.Camira! :)))

Autor carobnjak 03 Maj 2017, 18:34

Siguran sam da su mašine za našeg "Fiću" sačuvani, i zašto nacionalni projekt ne bi bio malčice modernizovan "Fića" (Što se tiče sigurnosti i potrošnje, izmeštanjem rezervoara, okretanjem vrata i motorom od 850 kubika i naravno motorom i pogonom na zadnje točkove) a karoserija je "Svevremena" naravno sa malenim Abart hladnjakom za ulje napred, puno hroma i naravno Abart izduvnom granom pozadi... Hajde da maštamo - mogla bi Akrapović izduvna grana...
P.S. Jedan se Beograđanin obogati iznajmljujući mladencima Fiću...

Autor Miodrag iz Peći 03 Maj 2017, 22:22

Svi pametni samo FIAT izgubio kompas. Nije ni čudo zašto FIAT kao FIAT još malo pa neće ni postojati pošto su se maltene odrekli sebe. Jedini dobar potez nakon Punta im je novi model FIAT-a 500, a posle toga mrka kapa. Ponovo je aktuelno pitanje Zastave. Nadam se da će nakon isteka ugovora država usloviti FIAT da mora da pokrene i Zastavu jer Srbiji ustvari nije potreban jedan nov model već jedan novi (stari) brend spomoću kojeg će tržištu u perspetivi biti ponuđeno nekoliko modela jer sasvim je sigurno da 1-2 modela neće preporoditi Srbiju. To znači da pored izletničke industrije potreban nam je brend sa višedecenijskom tradicijom koji će imati iste takve planove za budućnost. Kao u Češkoj Škoda. Dakle neka država nađe investitora za Zastavu pa da i mi radimo Fiće druge generacije. Kada može Seat i to pod patronatom Volkswagena zašto nebi mogla i Zastava pod patronatom FIAT-a ili još bolje nekog trećeg. Volkswagen sad ima dva minija: Bubu i uskoro Seat 600. Da je FIAT pametan pored FIAT-a 500, imao bi i Zastavu 750 i to kao jeftiniju i izgledom malo drugačiju verziju od aktuelnog Fiće. Ovo je još jedan slučaj koji govori koliko je FIAT slep kod očiju.

Autor Zastava 07 Maj 2017, 19:53

Svi pametni samo FIAT izgubio kompas. Nije ni čudo zašto FIAT kao FIAT još malo pa neće ni postojati pošto su se maltene odrekli sebe. Jedini dobar potez nakon Punta im je novi model FIAT-a 500, a posle toga mrka kapa. Ponovo je aktuelno pitanje Zastave. Nadam se da će nakon isteka ugovora država usloviti FIAT da mora da pokrene i Zastavu jer Srbiji ustvari nije potreban jedan nov model već jedan novi (stari) brend spomoću kojeg će tržištu u perspetivi biti ponuđeno nekoliko modela jer sasvim je sigurno da 1-2 modela neće preporoditi Srbiju. To znači da pored izletničke industrije potreban nam je brend sa višedecenijskom tradicijom koja će biti nastavljena i u narednim decenijama. Kao u Češkoj Škoda. Dakle neka država nađe investitora za Zastavu pa da i mi radimo Fiće druge generacije. Kada može Seat, i to pod patronatom Volkswagena zašto nebi mogla i Zastava pod patronatom FIAT-a ili još bolje nekog trećeg. Volkswagen sad ima dva minija: Bubu i uskoro Seat 600. Da je FIAT pametan pored FIAT-a 500, imao bi i Zastavu 750 i to kao jeftiniju i izgledom malo drugačiju verziju od aktuelnog Fiće. Ovo je još jedan slučaj koji govori koliko je FIAT slep kod očiju.

Autor Zastava 09 Maj 2017, 15:23