home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Škoda Vision RS Concept

Škoda je još ranije sa nekoliko rendera najavila da će na predstojećem sajmu automobila u Parizu promovisati i Vision RS Concept, a u međuvremenu su objavljeni i novi teaser crteži i par novih detalja.

Sem modela Karoq Scout, Karoq Sportline i Kodiaq RS (ovaj potonji sa 2,0 litarskim dizelašem od 240KS), Škoda će tako početkom oktobra na sajmu automobila u Parizu imati još jedan novitet – Vision RS Concept.

U Škodi naime pripremaju i naslednika modela Rapid, a Vision RS Concept će poslužiti kao njegova najava ali i kao najava za buduće Škodine RS modele (Škoda je oznaku RS inače prvi put upotrebila 1974. godine na reli automobilima 180 RS i 200 RS).

Škoda Vision RS Concept

Novi Rapid možemo očekivati tokom 2019. godine, pri čemu će se nuditi samo kao Rapid Spaceback (najverovatnije će izgubiti i ono Spaceback iz naziva). Takođe, ovakav Rapid će dobiti stajling u formi konvencionalnog porodičnog hatchbacka, što potvrđuju i ovi teaser crteži.

U saopštenju se navodi da je Vision RS Concept dugačak 4356 mm, širok 1810 mm, visok 1431 mm kao i da ima međuosovinsko rastojanje od 2650 mm.

Novi Rapid će koristiti dužu verziju Volkswagenove MQB A0 platforme, koju će inače dobiti i budući Škodin manji crossover najavljen Vision X conceptom.

Imajući u vidu dimenzije, očekuju se da će novi Rapid ponuditi dovoljno prostrani enterijer za jedan porodični automobil (zapremina prtljažnika bi trebalo da iznosi oko 430 litara). Takođe, očekuje se i značajan skok u kvalitetu enterijera.

Škoda Vision RS Concept

U unutrašnjosti Visiona RS Concept su četiri individualna sedišta, alkantara, crveni detalji, volan sa zaravnjenim donjim delom i digitalna instrumenta tabla, a tu je i kristal koji je delo češkog proizvođača Lasvit.

Škoda Vision RS Concept

Koncept vozilo će imati hibridni pogon, a to podrazumeva kombinaciju 1.5 litarskog turbo benzinca i elektromotora sa ukupno 242KS (baterije su od 13 kWh). Ubrzanje do 0 do 100 km/h traje 7,1 sekundu, dok je najveća brzina 210 km/h.

U vesti se navodi da emisija CO2 iznosi 33 grama po km kao i da je moguća vožnja i samo na elektropogon (oko 70 km).

Ivan Mitić – Autoblog.rs




čitanja : 1046



Komentari