home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
 

Nas zastupnik japanske Honde ( Delta auto ) najavljuje nekoliko zanimljivih noviteta za salon automobila u Beogradu ( 22.mart-1.april ). Osim Civica Type S ( verzija sa 3 vrata ) i luksuzne limuzine Legend, najvece ce interesovanje verovatno izazvati dolazak nove, trece generacije modela CRV. Novi CRV predstavlja naslednika serije koja je prodata u skoro 2,5 miliona primeraka u proteklih 11 godina. Najnoviji CRV pruza prakticnost SUV-a, ali nudi i vise dinamike u voznji. Takodje nudi vecu udobnost i luksuzniju kabinu, cime se Honda prilagodjava sve vecoj potraznji kupaca za kvalitetnim i vrhunskim proizvodima na trzistu kompaktnih SUV-a. Osim promenjenog dizajna ( koji je sada vise zaobljeniji ), promenjene su i dimenzije. Suprotno aktuelnim trendovima novi CRV je kraci (!) od prethodnika za skoro 10 cm pa sad dimenzije iznose : D x S x V 4525 mm/1820 mm/1675mm uz medjuosovinsko rastojanje od 2630mm. Kod promena na dizajnu treba pomenuti i to da se rezervni tocak vise ne nalazi na zadnjim vratima. Sto se motora tice Hondin poznati 2,2 litarski CTDi dizel motor sa 103Kw/140KS nije promenjen, ali s aerodinamikom nove Honde CRV poboljsanom za 12%, potrosnja goriva je smanjena u odnosu na istoimenog prethodnika. U ponudi je i benzinac sa 110Kw/150KS i 190 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,2 CDTi iznosi 11,6 ( sa rucnim 6-stepenim menjacem), maksimalna brzina mu je 187 km/h a prosecna potrosnja 8,2 litra goriva. Pogon je naravno integralni Real Time 4WD. Karakteristike upravljanja novog CRV-a slicne su upravljanju obicnog putnickog automobila. Glavne promene su nize teziste, prosiren trag tockova za 30 mm, vece 17 incne gume, zajedno s nekoliko promena na geometriji volana i vesanju. Brze reakcije na zahteve vozaca, bolja stabilnost i bolja prilagodjenost svim terenima su rezultat navedenih karakteristika. U kabini prednja sedista su udobnija, a upravljac je prilagodljiv u svim smerovima. Novo, vise mesto menjaca kod baze centralne konzole nalazi se blize upravljacu, cime je oslobodjen prostor na podu. Prtljaznik je zapremine 524 litra odnosno 1532 litra kada se obori zadnja klupa. Kao i Civic sa 5 vrata, CRV nudi opciju doplate za panoramski krov, koji se pruza od vetrobranskog stakla pa sve do tacke iznad zadnjih sedista. Bogati nivo opreme je uskladjen je s vrhunskom tehnologijom koja ukljucuje dva sistema koji su jedinstveni u klasi: Adaptive Cruise Control - ACC, funkcija kontrole voznje kontrolisana radarom koja odrzava programiranu udaljenost s vozilom ispred, te sistem kocnica koji umanjuje efekat sudara CMBS ( Collision Mitigation Brake System ) koji, pre jakog kocenja i aktiviranja prednjih pojaseva, pokrece seriju upozorenja vozacu ako se udaljenost s vozilom ispred smanji vise nego sto je to prihvatljivo. Novi CRV sadrzi i TSA ( Trailer Stability Assist ) koja zajedno s VSA  (Vehicle Stability Assist ) osigurava da je sigurnost vuce konstantno pod kontrolom. Aktivno prednje osvetljenje (AFS – Active Front Lightning), sistem kojim se poboljsava vozacev pogled na put zbog kratkih svetala koja se okrecu u smeru kretanja automobila; po prvi put je dostupan na CRV-u. U ovom trenutku jos ne zna cena za nase trziste, a cisto informativno ona u Nemackoj za dizelski model 2,2 CDTi iznosi 29400 evra a benzinac se ceni na prihvatljivih 26950 evra. Dok ne stigne nova generacija, stari CRV se kod nas nudi sa popustom od svih 4000 evra dok se ne rasprodaju zalihe. 



čitanja : 3183



Komentari