Ford Kuga u Srbiji za 27.220 evra
Naš zvanični uvoznik Fordovih automobila, firma Grand Motors (www.ford.rs) će tokom septembra početi sa prodajom novog Fordovog kompaktnog SUV modela Kuga.
Kuga će se u Srbiji nuditi sa tri paketa opreme, u varijantama sa AWD integralnim pogonom i sa FWD pogonom samo na prednjoj osovini i sa samo jednim motorom. To je 2,0 litarski Duratorq TDCi turbo-dizel motor sa 100kW/136KS i 320Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min.
Osnovni model Kuge (sa prednjim pogonom i opremom Trend) u Srbiji ima cenu od 27.220 evra sa PDV-om.
Kao dizajnerska osnova za ovaj model Fordovim dizajnerima je poslužio njihov koncept Iosis-X iz 2006. godine, i kako to već biva, konačni serijski proizvod izgleda "prizemnije" u odnosu na atraktivni prototip. Ipak, Kuga je sasvim privlačan i atraktivan crossover automobil (nekakav miks SUV i MPV automobila) na kome se posebno ističe moćan prednji kraj sa velikim trapezoidnim otvorom za vazduh u prednjem braniku, a tu su i izraženi lukovi blatobrana, kao i relativno mali klirens (razdaljina najniže tačke vozila od tla) čime automobil dobija i snažnu sportsku notu. Uglavnom, i Kuga prati već poznati Fordov kinetički stil u dizajniranju automobila, pa ne iznenađuje sličnost ovog modela sa Fordovim modelima kao što su S-MAX, Galaxy i novi Mondeo (što takođe važi za unutrašnjost). Kuga ima mesta za 5 osoba, fleksibilnu i praktičnu unutrašnjost, prostran prtljažnik (u osnovnoj konfiguraciji zapremina je 360 litara, a sa obrenim zadnjim sedištima 1355 litara), kao i bogatu standardnu opremu.
Potrošnja u AWD verziji iznosi 6,4 litra goriva na 100 km (emituje 169 grama CO2 po km), a u FWD varijanti 6,3 litra (naravno ovo su fabrički podaci).
VIDEO : Ford Kuga
Pitanje je šta je mnoooogo kume!
Mnogo je ako nećeš ni da se usudiš da kupiš KUGU. Smelost ima svoju cenu, a cene ove klase su uglavnom tu negde oko 30.000€.
Znamo svi da ima i boljih, ali za 35-40.000€, ali auto ide kao metak, poteže žestoko i leži na putu kao "pegla". Bilo da gaziš autoput ili da šnjiraš preko Rudnika. Bez šale, prešao sam 30.000km i imam zamerku samo na nedostatak nekakve fioke-ladice oko menjača, za tel ili novčanik. Po snegu vrlo dobra i sa letnjim gumama. Vozio sam gde bi se malo ko prosečan usudio. Šteta samo što nema dizel automatik.Potrošnja prosek 8,7 l/100 s tim da je "vatra" gde god to može.
Ocena 4+!
Pozdrav svima !
I još da dodam - ide mnogo bolje od Qashquai-a, od Santa-Fe, Tucsona, Forester-a, RAV4...i brža i bolje leži na putu. Nekako agilnija, hitrija, NE NAGINJE SE i NE LJULJA ni malo.
Verujte mi vozio sam sve ove automobile. U vožnji je KUGA pravo iznenađenje. Ako ćemo o BMW X3 ili Q5... nećemo baš da se vređamo ipak je to premium klasa i košta 15-20000€ više. Ali zato dizajnom i stilom može na crtu sa SVIMA.
Probajte u GRAND MOTORSU (ako smete)
Vozim Tuson tri godine i u principu sam zadovoljan, jer pregledan je, siguran, na ravnom putu udoban, čak i ne troši puno, cena mu je bila solidna i za tu cenu stvarno dobar terenac, ALI!!! Slabo reaguje na gas, slabo povlači, nije agilan, nije elastičan, slab obrtni momenat, treba mi duga linija slobodnog puta kada obilazim, pukne na iole većim obrtajima, ljulja se jako, jako, tako da mi to stvarno kvari opšti utisak. Čitajući vaš tekst mogu vam reći da sam blago rečeno fasciniran! Terenac Kuga, a da tako ide i povlači pa zaista ne mogu da verujem. Ako je tako, prodajem Tusona i bez razmišljanja uzimam Kugu! I još nešto. Kuga ili Mazda CDI 173 emotion koja je skuplja za 4000 evra. Hvala unapred, pozdrav iz Zrenjanina.