Beogradski Progres prodaje kineski Shuanghuan Sceo
Beogradska kompanija Progres auto saopštila je danas da je postala generalni distributer kineskog džipa "sceo" za tržište Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.
Direktor Progres auto kuće Dragoljub Milošević izjavio je na konferenciji za
novinare u Beogradu da je džip od danas u prodaji (u novootvorenom salonu u Sarajevskoj ulici 68 i prodajnom centru Progresa u Krnjači), a da je u planu da se u toku
2009. proda 250 automobila.
Kako je rekao, džip je jedini džip i prvi putnički automobil na našem tržištu
poreklom iz Kine, a njegova cena je između 22.900 evra i 24.900 evra.
Milošević je naveo da je Progres auto kuća obezbedila i rezervne delove i obučen kadar koji će pružati servisiranje tog vozila.
Izvor : Beta.co.yu
Naš narod je odavno rekao da svaka roba ima kupca.
Stariji se sećaju kada je pre tridesetak godina isti ovaj Progres uvozio Zaporošca iz tadašnjeg SSSR-a. Inako mali sa vazdušnim hladjenjem i otvorima sa strane kao škrge. Mnogi su se podsmevali tadašnjem rukovodstvu Progresa a u Krnjači u Progresu su bili redovi za uplatu ovih vozila.
Zato mislim da planirana prodaja 250 džipova iz Kine u 2009. godini je realna a za vašu informaciju i ako je danas počela prodaja već su dva komada prodata za kupce iz Crne Gore.
Kako je glup ovaj naziv kategorije vozila - DZIP!
Ima li neko diplomu sa masinskog fakulteta da nasim ljudima objasni sta je DZIP a sta SUV?
Da, ovo je onaj cuveni "crossover" Landcruisera i BMW x5 :)
Anyway, preskupo je to. Nikad ovo ne bih uzeo pored Qashqai i slicnih vozila tte cene.
Ovo bi dobro islo da je 14-15k EUR ...
Pokreće ga četvorocilindrični Mitsubishijev motor od 2,4 litra zapremine, sa 125KS pri 5250 o/min i 190 Nm obrtnog momenta.
U BMW-u se ne sekiraju jer bi svako pametniji kupio polovnog "X5" nego "scea".
Prema starijim informacijama, ovaj model ima automatski četvorostepeni menjač i plin.
prvo auto je trom ko đavo, motor nije nikako usklađen s mjenjačem, ne sumnjam u kvalitetu motora ali mjenjač je užasan, ja posjedujem kineski great wall hover ali motor i mjenjač su dobro usklađeni
drugo klasična šasija, a nema pravi 4x4 pogon? bez reduktora? hover ima sve
kada vozite auto i skrećete u zavoj volan treba maltene krenuti 2 kruga da auto počne skretati, isto tako zadnji kraj je jako nemiran zbog nekih glupih rješenja na zadnjen ovjesu, za usporedbu hover ima poptuno neovisan ovjes i bolje držanje ceste
potrošnja od 10 do 12 litara, dakle s tankom od 60 litara nekih 500-600 km ,hover ima tank od 74 litre, puno praktični je i za montažu plina jer može na šasiju, dok kod cea mora u prtljažnik
zadnja klupa je izrazito neudobna, udrara kroz prolazak na grbavoj cesti
pohvalno je to jer auto ima full opremu, dakle nema čega nema, i mogu reći dosta atraktivan izgled, di god sam ga parkirao svi su ga gledali
naspam drugog kineskog modela, kojeg vozim, great wall hover sceo je u nekim stvarim puno lošiji, a košta skoro 3000 eura više, isto tako nema reputaciju kao hover u kini
uglavnom nije loš auto, ali hitno mu treba novi mjenjač da se iskoristi sav potencijal mitsubishievog motora
Nije mi jasno na koi nacin se formira cena ovog nazovi dzipa?Koliko vremena je potrebno da se dobiu rezervni delovi,od dana kada naruci kupac?Sta spada u osnovnu opremu?Da bi mogli da prodajete te dzipove morate biti konkurentni sa cenom,a za kvalitet znamo kakva je KINA...