Volkswagen Golf VI u Srbiji od 16.999 evra
Nekoliko meseci posle zvanične premijere na Salonu automobila u Parizu, Golf šeste generacije (prvi Golf je inače predstavljen 1974. godine, drugi 1983., treće izdanje je usledilo 1991., "četvorka" je stigla 1997., a Golf "petica" 2003. godine) je konačno stigao i na naše tržište.
Tačnije, prodaja startuje 2. februara a osnovni model sa 1,4 litarskim benzinskim motorom od 80KS će koštati 16.999 evra sa uračunatim PDV-om.
Naravno, Golf VI baš i ne donosi neku dizajnersku revoluciju, što se doduše i očekivalo. Jednostavno, Golf je najvažniji model nemačke fabrike i rukovodstvo VW-a nema nameru da nepotrebnim i rizičnim dizajnerskim eksperimentima ugrozi poziciju besteselera koju Golf ima.
Imajući sve to u vidu, zaista ne iznenađuje činjenica da je "šestica" spoljašnjim izgledom samo evolucija postojećeg Golfa (što se naročito odnosi na bokove automobila, koji se ne razlikuju mnogo u odnosu na Golfa "peticu"). Drugim rečima, Golf ostaje Golf; pomalo konzervativan, ali zato prepoznatljiv već na prvi pogled i bez većih šansi da ga zamenite sa automobilom nekog drugog proizvođača.
Prostranija unutrašnjost kvalitetnom upotrebljenih materijala, izgledom i ergonomijom može da se poredi čak i sa većim VW Passatom, a pažnju privlači i spisak dodatne opreme koji može da obuhvata i DVD plejer, hard drive za MP3 fajlove, Keyless Entry, Intelligent Light System, Lane Assist (upozorava vozača na prelazak iz trake u traku, tempomat sa automatskim držanjem razdaljine, Park Assist druge generacije sa kamerom...
Kao i ranije, i novi Golf VI će pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata. Za početak, tu su benzinci od 1,4 i 1,6 litra sa 80, odnosno 102KS i 2.0 TDI dizelaši od 110 i 140 konja, dok će paleta kasnije biti obogaćena (uključujući i 1.6 TDI agregat sa 90 i 105KS koji stiže krajem godine).
U ponudi novog Golfa je i 7-stepeni menjač sa dvostrukom spojnicom DSG, koji efikasno objedinjuje sportske osobine manuelnog i komfor automatskog menjača. Osim toga, za motore sa većim obrtnim momentom na raspolaganju je i provereni 6-stepeni DSG menjač. Oba menjača omogućuju promenu stepena prenosa bez prekida vučne sile i time novi Golf čine još komfornijim.
Volkswagen inače planira da u 180 zemalja godišnje proda 750.000 Golfova VI i njegovih pomenutih podvarijanti, ali će VW prepreku u tom planu imati u zaista brojnoj konkurenciji, kao što su nova Opel Astra (stiže u drugoj polovini godine), Peugeot 308, Fiat Bravo, Ford Focus, Citroen C4, Toyota Auris, Renault Megane III ili nova Mazda3.
Više informacija o Golfu VI možete naći na zvaničnom sajtu uvoznika: www.volkswagen.rs
VIDEO I : VW Golf VI
VIDEO II : VW Golf VI
VIDEO III : "The Fight" reklama za Golf VI
Ovde je on malo bolje opisan..:)
http://luxauto.blog.co.yu/blog/luxauto/vw/2009/01/21/vw-golf-vi
I sta od opreme podrazumeva ta 80KS verzija od €17K?
Jel opremljeniji od onog i30 sa 109KS za €13K??
nije sigurno oprem.vise od tog i30. I to je puno (17000e)za taj osnovni model sa najsla.motorom.
Bez sumnje je dobar auto, ali daleko od toga da je najbolji izbor u klasi za tih 17000EUR...
17.000 za osnovni model sa 80ks,spor,slabo opremljen,a za neku srednju opremu treba izdvojiti barem 20.000....za te pare se bira ful opremljen polovnjak star svega 2-3 god....
Vojine, za 20K se uzima perverzno opremljen i30 ili Ceed, sa sve plavushom kao suvozachem :D
Golf VI je jako dobar izbor ako želite da vam komšije zavide! Od cene Golfa bar, 3.000EU platite znak VW na haubi. Nema sumlje da je Golf VI dobar auto. Ali za puno manje para, možete kupiti jednako dobar auto, koji nećete morati da parkirate u spavaćoj sobi da vam ga ne bi ukrali. Ko voli, ima i može meka pazari novi golf VI. JA nisam taj.
Ko ima taj pazari Golfa,ko nema taj poredi nekakve KIE,i HUNDAIJE.....
Za te pare ima lepsih i isto tako dobrih automobila.
Da stave znak Hyundai-a na haubu niko se ne bi okrenuo za njim.
Sve u svemu auto izgleda kao blago redizajnirana V-ica, a za zadnji deo nisu hteli da se smaraju sa dizajniranjem pa su jednostavno ubacili rep od Touareg-a...kao nisu hteli da menjaju dizajn boje se da ne ugroze prodaju i stare kupce...pa Toyota Corolla ima 11 generacija i svaka nova je kompletno drugacija od prethodne pa je mnogo prodavaniji auto od Golfa!
Golf je stvarno fenomen ali mu se dešava isto što i Levisu i Coca-Coli. Nekad su bili jedini a sada su jedni od mnogih i lagano se utapaju u okolinu... valjda je i to prirodno...
mozda je tebi bolji od aurisa ali meni nije nikako i sa cenom si se zaje.auris i ipreza je jeftinija od tog golfa, mogli su zadnja stop svetla da stave vecaaa :) stvarno su mogli da se potrude malo vise.
Smijesno je poredit golfa sa hyundaiom i kioma a GOLF vrijedi ovih para ako ne i vise...
Toyota Corolla se proizvodila od 1966g,tako da je logicno da je ima vise od Golfa.Posto se vise ne proizvodi Golf ce sigurno biti najprodavaniji!A AURIS tek treba da se stanca i prodaje!!!
Kako to da se nikom nije palo na pamet da ga poredi sa Bravo-m...Evo recimo ja bih pre uzeo Bravo 1.4 16V T-Jet (150KS) Dynamic oprema 19K(verovatno uskoro i hocu)...mislim da Golf VI nema sta da trazi pored njega, jeste kvalitetan auto ali potpuno za ljude bez ukusa, penzionerski auto. Ne bih se izmedju ova dva razmisljao ni sekundu.
Nemate pojma vi koji blatite golfa, to je auto koji prati tradiciju a ne neki novo peceni model koji je odjednom uskocio u klasu sa golfom, kada je golf 1 proizveden bio 1974 god to je bio bauk u autoindustriji i nije imao niko sa njim u klasi niti sa golfom 2, tada klasa nije postojala, neka mi neko stavi neko vozilo koje je u klasi 86god bilo sa golfom 2 gti 16v ili golf 2 g6o syncro, takvo vozilo ne postoji koje bi bilo u klasi sa njim, i sada neko ocekuje da im prodaju golfa 6 za 15000e, pa taj je lud onda, taj auto vredi toliko cak i vise zato sto ima koju tradiciju da prati,i sada se nasao neko pametan da poredi golfa sa hjundajiem ili fiatom, mislim to je najveca glupost, golf je sprtski auto u dusi.
Kad budes hteo da prodas taj tvoj Bravo,tad ces brzo shvatiti razliku izmedju Fiata i WV?Prodavaces ga zbog loseg kvaliteta,vrlo brzo za 3-4 godine!Tad ces videti koliko vredi na trzistu Fiat?
ma ovo je baja od auta,samo me interesuje ako neko zna,kolko kosta golf VI sa TDI motorom i nekom solidnom opremom???unapred zahvalan
Al' ga brate pogodi, pa ti si pravi srucnjak, porediti onu kantu od auta sa bilo kojim normalnim autom u toj klasi je smesno. Pa jesi li ti ikad sreo zadovoljnog bivseg vlasnika tog Brava, dok ih imaju i nesmeju toliko da ih blate, ali kad ih nekome uvale onda kukaju na sav glas, a onaj ko vozi Golf obicno posle lake prodaje ponovo trazi Golf samo novije generacije.