home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu Mazda izlaže skoro čitavu gamu vozila, pa će se u Hali 4 na štandu naći Mazda2 1.3 TE, MX-5 1.8 RC Challenge, Mazda5 CD 110 TX, CX-7 2.3i Revolution i dve verzije verzije Automobila godine za 2009. godinu, Mazde6 (CD 185 GT i SPC CD 163 TE PLUS). Osim navedenih, na štand Beogradskog sajma premijerno stiže i nova Mazda3.

Mazda nudi pogodnosti kod kupovine gotovo svih vozila iz celokupnog programa tokom trajanja sajma, sa izuzetkom MX-5, sve do kraja aprila 2009. godine. Novi cenovnik prilagođen je postojećim tržišnim uslovima i novim carinskim stopama. Mazda omogućuva dodatnu povoljnost da aktuelne cene budu snižene od 1.200 do 3.500 evra.

Svi detalji o cenama i ponudi mogu se dobiti na štandu, a više informacija dostupno je na internet-sajtu uvoznika: www.mazda-rs.com

Najzanimljivija je ipak premijera nove Mazde3, čije cene se u Srbiji kreću od 16.190 (osnovna Mazda3 1.6i CE) do 24.590 evra (Mazda3 CD 185 GTA).

Podsećana radi, Mazda je svetsku premijeru limuzinske verzije nove Mazde3 održala na prošlogodišnjem Salonu automobila u Los Anđelesu, a njena hatchback varijanta sa petora vrata je imala promociju nešto kasnije na Salonu u italijanskoj Bolonji. 

Kao i sedan, i "trojka" hatchback ima još atraktivniji i sportskiji dizajn (u stilu RX8-ice i nove Mazde6) u odnosu na dosadašnji model, a odlikuje ga dinamičniji prednji kraj sa karakterističnim Mazdinim otvorom za vazduh, naglašeni prednji lukovi blatobrana i izduženija zadnja svetla.

I unutrašnjost je dobila novi izgled u stilu nove Mazde6, dok se kvalitetniji materijali i još viši nivo završne obrade podrazumevaju. Poboljšane su i vozne osobine i aerodinamika, bolja je zvučna izolacija i bezbednost putnika, a motori imaju smanjenu potrošnju goriva i redukovanu emisiju CO2.  

 

Što se motora tiče, Mazda je paletu proširila novim 2,2 litarskim CiTD turbodizelašem u verzijama sa 110kW/150KS i 360 Nm obrtnog momenta i 136kW/185KS i 400 Nm, koji je prvo imao premijeru u Mazdi6 (već zadovoljava buduće Euro5 standarde). Slabiji inače u proseku troši 5,4 litra goriva na 100 km i emituje 144 grama CO2 po kilometru, a snažnijem treba 5,6 litara, dok mu emisija CO2 iznosi 149 g/km. U ponudi je i najmanji 1,6 litarski dizelaš sa 80kW/109KS i 240 Nm (potrošnja 4,5 litara, emisija CO2 je 119 g/km), kao i benzinci 1.6L sa 77kW/105KS i 145 Nm i 2.0L od 110kW/150KS i 187 Nm.  

Mazda3 hatchback je inače dugačka 4460 mm (limuzina ima 4580 mm), dok koeficijent otpora vazduha iznosi 0,28 (limuzina) odnosno 0,30 (hatchback).

VIDEO : nova Mazda3



čitanja : 5085



Komentari

Zar je ova TROJKA bolja od Megana? U mazdi misle da jeste jer je i cene za 3000Eura vise.

Autor ChedomirADELAIDE 26 Mar 2009, 18:53

Naravno da je bolja od Megana! E sad, dal je bolja 3000 eur ...

Autor zdravlje 26 Mar 2009, 19:36

ma mayda je sila od auta ovaj model je jedan od najboljih za mene dado banjaluka

Autor zdravko 27 Mar 2009, 10:40

Moguce da su malo je precenili. Iako je Mazda 3 mozda i najbolji auto u klasi, stara trojka se prodaje vec od 12790, a svi proizvodjaci su nove modele uglavnom samo malo skuplje prodavali (kao i gore spomenuti Megan). Ovde je razlika 3000 eura u odnosu na stari model sto je previshe (cak iako je ovo malo jaci motor)

Autor srdjan 27 Mar 2009, 15:19