Nova Mazda3 u Srbiji od 16.190 evra

Na ovogodišnjem 47. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu Mazda izlaže skoro čitavu gamu vozila, pa će se u Hali 4 na štandu naći Mazda2 1.3 TE, MX-5 1.8 RC Challenge, Mazda5 CD 110 TX, CX-7 2.3i Revolution i dve verzije verzije Automobila godine za 2009. godinu, Mazde6 (CD 185 GT i SPC CD 163 TE PLUS). Osim navedenih, na štand Beogradskog sajma premijerno stiže i nova Mazda3.
Mazda nudi pogodnosti kod kupovine gotovo svih vozila iz celokupnog programa
tokom trajanja sajma, sa izuzetkom MX-5, sve do kraja aprila 2009. godine. Novi
cenovnik prilagođen je postojećim tržišnim uslovima i novim carinskim stopama.
Mazda omogućuva dodatnu povoljnost da aktuelne cene budu snižene od 1.200 do
3.500 evra.
Svi detalji o cenama i ponudi mogu se dobiti na štandu, a više informacija
dostupno je na internet-sajtu uvoznika: www.mazda-rs.com
Najzanimljivija je ipak premijera nove Mazde3, čije cene se u Srbiji kreću od 16.190 (osnovna Mazda3 1.6i CE) do 24.590 evra (Mazda3 CD 185 GTA).
Podsećana radi, Mazda je svetsku premijeru limuzinske verzije nove Mazde3 održala na prošlogodišnjem Salonu automobila u Los Anđelesu, a njena hatchback varijanta sa petora vrata je imala promociju nešto kasnije na Salonu u italijanskoj Bolonji.
Kao i sedan, i "trojka" hatchback ima još atraktivniji i sportskiji dizajn (u stilu RX8-ice i nove Mazde6) u odnosu na dosadašnji model, a odlikuje ga dinamičniji prednji kraj sa karakterističnim Mazdinim otvorom za vazduh, naglašeni prednji lukovi blatobrana i izduženija zadnja svetla.
I unutrašnjost je dobila novi izgled u stilu nove Mazde6, dok se kvalitetniji materijali i još viši nivo završne obrade podrazumevaju. Poboljšane su i vozne osobine i aerodinamika, bolja je zvučna izolacija i bezbednost putnika, a motori imaju smanjenu potrošnju goriva i redukovanu emisiju CO2.
Što se motora tiče, Mazda je paletu proširila novim 2,2 litarskim CiTD turbodizelašem u verzijama sa 110kW/150KS i 360 Nm obrtnog momenta i 136kW/185KS i 400 Nm, koji je prvo imao premijeru u Mazdi6 (već zadovoljava buduće Euro5 standarde). Slabiji inače u proseku troši 5,4 litra goriva na 100 km i emituje 144 grama CO2 po kilometru, a snažnijem treba 5,6 litara, dok mu emisija CO2 iznosi 149 g/km. U ponudi je i najmanji 1,6 litarski dizelaš sa 80kW/109KS i 240 Nm (potrošnja 4,5 litara, emisija CO2 je 119 g/km), kao i benzinci 1.6L sa 77kW/105KS i 145 Nm i 2.0L od 110kW/150KS i 187 Nm.
Mazda3 hatchback je inače dugačka 4460 mm (limuzina ima 4580 mm), dok koeficijent otpora vazduha iznosi 0,28 (limuzina) odnosno 0,30 (hatchback).
VIDEO : nova Mazda3
Zar je ova TROJKA bolja od Megana? U mazdi misle da jeste jer je i cene za 3000Eura vise.
ma mayda je sila od auta ovaj model je jedan od najboljih za mene dado banjaluka
Moguce da su malo je precenili. Iako je Mazda 3 mozda i najbolji auto u klasi, stara trojka se prodaje vec od 12790, a svi proizvodjaci su nove modele uglavnom samo malo skuplje prodavali (kao i gore spomenuti Megan). Ovde je razlika 3000 eura u odnosu na stari model sto je previshe (cak iako je ovo malo jaci motor)