Popusti za Renault, Opel, Škodu, Mazdu, Mini, Kiju i VW

Sem popusta za Toyotu, Volvo, Saab, Audi, Ford, Hondu, Peugeot, Seat..., o čemu je nedavno već bilo reči, domaćim kupcima se sa sniženim cenama nude i modeli Renaulta, Opela, Škode, Mazde, Minija, Kije i Volkswagena.
Kod Renaulta pažnju privlače Megane II sedan (u opremi ima klima uređaj, šest vazdušnih jastuka, kožni volan, radio cd...) sa cenom od 11.990 evra, kao i nova Thalia koja u verziji sa klima uređajem, ABS-om, elektro paketom, radio cd mp3 (između ostalog) staje 9.790 evra.
Kod Opela su na popustu sledeći modeli:
Opel Corsa, 3 vrata 1.0 60KS
sa klimom i radio CD plejerom za 9.856 evra
Opel Astra, 5 vrata 1.4 90KS sa
klimom, radio CD plejerom, prednjim svetlima za maglu i kožnim upravljačem sa
radio komandama za 13.142 evra
Opel Zafira sa klimom, radio CD plejerom sa 6 zvučnika, ABS-om, četiri vazdušna
jastuka, el. podesivim retrovizorima i prednjim podizačima stakala za 16.390
evra
Uvoznik Škode za Srbiju od 1. septembra u ponudi ima Fabiju Classic+ (sa 1.2L benzincem od 44kW/60KS) koja sa klima uređajem, ABS-om, centralnim zaključavanjem sa daljinskim upravljanjem, sedištem vozača podesivim po visini i vazdušnim jastukom za vozača staje 8.990 evra, dok Fabia Classic+ sa 1.4L dizelašem od 51kW/70KS košta 10.900 evra.
U ponudi je takođe i redizajnirana Octavia koja u osnovnoj verziji (1.4L benzinac sa 59kW/80KS, u opremi ima i klima uređaj) ima cenu od 13.390 evra, a dizel model Octavia 1.9 TDI sa 77kW/105KS i Ambiente opremom (klima, centralno zaključavanje sa daljinskim upravljanjem, četiri vazdušna jastuka, el. podizači prednjih stakala...) košta 15.977 evra. Octavia 1.9 TDI sa boljim paketom opreme Elegance (klimatronik, aluminijumske felne, kožni volan, el. podizači prednjih i zadnjih stakala...) staje 17.547 evra.
Kod Mazde su na popustu Mazda2 i Mazd6. Sniženje za Mazdu2 iznosi 800 evra (pa osnovni model 1.3 CE Pro ima cenu od 10.190 evra), dok je Mazda6 jeftinija za 1.500 (modeli sa benzinskim motorima), odnosno 2.500 evra (modeli sa dizel agregatima).
Tako najjeftinija Mazda6 (verzija 1.8 CE) sada staje 18.390 evra sa PDV-om. Akcija sa sniženim cenama za Mazdu inače traje do kraja oktobra.
Što se Minija tiče, uvoznika za Srbiju (Delta Motors) je povodom 50-godišnjice ovog automobila kupcima ponudio model Mini One sa Pepper paketom opreme (klima, kožni volan, alu točkovi od 16 inča, putni kompjuter, svetla za maglu...) po ceni od 15.987 evra sa PDV-om.
Korejska Kia na popustu ima više modela, a izdvajaju se pro_ceed (sa cenom od 11.990 evra), ceed (od 12.890 evra), Carens (od 16.500 evra) i Sorento 2.5 CRDi sa cenom od 22.490 evra.
Od 1. septembra Volkswagen privredna vozila u ponudi su po specijalnim akcijskim cenama koje se odnose na vozila sa lagera.
Akcijske cene odnose se na sva vozila iz game ovih privrednih vozila. Na primer, model Caddy u ponudi je i kao kombi i furgon sa cenom sniženom do 1.400 evra.
Transporter furgon pete generacije sa lagera, sada ima cenu 5.000 evra nižu, dok je Crafter jeftiniji i do 4.700 evra.
Za ove modele u ponudi je široka paleta motora sa različitim nivoima opreme a za sve detaljnije informacije posetite najbližeg ovlašćenog dilera iz Volkswagen mreže.
Na kraju i podatak da se kod Volkswagena, pored popusta za Jettu i Passat do kraja oktobra, od sada i Golf VI može kupiti po novoj ceni. Cena za osnovni Golf VI (1.4L benzinac sa 80 konja i Trendline opremom) naime startuje od 15.373 evra.
Kao sto smo pricali OVDE pre mesec dana, tek ce da spustaju cene u septembru. Ali moze to i nize :))
Rezime: Fabia nikad jeftinija. Megan standardno jeftin, ali ga ne bih nikada kupio. Sve ostalo moze i nize, i bice nize.
Sve cijene navedenih automobila su kod nas u Bosni jeftinije u prosjeku desetak procenata.Tko ne vjeruje, i ne mora...
Srbija:Sportage (od 17.990 evra)-Australija:Sportage- 22000Au$(12000) za model sa 2.0l
tek da se zna
hehe ali uvek je prvi komentar... moze to i nize... lol
zaista dobre ponude! megan ima prostu neverovatnu cenu, mislim da je za te pare to dobar deal... fabia je ludilo za te pare...
sta mislite kakve ce cene biti naredne godine? da li ce se vratiti na period od pre krize?
Pa sudeci po globalnom stanju u privredi, mislim da ce sledeca godina biti jos gora po proizvodjace, tj. da ce morati da se dovijaju kupcima sa nizim cenama, a plasim se da to nosi sa sobom i losije (jeftinije) kooperante iz Kine i Turske, te da cemo imati jeftine i lose automobile sa evropskim i japanskim znackama.