Rasprodat Fiat Punto po programu staro za novo

Izvor : Blic.rs
Vlada Srbije će tek posle finansijskih analiza odlučiti da li će odobriti i treću količinu „fijata punto“ za kupovinu uz državne subvencije i popust od 1.000 evra po principu zamene staro za novo.
Do sada je na tržištu Srbije prodato 10.000 vozila „punto“ koji su napravljeni u „Zastavi“, a na listi čekanja ima još oko 2.000 kupaca koji su zainteresovani za ovaj model kupovine novog automobila.
Kako je za „Blic“ izjavio savetnik u Ministarstvu ekonomije Aleksandar Ljubić, moguće je da će država odobriti još jedan kontingent subvencionisanih vozila do kraja godine, ali će ta odluka zavisiti isključivo od ekonomskih analiza i procena.
Državni sekretar u Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Nebojša Ćirić rekao je za „Blic“ da je izvesno da će na osnovu postojećeg sporazuma „Fijat“ preuzeti 1.000 radnika iz sadašnje „Zastave“, i uz njih još oko 100 invalida koji će naći radno mesto u zaštitnim radionicama.
- Tu je još oko 500 radnika koji će napustiti fabriku na
osnovu socijalnog programa. Preostalih 1.400 radnika će dobijati platu u svakom
slučaju, ali u različitim iznosima. Oni koji budu radno angažovani na
dislokaciji stare opreme u „Zastavi“ ili na montaži nove, primaće punu zaradu -
kaže Ćirić.
Radnici „Zastave“ za koje ne bude posla dobijaće zarade i ako ne budu radno
angažovani, ali umanjene, kako saznajemo, za oko 20 odsto.
Autor : N. Radišić
Da dobro su se setili da Đelić treba da održi obećanje koje je dao "staro za novo do kraja godine"!!!
A ko će to da insfinansira? Pa naravno, građani Srbije kroz povećane poreze jer treba otplaćivati kredite iz inostranstva.
Hoćemo li više dodirnuti dno da bi krenuli napred?!
postalo je nepodnosljivo imati automobil u Srbiji. Nenormalna cena goriva i ogromna opterecenja za raznorazna placanja teraju vozace da stede na odrzavanju vozila a o cenama polovnjaka da ne pricam. GOLF2 zbog saobracajne u Srbiji kosta 2000Eura vise nego u Nemackoj a to je posledica upravo preglomaznih opterecenja na budzet, ako i nekako kupis takav auto ne ostaje ti novac za odrzavanje i postajes potencijalno opasan na putu i za sebe i druge. Isto ce se desiti i sa ovim Punticima, vlasnici ce ih nekako otplacivati ali ih nece moci odrzavati i za 5 godina ce to postati tempirane bombe.
Godisnje redovno odrzavanje punta 1.2 kosta 50 eura! O cemu ti pricas?
problem naseg guljenja sa ledja nije taj isti punto,nego roba koja se uvozi jer kad robu uvozis kes izvozis,a posto nemamo gejzire deviza pare cigance po mmf-u i svetskoj banci i opet ista prica,roba unutra-kes napolje to je problem nase drzave i onda moraju da otimaju od naroda.taj punto je dobra ideja ja to tvrdim od kako je krenula prica o njemu ali je treba doraditi da se do naj sitnijeg detalja kod nas proizvodi. jedino tako se u drzavama resava problem nezaposlenosti i deficita. i to ne samo sa puntom nego sa svom mogucom robom!!