home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kineska automobilska industrija pravi još jedan prodor na srpsko tržište: modeli fabrike Čeri (Chery) od prvog marta počinju da se prodaju u našoj državi.

 

Zastupnik, K.V.I.S d.o.o, tog će dana zvanično predstaviti svoje planove, otvoriti prvi prodajni salon (u Ulici Patrijarha Joanikija, u beogradskom naselju Vidikovac) i pokazati četiri modela sa kojima startuje u zauzimanju mesta na tržištu.


Kako smo saznali od Andreja Uršića, menadžera K.V.I.S d.o.o, u Beogradu će se nalaziti regionalni centar Čerija za ceo Balkan, što će reći da uskoro počinje prodaja Čerijevih modela i u okolnim državama.

 

U Srbiji kineska fabrika startuje sa vozilima iz B, C i SUV segmenta. Preciznije, sa A1 1.3 (koji će se kod nas zvati Ego), A3 1.6 (Tengo) i SUV (Tiggo) sa motorom zapremine 1,6 i dva litara. Sva vozila imaju pogon na prednje točkove (sem Tiggo 2.0 4×4) i za pogon koriste benzin.

 

Čeri A1 1.3, odnosno Ego, spada u B segment. Dugačak je 3,7, širok 1,57 i visok 1,52 m, a međuosovinsko rastojanje je 2,39 m. Ima petoro vrata. Pokreće ga četvorocilindrični motor zapremine 1.297 ccm sa 62 KS, čija se snaga na točkove prenosi pomoću petostepenog menjača. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 16 sekundi, maksimalna brzina je 156 km/h. Cena još nije definitivno određena, ali se očekuje da košta oko 7.000 evra.


Čeri A3 1.6 (Tengo) je u segmentu C. Dugačak je 4,28, širok 1,7 i visok 1,46 m, dok je međuosovinsko rastojanje 2,55 m. Pokreće ga četvorocilindrični motor od 1.597 ccm i 87,5 KS, a maksimalna brzina je 174 km/h, dok od 0 do 100 km/h ubrzava za 15 sekundi. Cena takođe nije konačno određena, ali se pretpostavlja da će stajati oko 10.000 evra.

 



Ljubiteljima SUV modela nudi se Čeri Tiggo, dugačak 4,28, širok 1,76 i visok 1,7 m. U ponudi su dva motora: onaj zapremine 1.597 ccm ima 87,5 KS i obezbeđuje maksimalnu brzinu 160 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 18 sekundi. Snažniju varijantu, koja ima pogon na sva četiri točka, pokreće motor zapremine 1.971 ccm i 102 KS. Maksimalna brzina ove verzije je 170 km/h, a iz mesta do „stotke” ubrzava za 15 sekundi.

 

Izvor : Serbia-auto.net 

 



čitanja : 11844



Komentari

Ovaj A3 hatchback mnogo dobro izgleda, mada ce kvalitet biti diskutabilan. Morace da spuste cene u odnosu na najavljene inace nema uspeha. Malopre negde procitah da bi ovaj A3 mogao da kosta od 8900, to vec nije losa cena.

Autor Damko 09 Feb 2010, 15:39

Aj ne chery

Autor gagiNBG 09 Feb 2010, 15:45

Ljudi ja sam sa juga srbije i mi ovde nemamo para za nemačka ili slična kola a i mi znamo da je nov auto najbolji. Ako ovi kinezi budu po kvalitetu i po završnoj obradi a i po ceni otprilike kao Dačia mi bi to možda i kupovali. Izgled je inače dobar, gledao sam Tigo i on je nešto kao prethodna generacija Rav 4 a model a3 u hečbek varijanti otpozadi liči na najnoviji megan. Jedino su motori reklo bi se malo zastareli ali se nadam da su onda bar izdržljivi jer nemaju puno konja iz male kubikaže. Pogon na tng ne bi smeo da za ugradnju bude skuplji od 500-600e.
Pozdrav Vladan

Autor Vladan 09 Feb 2010, 20:28

Odlicno, ali je mnogo za A1 7.000, toliko valjda kosta novi spark (7.240). A3 je bas lep, ali najvaznije je videti kako se pokazao na crash testovima.

Autor Vlada 10 Feb 2010, 04:14

ovo su precenjena vozila za bar 25%

YUGO-Florida od pre 20godina ima bolje karakteristike

Autor ChedomirADELAIDE 10 Feb 2010, 04:18

Izgleda sasvim dobro

http://www.cheryinternational.com/a33-360view

Autor Igor 10 Feb 2010, 10:32

odvratno fujjjjj

Autor john gotti 11 Feb 2010, 23:26

Ovako, mislim da bi trebalo sacekati 2-3 godine i suditi o kvalitetu i pouzdanosti vozila, kao i o servisu istih... Sto se tice servisa i odrzavanja, uvoznik kaze da delova ima sasvim solidno. Isporuke dolaze brodom iz Kine, a bice mogucnosti da dodju i iz nekih nama blizih zemalja gde Chery ima fabriku...

Autor Allen 14 Feb 2010, 17:21

Dalje, sto se 4 musketara tice:
Najmanji je Spark, zar ne? Mislim daje precenjen (kao i sva 4), i da, ako postoji neka varijanta "bez opreme" (znate na sta mislim...) trebalo da staje ispod 5000e. A sa svom opremom, ne preko 7000-7500e...
Tengo je delom stari Leo, delom novi Megan, a najvise po mom misljenju Subaru Impreza... Takodje isto misljenje za cenu. Izgled, bez obzira na kopije, sasvim ok.
E sada, sto se tice kopija, Ssuanghuan CEO koji je cista kopija X5 je imao problema sa "Bavarcima". Ne znam kako se sve to zavrsilo...
Takodje, fina kopjia je i ovaj RAV4 :) on ce biti oko 13000e sa full opremom, ukljucujuc i kozu. Kod njega mi je nekako cena i ok...
Jedva cekam Sajam, da ih vidim uzivo, "omirisem" enterijem. Uverim se u tvrdocu/mekocu sedista, zatvaranja vrata, kvacila itd.

Pozdrav i svako dobro!

Autor Allen 14 Feb 2010, 17:28

Mogu jos samo par recenica?

Hvala,

A3 - sedan (produzeni) je Neon... :)
Tragao sam za crash trestovima. Ima neki stariji Chery Amulet koji je prosao katastrofalno u sudaru... Ne preporucujem ni da gledate :D

A pogledao sam i neke klipove o A3 sedanu, i nekako mi je najprivlacniji. Unutra ima fin rasopred komandi, crvenkasto osvetljenje...
Kako sam cuo, u odnosu na petovratni model, bice skuplji za oko 500-700e...
No, kazem, sacekajmo Sajam, pa da donesemo neke sudove... Pozdrav.

Autor Allen 14 Feb 2010, 17:37

Danas su predstavljeni u emisiji SAT plus. Deluju veoma ozbiljno a cene se odnose na verzije sa full opremom! Najmanji Ego cak ima i parking senzore!

Autor carobnjak 14 Feb 2010, 20:32

samo da vas podsetim da su vam sve komponente u pc iz kine

Autor zoro 14 Feb 2010, 22:21

Da li neko ima informacije o garanciji?
Mislim da ce ovo biti pun pogodak!! Naročito ove prve serije koje budu dolazile. Slični su komentari bili i za dačiju kada se pojavila a gledajte sada!!!

Autor đape 14 Feb 2010, 22:54

ova vozila se već prodaju u italiji pod nazivom DR, iza uvoznika stoje izraelska grupa i pitam se sa kojom homologacijom će ih prodavat jer talijani imaju svoju zasebnu i u ova vozila ugrađuju fiatove motore 1.6 i 1.9 jtd, inače radi se o dosta dobrim automobila, vrlo popularnima u kini, jedna količina je već prodana i u bosni, ima prodajni salon u sarajevu

Autor miloš 15 Feb 2010, 02:26

KVIS was established in 2008 with its registered office in Belgrade, as an affiliated company of KVI. KVI concluded an import contract with Chery Automobile Co in 2006 for selling Chery brand vehicles in Serbia, Montenegro, Bulgaria and Macedonia. KVI is part of Kamor Group and Caduri Group. Kamour Group's core activity is selling and servicing cars of various brads on thr European markets, in the former Yugoslavia, and in Israel.
Kamor Group is a public company trade on the Tel-Aviv Stock Exchange. Trough its subsidiaries it is active in diversified range of investments in numerous countries accross the globe, including: importation and distribution of motor vehicles, importation and distribution of tires, shipping, real estate and finance. total turnover in 2008 : 161 milion euro, total employees : 596.

ovo piše po internetu za kvis grupu, zvuči dosta ozbiljno, samo se pitam šta rade na balkanu? bilo je već nekoliko pokušaja da razne firme iz afrike, bliskog istoka rusije prodaju kineske automobile ovdje i nikada nije bilo ništa od toga, daj bože sreće da ova grupa sa cheryem napravi dobar posao, ipak se radi o dobrim automobilima

tko želi može da vidi site talijanskog uvoznika: www.drmotor.it

Autor miloš 15 Feb 2010, 02:37

Djape, za garanciju stvarno ne znam. Iskreno, ako bude 2 god, ne bi me iznenadilo tj. toliko i ocekujem (to imaju vecina novih vozila kod nas, tipa Fiat, Audi, Citroen, Mercedes, Opel itd itd...). A ako pak bude 3 god (kao vecina japanskih i juznokorejskih) to bi bilo za pohvalu...
Sta vi mislite o garanciji?

Autor Allen 15 Feb 2010, 11:43

Da carobnjak, bili su juce u SAT-u. Gospodin Ursic je rekao otprilike: "Ego od opreme poseduje i alu felne i parking senzore, a za klimu i ABS da ne pominjem (to je u fazonu base)" :) sta je onda full za cakanog Neona?? ;) ESP i ASR, ili dupla digitalna klima?

Autor Allen 15 Feb 2010, 11:48

@Allen
kakvog to Neon-a spominjes ?!?

Autor carobnjak 15 Feb 2010, 13:28

Negde sam procitao da ce garancija biti 3 godine ili 100.000 sto mislim da je vise nego korektno. Inace, bio sam pre 5 meseci u Sangaju, i taxista me je vozio bas u nekom chery-u, na kilometar satu mu je pisalo 320.000 km, pa sudite sami

Autor Ljuba 15 Feb 2010, 16:02

Mislio sam na sedana A3... Podseca me na Neona iz 1999, po zadnjem delu i C stubu. Ali ne i po prednjim farovima. Globalno, cela linija/silueata podseca...
Ako garancija bude 3 god (100.000 km) to je bas ok. Samo ne mora da znaci ista garancija na svim trzistima! Zbog puteva, goriva, broja servisa itd itd.

Autor Allen 18 Feb 2010, 11:40

Sva uputsva za ove automobile mozete naci ovde:
http://www.cheryinternational.com/vsroom/index_en.html#home/product_manual

Autor Zoran 19 Feb 2010, 14:49

ma auta su super u svakom slucaju novi auto je bolji od onog sa 20 godina uostalom u srbiji je starosni vek automobila 15 god

Autor djole 22 Feb 2010, 11:40

Ja mislim da ove automobile ovde moze da proda samo cena, posto je dizajn na nivou nekog srednje-nizeg proseka, a kvalitet izuzezno sumnjiv imajuci u vidu da se radi o kineskoj robi.
To sto ce oni da daju bogatiju opremu nego drugi, ja se u to ne bih pouzdao.

Ako oni budu kostali koliko je procenjeno u prethodnom tekstu t.j. 7000 i 10000 hiljada - to je bruka i sramota.

Pa zar treba 10000 da platim nei Chery A3, srednje jadnog dizajna i neproverenog kvaliteta, a svega 1900 e skuplje kostaju reno megan sedan (proverene bezbezbednosti i sjajnog dizajna) i subaru impreca, jedan od najkvalitetnijih automobila u svom segmentu tri puta lepsa od ovog A3, a jos sa 20 konja vise i sa 4 vucna tocka.
Da ne pominjem recimo Dacia Sandero Stepway, koji je neuporedivo lepsi, atraktivniji, sa proverenim motorom i evropskim stilom (Kosta 9540 sa klimom i full elektrikom).

Autor Deki 01 Mar 2010, 00:50

Braco....ova kola su izuzetno jeftina , puna ih Turska , ali jbg mora i jesa da uzme svojih 20%

Autor nikokaoja 02 Mar 2010, 11:47

E to je auto za male pare...

Autor Ja 04 Mar 2010, 01:00

TATA NANO - e to je auto za male pare

Autor JA 04 Mar 2010, 01:01

Upravo dolazim sa sajma. Preneću utiske o chery-ju za ljude koji ne mogu na sajam.
Izgleda da uvoznik nije najbolje ispitao tržište. automobili stvarno lepo izgledaju, osim onog najmanjeg koji i ako je pun opreme loše izgleda iznutra a nije nešto posebno ni spolja. ovi ostali su ok. Oprema je stvarno impresivna, imaju sve u fullu, ali koliko će se to ceniti na našem tržištu videćemo . ja nisam optimista. Prvo onaj najmanji model je preskup, za te pare imate sandera, punta, renault clio staria... da ne nabrajam a to su sve provereni automobili, ona limuzina A3 prodaje se kao luksuzni, ali ko želi luksuz za 10500e ima mnogo toga u polovnim vozilima , mercedes c star 5 god, a o oktaviji i da ne govorimo, tu su i tojota, a budimo realni meca star 5 god ili kinez o kome neznamo ništa! šta bi ste vi pre. I terenac je lep ali 4x4 je skoro 16000e, ako već oćete 4x4 imate duster, suzuku sx4... jeste da nisu u klasi ali su provereni i dokazani.
toliko za sad

Autor đape 09 Mar 2010, 16:37

svaka cast kinezima danas sam ih video na sajmu i mislim da za te pare nema bolji auto sa tom opremom a i garancija od 3god ili 100000km obecava

Autor milos 09 Mar 2010, 18:42

Ma kolko ove cene izgledale primamljivo domaci dileri se i dalje predebelo ugradjuju. Kao primer navodim Kinesku kopiju Grand ciroki-ja koju mozete naci na sajtu autoscout24.de koja sa svim nemackim dadzbinama kosta 12.000 EUR tako da u Srbiji i dalje vazi pravilo *obogati se na brzinu preko ledja obicnog gradjanina*

Autor ATOMSKI 17 Mar 2010, 16:21

Evo ga kes test

https://www.youtube.com/watch?v=bHAj9kV8j_w&feature=related

Autor Nikola 23 Mar 2010, 20:05

U Kini kostaju oko 2000 evra, a srpski nakupci prdaju za 8000, 400% skuplje.
Bravo majstori.

Autor milan 27 Apr 2010, 20:27