home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prvog marta 2010. godine kompanija KVIS d.o.o. je ozvaničila početak prodaje i servisiranja automobila marke Chery na području Srbije, Crne Gore i Makedonije.

Tim povodom održana je konferencija za novinare na kojoj su se predstavnicima medija obratili g. Dani Brenner, vlasnik kompanije Kamor Group-matične kuće kompanije KVIS d.o.o, g. Andreja Uršić, izvršni direktor kompanije KVIS d.o.o. i g. Vladimir Babić, direktor post-prodaje.

Predstavljen je istorijat, poslovanje i ciljevi kompanije, Chery kao globalni proizvođač automobila, modeli koji su kod nas u prodaji: Ego, Tengo i Tiggo i princip poslovanja i usluge vezano za post-prodaju vozila Chery.

Konferencija se održala u prvom Chery prodajnom salonu, u Beogradu, u Ulici Patrijarha Joanikija 17d gde su novinari imali priliku da se upoznaju sa modelima, paketima dodatne opreme i cenama.

Kompanija KVIS d.o.o. je osnovana u Beogradu 2008. godine, kao deo izraelskih kompanija Kamor Group i njenog partnera, kompanije Caduri Group. Osim prodajno servisnog centra marke Chery kompanija KVIS d.o.o. veoma efikasno razvija kompletnu dilersko-servisnu mrežu širom Srbije.

Istovremeno, kompanija je zaposlila vrhunske stručnjake i radnike sa višegodišnjim iskustvom u auto industriji, i svima njima obezbedila adekvatnu obuku za prodaju i održavanje vozila marke Chery.

DILERSKA MREŽA

Beograd

KVIS d.o.o.
Patrijarha Joanikija 17d
Beograd
011 / 234 021

Novi Sad

AutoNet KB
Novosadski put 147
Veternik
021 / 639 0924

MODELI

Chery Ego

Chery Ego - je ime vozila koje je već označilo novu eru u klasi kompaktnih vozila. Ispostavilo se da je Ego pravi kosmopolita. Ovaj automobil je konstruisan zajedno sa inženjerima iz Detroita, a dizajn je razvila čuvena italijanska dizajnerska kuća Bertone. Kao rezultat toga, imamo praktičan, skladan i moderan dizajn. Glavni princip stila ovog dizajna je kombinacija savremene tehnologije i efikasnosti.

Pre nego što je Chery Ego pušten u prodaju, uspešno je prošao oko 30 sertifikovanih testova, kao što su test o pouzdanosti pri velikoj brzini na 200.000km i sveobuhvatni test na 100.000km.

Snagu ovog automobila obezbeđuje ACTECO motor sa 16 ventila, zapremine 1.3l i 83KS. Motor je konstruisan zajedno sa austrijskim AVL-om, kompanijom koju vode prominentni evropski, američki i azijski inženjeri. Ego je položio stroge međunarodne testove: testovi na putu od 3 miliona kilometara i 10.000 sati neprekidnog rada motora. Chery Ego ima manuelni menjač koji se sastoji od petostepenog prenosnika i kvačila sa hidrauličnim diskom.

Paket opreme koji će biti dostupan u Srbiji za automobil Chery Ego uključuje: klima uređaj, električne podizače stakala napred i pozadi, električne retrovizore, branike i ručke u vratima u boji vozila, sedišta u štofu podesiva u 4 smera, deljivu zadnju klupu 60/40, CD/MP3 player sa USB interfejsom, 4 zvučnika, servo upravljač, zadnje parking senzore, štitnik za sunce sa ogledalom za suvozača, držač za čašu, daljinsko centralno zaključavanje, električno podešavanje prednjih svetala, aluminijumske felne sa pneumaticima 175/60 R14, halogena prednja svetla, zadnji spojler u boji vozila, krovne nosače, putni kompjuter, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, disk kočnice napred/doboš pozadi, letva volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD, alarmni uređaj sa imobilajzerom, prednja svetla za maglu.

Chery Tengo

Chery Tengo je sa svojim jedinstvenim dizajnom, po mnogima, i najatraktivniji automobil u okviru Chery brenda. Ono što ga dodatno izdvaja u odnosu na ostale automobile jeste to što dolazi u dve varijante – kao sedan i kao hečbek. Chery Tengo drži korak sa svetskim trendovima i kada je u pitanju dizajn i kada su u pitanju tehničke performanse.

Za dizajn ovog modela angažovan je studio Pininfarina, svetski dizajnerski magnat kada je u pitanju dizajn automobila, poznat i po uspešnoj saradnji sa brendovima Ferrari i Maserati. Stoga, ne iznenađuje zašto dinamičan i moderan izgled ovog vozila predstavlja savršen spoj otmenog enterijera i elegantnog evropskog (italijanskog) stila.

Tengo sedan, kao porodična limuzina, namenjen je mladim i modernim porodičnim ljudima koji znaju da uživaju u životu, a pre svega žele komfor, visoku sigurnost i eleganciju od svog automobila. Svojim dimenzijama (4352mm x 1794mm x 1464mm ) se ističe kao daleko prostraniji i komforniji model u odnosu na ostale sedane iste klase. Prozori sa strane, kao i retrovizori, ukrašeni su hromiranim lajsnama, što dodatno ističe prefinjenost ovog modela. Inovativne ručke na zadnjim vratima su mudro skrivene, što menja tradicionalni pristup dizajniranju vrata i doprinosi efektu sportskog izgleda automobila. U poređenju sa drugim sedanima, Chery Tengo ima daleko veći gepek, savršen za potrebe velike porodice.

Tengo hečbek, s druge strane, ima elegantan, ali moćan, sportski, atraktivan izgled sa zanimljivim detaljima u odnosu na dinamičan i moderan izgled sedana i najbolji je izbor za sve one ljude avanturističkog duha, koji vode kvalitetan i dinamičan život.

Oba Chery Tengo modela dolaze sa samostalno razvijenim ACTECO motorom koji je efikasan i štedi gorivo, sa zapreminama od 1.6 litara. Visok kvalitet šasije i poseban sistem zadnje suspenzije dodatno obezbeđuju udobnost vožnje i veliku manevarsku sposobnost. Osim toga, dizajnirani su u skladu sa strogim standardima od pet zvezdica za bezbednost, što još jednom ističe izuzetnost Chery modela. Chery Tengo se pravi od kvalitetnog čeličnog lima i u kombinaciji sa programom ESP (elektronski program stabilnosti) vam pruža i aktivnu i pasivnu bezbednost na visokom nivou.

Osnovni paket opreme uključuje: klima uređaj, električne podizače stakala napred i pozadi, električne retrovizore, branike i ručke u vratima u boji vozila, sedišta u štofu podesiva u 4 smera, CD/MP3 player sa USB interfejsom, 4 zvučnika, hidraulički servo upravljač, štitnik za sunce sa ogledalom za suvozača, držač za čašu, daljinsko centralno zaključavanje i zatvarnje prozora sa funkcijom keyless entry, električno podešavanje prednjih svetala, pretinac za naočare, unutrašnje osvetljenje napred i pozadi, utičnicu 12V, rezervni točak malih dimenzija, čelične felne sa pneumaticima 195/65 R15, halogena prednja svetla, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, ISO-FIX pripremu za dečije sedište, disk kočnice napred/nazad, letvu volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD, alarmni sistem sa imobilajzerom.

Pored osnovnog u ponudi je još 3 paketa opreme: standard, comfort i luxury.
U paketu opreme standard (dodatno na osnovni) su: električni retrovizori sa grejačima, grejači prednjih sedišta, parking senzori pozadi, rezervni točak punih dimenzija sa aluminijusmkom felnom, aluminijumske felne sa pneumaticima 205/55 R16, prednja svetla za maglu.

Comfort (dodatno na standard) uključuje: podešavanje sedišta u 8 pravaca sa lumbalnom podrškom, audio komande na volanu, štitnike za sunce sa ogledalom i osvetljenjem za suvozača, bočne lajsne u boji vozila sa aluminijumskim dodatkom, zavesicu za sunce na zadnjem staklu, bočne vazdušne jastuke za vozača i suvozača, prednje i zadnje vazdušne zavese.

Tengo Luxury ima dodatno na Comfort i: ESP (ABS+EBD+TCS), automatski klima uređaj, kožna sedišta, električno podešavanje sedišta u 8 pravaca sa lumbalnom podrškom, 8 zvučnika, električni servo upravljač, senzor za automatsko paljenje svetala, pokazivač spoljne temperature i ni po čemu ne zaostaje u odnosu na mnoge automobile iz premium segmenta.

Kapacitet rezervoara za oba modela je 57 litara, a maksimalna brzina koju ovaj automobil razvija je 190km/h.

Chery Tengo je nesumnjivo automobil koji ima sve kvalitete koje ste oduvek tražili u jednom automobilu, uključujući sve aspekte: dizajn, snagu, performanse i bogatu opremu.

Chery Tengo se uspešno prodaje u oko 80 zemalja širom sveta.

Chery Tiggo

Chery Tiggo - je novo Off Road vozilo koje ima izražajni stil i univerzalnu udobnost. Chery Tiggo zaslužuje punu pažnju jer predstavlja pravu eksploziju strasti i moći! Konstruisan je od strane vodećih kompanija međunarodnog inženjeringa (Lotus i Mitsubishi) i upravo zato poseduje veliku snagu koja se ne može zanemariti.

Dizajn eksterijera automobila - Chery Tiggo kombinuje elemente već dokazanih terenaca ove klase, ali Tiggo ide i korak dalje. Ovo veliko vozilo svojim putnicima nudi najviše prostora u kabini.

Prostran, skupoceno izrađen Chery Tiggo lako pruža komfor za pet osoba. Sedišta putnika i vozača su veoma pažljivo  ergonomski  projektovana. Sistemi izolacije buke pružaju jedinstveno zadovoljstvo pri vožnji kako za vozača, tako i za sve putnike.

Tiggo je opremljen efikasnim ACTECO motorom koji vrši uštedu goriva i obezbeđuje veliku snagu potrebnu SUV vozilu. Zamišljen je kao novi koncept vozila, velike snage i niske potrošnje goriva, čime je obezbeđeno maksimalno uživanje i zadovoljstvo u samoj vožnji.

Osnovni paket opreme uključuje: klima uređaj, električne podizače stakala napred i pozadi, električne retrovizore sa grejačima, branike i ručke u vratima u boji vozila, sedišta u štofu podesiva u 6 smerova (4 smera za suvozača) sa grejačima, središnji naslon za ruku napred, audio komande na volanu, CD/MP3 player sa USB interfejsom, 4 zvučnika, pojačani servo upravljač, štitnik za sunce sa ogledalom za suvozača, držač za čašu, daljinsko centralno zaključavanje i zatvarnje prozora sa funkcijom keyless entry, električno podešavanje prednjih svetala, unutrašnje osvetljenje napred i pozadi, utičnica 12V, rezervni točak sa aluminijumskom felnom, aluminijumske felne sa pneumaticima 215/65 R16, halogena prednja svetla, zadnji spojler u boji vozila, krovne nosače, putni kompjuter, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, disk kočnice napred/nazad, letvu volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD, imobilajzer, prednja svetla za maglu.

Luksuzni paket opreme ima dodatno: kožna sedišta, električni šiberdah, 6 zvučnika, CD/MP3 player sa USB interfejsom i izmenjivačem za 6 diskova.

Bez obzira na veliki kapacitet rezervoara, Tiggo ima zapanjujuće malu potrošnju goriva.

Chery Tiggo se prodaje u preko 80 zemalja širom sveta pod različitim imenima: Chery T11, Ruihu… Najznačajniji uspeh na evropskom tržištu za sada, Tiggo je postigao u Italiji pod markom DR.

CENOVNIK

Ego 1.3 MT Luxury          8.740 €
 
Tengo 1.6 MT Sedan Basic      11.490 €
Tengo 1.6 MT Sedan Standard      11.990 €
Tengo 1.6 MT Sedan Comfort     12.490 €
Tengo 1.6 MT Sedan Luxury      13.790 €
 
Tengo 1.6 MT Hatchback Basic      10.990 €
Tengo 1.6 MT Hatchback Standard 11.490 €
Tengo 1.6 MT Hatchback Comfort     11.990 €
Tengo 1.6 MT Hatchback Luxury      13.290 €
 
Tiggo 1.6 4x2 MT Luxury      13.990 €
Tiggo 2.0 4x4 MT Basic         14.990 €
Tiggo 2.0 4x4 MT Luxury     15.990 €
Tiggo 2.0 4x2 AT Luxury      16.990 €

Cene su sa uračunatom carinom i PDV-om

GARANCIJA

Garancija na sva vozila je 3 godine ili 100.000 pređenih kilometara.

Izvor : Chery.rs



čitanja : 32926



Komentari

Cene su zaista povoljne a oprema bogata!
Ovo ce biti veliki udarac za ostale marke, tako da ce opet biti slogana "nikad nize cene"...

Autor carobnjak 02 Mar 2010, 17:02

Kako bre niske cene? Pa ovi bre odrase! Hyundai i20 jeftiniji od prvog, Kia Ceed od drugog, Dacia Duster od treceg. Koji je onda adut kineza? Bezbednost?

Autor Jonie 02 Mar 2010, 17:45

Jonie@ Duster je u rumuniji toliko ko zna koliko ce kod nas da bude... I20 je koreja tako da je isto djubre kao i Kia... a ovi tek treba da se dokazu

Autor Martin1885 02 Mar 2010, 18:03

@Jonie
nije tacno, i20 sa ovakvom opremom kosta min. 11000! A parking senzori?

Autor carobnjak 02 Mar 2010, 18:03

alo kinezi,pa nismo mi veverice!za te pare cu pre da uzmem punta sa trecim nivoom opreme,jeste da nema abs,elektricne podizace zadnjih stakala ali je sigurno pouzdaniji,kvalitetniji,dostupniji su mu rezervni delovi i ima fantasticnu kamatu od 4,5%!ko od vas ima 8700 eura u kesu i ko bi imao m..a da se usudi da da tolike pare za kineza?

Autor bocko 02 Mar 2010, 18:22

Na b92.net pise da ce tokom sajma u Beogradu Ego kostati 7990 eura

@bocko
haha, sad je i Punto dobar ?!?

Autor carobnjak 02 Mar 2010, 18:27

a sta mu fali?to je auto koji je od 1993 na trzistu!jel ruzan?jel nepouzdan,neudoban?ne razumem sta trazis od automobila iz te klase?kad izvedes curicu u grad pa je povezes fijatom a ne nekim cherijem za koji nikad nije cula a tek kad te pita ko to proizvodi,sta ces ti da kazes,italijani,nemci ili kinezi?

Autor bocko 02 Mar 2010, 19:10

Skupi su ovi kinezi, oprema jeste dobra, ali mnogo je za debitante na nasem trzistu. Bice to za 1000-1500 evra jeftinije za 4-5 meseci.

Autor Damko 02 Mar 2010, 19:19

Pa bolje je uzeti neki polovnjak mnogo vise klase i kvaliteta! al' ko voli nek izvoli...

Autor hh 02 Mar 2010, 21:42

Ovo uopšte nije cenovno konkurentno. O kvalitetu, tek kad prođe određeno vreme, za sada je to mačka u džaku.

Autor bombi 02 Mar 2010, 22:15

Takodje se slazem da nisu cenovno konkurektni, s obzirom na popuste i akcije proverenih firmi. Ne kazem da su losi ilinesto, ali ne vidim razlog zasto ne bih pazario npr hyundai i20/i30 u korist ovih kineza? niti po dizajnu, niti opremi niti ceni?

Autor dmc 02 Mar 2010, 22:38

@bocko
pa ja i vozim upravo Punto :)))

Autor carobnjak 02 Mar 2010, 23:54

P.S mala ispravka : model je na trzistu od 1999.godine a redizajniran 2003.
Punto mk1 je od 1993.g ali taj model nema veze sa ovim novijim...

Autor carobnjak 02 Mar 2010, 23:56

braca kinezi su ga preterali, naoko izgleda ok dizajn i cela prica pije vodu ali ... mora cena da ide dole da bi se ovo proguralo u srbiji

Autor joca 03 Mar 2010, 00:03

i jos jedna stvar... ko im dade ovako debilna imena??

sta vozis? egoa! ili tengu... ili tigija

Autor joca 03 Mar 2010, 00:07

a imena su Boze sacuvaj,sve nesto "trange frange" da ne kazem "tange"...

Autor lok 03 Mar 2010, 05:41

E Bocko!!!
Moram se ukljuciti sto se tice imena.
Naprotiv tvojoj konstataciji, moja devojka kaze da je Chery lepo ime, "pa to je visnjica!!!".
Kaze: "ja bih vozila auto visnjica!!!".
:-)
Tako da to za zene ne drzi vodu.
Vise ce im se svideti Chery nego Punto.

Autor Dejan 03 Mar 2010, 08:49

Ovo je pocetak....za mesec dana ce da bude akcija tipa...50% popusta....kao i sa svakom kineskom robom kakvog kod da je kvaliteta....a ovo za i sada je punto dobar..svaka cast

Autor nikokaoja 03 Mar 2010, 09:28

letvu volana sa funkcijom upijanja energije pri sudaru....hahaha..vozac da je proguta pri sudaru

Autor nikokaoja 03 Mar 2010, 09:31

NIKO NE POMINJE REZERVNE DELOVE

KOLIKO SAM JA UPOZNAT - KINEZI NI NEMAJU CENTRALNI STOK DELOVA !

JOS NESTO : MISLIM DA KUPCI KOJI CE UZIMATI OVE KINEZE - NE ZELE OVAKO JAKU OPREMU ! VEC JEFTINIJE CENE, A SAMIM TIM OPREMU !

Autor goxxe 03 Mar 2010, 10:22

sistem postprodaje je na principu , kineskih butika , tako da centralni stok i ne treba....do prve radnje i nadjes vec sta ti treba....torba jakna carape...pa malo kreativnosti nije na odmet

Autor nikokaoja 03 Mar 2010, 10:31

Spram očekivanja, preskupo!!!

Ne verujem u uspeh, bar ne sa ovim cenama.

Po 2000 niže cene i eto pravog buma i uspeha na srpskom tržištu...

Autor Zoran 03 Mar 2010, 13:31

U principu, ljudi su ulozili novac za dizajn, koji i nije tako los - moramo priznati. Ime je malo cudno to kao vozim Чери Тигија. Varate se za opremu, u principu ljudi hoce i opremu i auto za sto manje para ;) (neobican zakljucak). Jedino za prvo vreme bi Cherry mogao da da neki jaci popust da navuce narod koji je skeptican. I bezbednost je bitna - koliko zvezdica na kresh testu ima svaki od auta? Takodje sigurno bice glavobolje oko rezervnih delova u pocetku... Realno riskantna kupovina po ovim cenama.

Autor Petar 03 Mar 2010, 13:32

A ja čekam da se ovde pojavi RATAN TATA!
E onda ima da bude uzbudljivo!

Autor MasterHaosis 03 Mar 2010, 13:33

bice to apsolutni hit.....

Autor nikokaoja 03 Mar 2010, 15:02

Namerno sam i postavio prvi komentar jer sam znao sta ce da sledi...
Neverovatno koliko negativnosti i predrasuda! Znaci, nisu jos ni poceli da se prodaju a vec ste ih docekali na noz!
Nisam odusevljen kieskim vozilima ali ih prihvatam kao nuznu realnost.
A da li znate da je kinesko trziste automobila najvece na svetu?
Da li znate da je sve sto vam se nalazi u racunaru kineskog porekla? Aha, stvarno, a jos i odlicno funkcionise?!? Pa naravno!
Slicni komentari su bili ranije i za japanska i korejska vozila, Skodu, Daciu, domaci Punto ( kao nece se ni proizvoditi, raspasce se itd.) pa sada su Kinezi na redu, a ko je sledeci? Samo nastavite, a videcete za 4-5 godina ciji ce biti svaki drugi automobil na ulici...
Da li su skupi pokazace trziste ( Kia i Hyundai su uvek imali naduvane cene pa su ih postepeno spustali) ali je cinjenica da nijedan konkurentni model ne nudi vise za ovaj novac, cak ni isto!

Autor carobnjak 03 Mar 2010, 17:15

čarobnjak, neznaju.

Autor MasterHaosis 04 Mar 2010, 12:09

Kume ali sa racunarskim komponentama se ne vozis 100 na sat ......postoji jos nesto vaznije od cene.....ako ti je stalo do glave na ramenima...a da ce naci mesto pod suncem videcemo....bice neka iznenadna norma euro X ..i katanac na granici

Autor nikokaoja 04 Mar 2010, 12:37

pogresan je broj telefona, pravi broj je:

011/234-1174

Autor Dule 05 Mar 2010, 11:10

Ko zna koliko se uvoznik ugrađuje u ove cene.

-2000 eura, i biće boom.

Autor Predrag 05 Mar 2010, 21:39

Bice rezervnih delova po tezgama u bloku 70. Gde ces bolji razlog za kupovinu

Autor lok 07 Mar 2010, 09:26

CheRRy je visnjica. A CheRy je... Stamparska greska? Auto nepismene? :-D

Procesor i hard disk nisu napravili "kinezi". Jesu uzeli northbridge i southbridge i sklopili u maticnu plocu, ali kad jedna maticna ploca crkne, odem i kupim drugu i nista nisam izgubio. A kad mi visnja sa jednim R crkne, mogu da se obesim.

Autor IBM PC 08 Mar 2010, 14:09

kinezi su cudo sta vise da kazem, mada mogu malo da spuste cene

Autor deki 11 Mar 2010, 21:47

setite se japanca nisana CHERRY nastalog od datsuna sasije i nisanovog motora. opet dva pominjanja cheryja od strane japana pre 25god. ima tu neke jurnjave,kompleksa...j.b li ga stas. ono bio je dobar al ga japanci pravili. ovaj chajna li bi stvarno mogo biti jeftiniji. je li ko proveravao cene u okruzenju ili kini npr. mozda je jeftinije platiti carinu i kontejner i uvesti ga direktno. valja proveriti

Autor ivan 13 Mar 2010, 21:20

Za model Ego apsolutno nigde ne moze na netu da se vidi kolika je velicina prtljaznika. Na sajmu su rekli da je 290 litara, ali nema teoretske sanse. Ako lazu po tom pitanju lazu i za druge stvari.

Autor ceki 16 Mar 2010, 12:35

@ceki
ima 220/650 dm3. Evo ti sajt istog modela koji se na italijanskom trzistu prodaje pod imenom DR2:

http://dr2.it/

Autor carobnjak 16 Mar 2010, 16:27

Kao i uvek mi smo najskuplji. Ovaj brend mozete naci po Evropi i USA pod nazivom Dragon cene su kao gore navedene samo sto umesto EUR pise USD tako da kad se konvertuje razlika je poprilicna. Zato poruka dilerima - Smanjite malo marze jer ne moramo mi uvek da imamo najvise cene za sve jer morate priznati da mi nismo ni EU ni USA po zaradama

Autor ATOMSKI 17 Mar 2010, 16:55

Sta ce im stok rezervnih delova kad su ionako drpnuli od svake marke auta po neki deo ( ionako se 80% proizvodi u Kini) - znaci uzmes far od honde akumulator od Kie, auspuh od bmw, i eto ti Chery

Autor Alex 16 Apr 2010, 01:28

bogami ja sam ga vozio (tega)120ks, i prilicno sam prijatno iznenadjen. Oprema je stvarno izuzetna. Naime slabije vuce do 2500-3000obrtaja/min a posle vrlo lepo, nije cak ni bucan.

Autor Dejan 05 Maj 2010, 13:50

Ova vozila nisu ispunila Evropske standarde bezbednosti i kvaliteta koliko mi je poznato. Zato nnisu dobili dozvolu za prodaju na teritoriji EU!!!
Molim Vas, neka me neko demantuje sertifikatima ako grešim.

Autor Skeptik 18 Maj 2010, 19:15

Ne treba ti setifikat. Chery prodaje svoja vozila u 70 zemalja, a u Italiji je veoma popularan zbog cene.
Uvek gledaj uloženo-dobijeno. Za te pare, bar kada je reč o Teggu, sa tim paketom opreme (mislim na ful verziju sa klimom, šiber-dahom, električnim podizačima, kožom i automatskim menjačem, a takva verzija se prodaje i kod nas) nemaš ni približno takav SUV. Što se kvaliteta, delova i servisa tiče - videće se. Skinut Rav 4, a prilikom pravljenja su asistirali Micubiši (!), Fiat (!), Aston_martin !?) i neki Austrijanci. Imam informaciju da Kinezi prave upravo za Chery modele centralni stock rezervnih delova za Jugoistočnu Evropu baš kod nas. Treba ovo proveriti.
I naravno, stara priča - konja koga nisi jahao - nemoj ni hvaliti ali ni kuditi. Probaj prvo. Ja sam probao. Utisak je sasvim drugačiji. Naravno, nije to ni VW, ni Mercedes, ni Audi ni BMW. Ali, uvek je bilo tako - koliko para toliko muzike.
Uostalom danas se većna automobila više i ne pravi po markama, već po klasama, pri čemu je većina automobila iste klase približno istog kvaliteta, performansi i cene.
Najzad, što se tiče poredjenja sa Jugom, Puntom, Dačijom i sl. Pa mislim da je tu reč o automobilima različitih klasa. Ne treba porediti babe i žabe.

Autor Objektivan 16 Jul 2010, 09:07

I još nešto. U velikoj je zabludi svako ko potcenjuje Kineze. Pa setimo se, uostalom,kada su se pre gotovo 40 god. pojavili prvi japanski automobili. Preležali su svoje dečje bolesti, a gde su sada? Na samom vrhu. Pa pre 20 god. Korejanci. Slična priča. Sada su i oni sasvim O.K.
Isto će biti i sa Kinezima. I ne smeju se potcenjivati. Pa ionako je već sada 80% svih delova na svim vozilima kineske proizvodnje. Ili tu negde. A ostalo? Da ne širimo priču. Ljudi, ma to je najmoćnija i najbrojnija zemlja. Poseduju svu najsavremeniju tehnologiju. Samo je još uvek pitanje njene masovnosti. Vredni, radni, marljivi, strpljivi, štedljivi. Uostalom, videćete za koju godinu. Evropski automobili će kod nas biti retkost, a nove će voziti samo bogati.

Autor Objektivan 16 Jul 2010, 10:54

Ljudi, U kini je upola cijene na cestu. Odemo tamo i dovucemo stotinjak, i eto para, a zidovi nam osigurali rezervne dijelove i servis.

Autor Bio i probao 01 Avg 2010, 08:02

Zidovi kao izraelci...ne kao zidovi na kuci. Znam da ste pametni i da ste shvatili, ali da otklonim svaku sumnju...

Autor Bio i probao 01 Avg 2010, 08:04

Макар хиљада ниже, људи им раде за шаку пиринча на дан. Озбиљни нам дилери. Још неки објективан тест возила. Лично не сумњам у њихове могућности. Нисам луд кад сви показатељи иду њима на руку. У сваком погледу, свакога дана све више напредују.

Autor Шиман 17 Dec 2011, 19:28

Da li Kvis Beograd moze u buduce da ima ili nabavlja delove?Moj komsija planira da kupi ovaj auto,ali nije siguran.Molio bih sve koji su vozili ovaj auto da mi kazu da li su zadovoljni sa autom.Hvala unapred.

Autor Davor 14 Mar 2012, 14:36