Hyundai aprilska ponuda

Tokom aprila važi sledeća ponuda domaćeg uvoznika Hyundaija:
Hyundai i30
najpovoljniji uslovi finansiranja na tržištu
0% kamate na lizing na period od 5 godina
ili gotovinski popust do 1.200 EUR
Već od 10.990 EUR
Hyundai i30cw
najpovoljniji uslovi finansiranja na tržištu
0% kamate na lizing na period od 5 godina
ili gotovinski popust do 1.200 EUR
Već od 12.490 EUR
Hyundai i20
najpovoljniji uslovi finansiranja na tržištu
2% kamate na lizing na period od 5 godina
ili gotovinski popust od 500 EUR
Već od 8.190 EUR
Hyundai i10
Već od 7.690 EUR
Više informacija o specijalnim ponudama lizinga, odnosno popustu možete potražiti u Hyundai salonima.
Spisak Hyundai dilera u Srbiji možete naći na zvaničnom sajtu uvoznika.
Pa sta je onih 1.200 poputa za kes nego iznos stvarne kamate kod lizinga :)))
Kamata na lizing je mnogo viša od gotovinskog popusta.
"Provuci" cenu bez gotovinskog popusta kroz bilo koji leasing kalkulator pa ćeš videti razliku kada sabereš učešće i 60 rata.
Zna neko primer osobe koja je na ovaj lizing uzela i30? Ne procitah nigde negativne ocene, a bilo bi ih s obzirom na to koliko traje ta prica.
Koliko ja videh cene na zvanicnom sajtu, tamo imaju i30 samo sa benzinskim 1.4 motorima i dizele od 90 ks. U cemu je "kvaka"? Popusti samo na bazne motore ili sta?
A, recimo, benzinac 1.4 Cape Town ( najnizi paket sa jednozonskom auto klimom ) kosta 14.490 ( +360 za boju ) ili sa ovim popustom zajedno oko 13.650.
Prosle godine sam ja bio zainteresovan za istu akciju kad je bila prvi put. Ali kao sto je carobnjak rekao, ucesce je dosta veliko, a i PDV ide u ucesce a ne kroz rate, tako da je trebalo obezbediti nesto preko 6000e za model sa vise opreme, ako se ne varam (trenutno nemam kod sebe obracun). No opet, bolje i ovo nego nista, kao kod drugih :)
Ucesce je veliko, ali kad vec neko uzima auto na lizing, sto da veci novac na pocetku - vise mu se isplati. A 6k evra deluje mnogo, najvisa cena na sajtu je koliko vidim 16.590 evra - znaci da je 30% - cak ispod 5.000 evra.
@Moron
Pa to je korak do najviseg paketa koliko vidim (mada su neke stvari meni nenormalne, npr. u taj paket su strpali zajedno automatsku klimu, alu-felne i podesavanje osvetljenja instrumenata?!)
Sto se dizela tice, mozes da doplatis za model od 115KS (menja se samo elektronska jedinica to je isti motor) - na slovenackom sajtu isto daju baznu ponudu i doplatu za ovaj od 115KS ili novi od 128KS.
Hyundai je odlican automobil, ali malo skup. Doduse isplati se dugorocno kupiti ga jer je veoma kvalitetan. Bar ja imam takva iskustva.
@kornjaca:
Moja greska, evo ga sad papir, tadasnje cene za najjaci 1.4 model:
Bruto cena: 14.844e
Iznos rate: 167,73e
Broj rata: 60
Troskovi na pocetku:
Ucesce: 2.516e
PDV: 2.264,34e
Manipulativni troskovi: 222,66e
Troskovi registracije ugovora: 24,8
Ukupni troskovi na pocetku: 5.027,73
Troskove lizinga snosi korisnik lizinga.
Ono sto nigde ne pise, to je ucesce, da li moze preko 30% ili je to max
Moze koliko hoces, toga se secam i ja sam se raspitivao. Mislim da i dalje vazi da posle 2 godine mozes u bilo kom trenutku da isplatis ostatak.
Moja firma je uzela i30 crdi na leasing. U tom trenutku je cena vozila bila 14,490 eur. U startu smo platili 32.5%, tj. nesto oko 4,950 sa ukljucenim troskovima leasinga. Mesecna rata nam je 164,19 eur mesecno. Kada se sve sabere, posle 60 meseci ispada da auto kosta negde oko 300 eur vise nego da je kupljen u gotovini.
U okviru firme koristimo iskljucivo Hyundai vozila. Za sada u voznom parku imamo Getz, i20, i30, Matrix, Sonata i Grandeur. Sta reci, osim da je 15-ak vozila do sada preslo preko 600,000 kilometara za manje od 18 meseci, bez i jednog kvara. Osim sto sijalice crkavaju na 20-ak hiljada km. Iskrena preporuka, narocito za i30 crdi. Potrosnja mi je na 30,000 predjenih kilometara nesto ispod 6.3L. Od toga je 30% gradska voznja a ostatak autoput ili magistrala.
Iskreno, da mi treba auto bez razmisljanja bih uzeo jedan na leasing. Mislim da u ovom trenutku ne postoji bolja leasing ponuda od one koju nudi Hyundai.
Lep pozdrav.