Poznati voze kineski Chery

Na nedavno održanoj zabavi Story Awards kompanija KVIS doo pobednicima svih kategorija dodelila je vaučer za sedmodnevno korišćenje Chery vozila po izboru.
Po svoj automobil prošle nedelje došao je Niggor koji će uživati u vožnji gradskog terenca Tiggo ovih dana. Prilikom preuzimanja vozila Niggor nije krio da je prijatno iznenađen dizajnom i komforom ovog modela marke Chery.
@milan: OK, ti verovatno viziš mnogo bolji auto, ali veliki broj ljudi još dan danas voze jugiće... pa zar je ovo lošije?
Mora da se šališ...
Motori su generacijama bolji (16v mpi direct injecton), karoserija je bolja i sasvim sigurno neće da se pojavi rđa posle samo 3-4 godine, u najosnovnijoj opremi ima i klimu, i dva vazdušna jastuka, el. podizače, i servo, daljinsku centralnu bravu, alu felne, bordkompjuter, diskove napred i pozadi, ABS+EBD, imobilajzer i alarm, svetla za maglu, Radio/CD/MP3 sa USB-om i sa 4 zvučnika, itd, itd... A jugić? Pa eto baš ništa od svega toga ili bilo čega ostalog.
Kako je onda lošije?
Da biraš da ti poklone jugića ili Tiggo, zaista bi izabrao jugića zato što je "bolji"?
Ajd' razumem "kupujmo domaće", al' što je mnogo, mnogo je...
Auto se prodaje ko lud u Australiji, a nama ne valja, ovo je prethodni RAW4 , za neupucene.
verovatno u austaliji mnogo manje kosta nego ovde... ovde su kinezi ipak neopravdano skupi da bi se neko usudio da ih kupi
Petre, slažem se!
Nego, priča o Jugu.... Samo da vam kažem, jugo je nadjebao sve! Koliko se samo proizvodio, kolika mu je cena, rezervni delovi na svakom ćošku, servisi najjeftiniji, ljudi ga i dan danas vole. Ipak danas skoro sve marke prave male gradske automobile.
Sve marke prave male automobile, ali ni jedna ne drži isti model 25 godina! :)
Jugu je mesto bilo u 80-tim, a to što se zadržao tako nije zato što je bio dobar, nego bolje nismo umeli i hteli a plate su bile male. Čak i za tako male pare (oko 4000e koliko je koštao), moglo se napraviti mnogo bolje, ali naša efikasnost rada i kontrola kvaliteta je bila katastrofa!
Bilo, ne ponovilo se!
Miki ne pricaj gluposti, da je bilo jace kontole kvaliteta i da se ulagalo u razvoj, onda Yugo ne bi kostao 4000 nego mnogo vise. Ja konkretno ne vidim nista dobro u 16v mpi injection sranjima, naprotiv samo vise stvari koje mogu da se pokvare. Plakacemo mi za Jugom
Ne treba ovo porediti sa Yugom, ali u njegovoj klasi postoji i Daihatsu Terios koji je X puta bolji automobil, a i ne zaboraviti na Ladu Nivu.
Problem kod "Kineza" je sto kada ti pukne osovina ili ti cak i hladnjak iscuri (a desice se sve ,od podizaca prozora do kutije menjaca), moras da cekas rezervni deo jako dugo, da ne spomnjem sto im rezervni delovi cesto ne odgovaraju automobilu itd. (slaba linijska kontrola).
Da, radije bih vozio Koral In, nego ovo.
Kad zavladaju kineski automobili izumreće mehaničarski zanat. Popravke će biti nerentabilne.
Kola će se menjati recimo svake dve godine.
Samo verovatno neće to ni biti kola nego, kao i sve iz kineskih šopova.
Zato se vozajte i uživajte dok još postoje normalni automobili.
A pre napuklih osovina i iscurelih hladnjaka verovatno cete se poseci na neki neobradjeni deo plastike u kabini koji strci kao noz.
Tako su se zezali i sa Japancima, pa Koreancima... i pogledajte ih danas.
gledao sam ja ove visnjice na sajmu,plastika je mnogo losa,pogotovo na egu i tengo msm na brave na vratima,a i u unutrasnjosti mi nije bas sjajan,za cenu od 11.490 koliko sedan tengo kosta,pre bih uzeo opel astru classicIII od 11.300e i sigurniji je auto,a za cenu tiga 14.000e uzeo bi suzki sx-4 1.6 gs 2wd 14.500e