Kineski Chery Ego sada za 7.490 evra

Zastupnik kineske kompanije Chery za Srbiju, KVIS iz Beograda, ponovo je spustio cenu za najmanji automobil u ponudi – Chery Ego.
Cena je snižena za 500 evra, što znači da Chery Ego Luxury 1.3 MT sada treba platiti 7.490 evra, sa PDV-om (popust važi do kraja ovog meseca).
Ego inače pokreće 1,3 litarski benzinski motor sa 16 ventila i 83KS, u paru sa manuelnim petostepenimm menjačem.
U serijskoj opremei ovog malog Kineza se nalaze, između ostalog, klima uređaj,
elektro podizači prednjih i zadnjih prozora, elektro podesivi retrovizori,
radio CD/MP3, četiri zvučnika, servo volan, parking senzori, aluminijumske
felne, putni kompjuter, ABS + EBD, prednji vazdušni jastuci, alarm, centralno
daljinsko zaključavanje i svetla za maglu.
sta se za ove pare dobije kod sparka? jel moguce da je citroen C1 kraci 25cm i da kosta 8.500 euro? hteo sam da uzmem kia picanto, ali je 20cm kraci i nema neku opremu a kosta 7.690 euro
Што не спусте цену на модел тенго, па да разбију и30 или цеед
Одма би га купио, ево позивам чери да ми изадје у сусрет
Cenovnik
Ego 1.3 MT Luxury 7.990 €
Tengo 1.6 MT Sedan Standard 11.990 €
Tengo 1.6 MT Sedan Luxury 13.790 €
Tengo 1.6 MT Hatchback Standard 11.490 €
Tengo 1.6 MT Hatchback Luxury 13.290 €
Tiggo 1.6 4x2 MT Luxury 13.990 €
Tiggo 2.0 4x4 MT Basic 14.990 €
Tiggo 2.0 4x4 MT Luxury 15.990 €
Tiggo 2.0 4x2 AT Luxury 16.990 €
Dacia duster će sahraniti ovaj Tiggo što se tiče cene, a drugo Tengo košta više od i30, što je glupost veka. Sa ovakvim cenama Chery može slobodno da ide iz Srbije
Super oprema za tu klasu, ali mora cena jos nanize, kineski automobil koji je tek stigao na trziste (kod nas), a cene kao da su se dokazali kvalitetom (sto tek treba da urade).
Ne izgleda ovo lose, ali sta je sa bezbednoscu ovih automobila, na crash testovima se zguzvaju kao da su od papira...
Svaki dan prolazim pore Cerija na Vidikovcu, neckam se, onaj tengo mi je lep, ma prelep, ali 11.500 euro me spucalo u facu. srecom te nemaju veliki lager, ima da se rasprodaju posto-zasto samo da ih se otarase, egu je vec spustena cena sa 8.500 na 7.990, a sad i na 7.490 euro, a jos ce da mu pada cena, ipak cu da sacekam leto, mozda tengo spadne na 8.000 euro
@ Nidža
Kaže se eura ili evra, moja savet ti je da čekaš još, spustiće garant cene, a za tengo ne znam. Elem imaju cenu jaču od sparka, ali spark se već dokazao, osim toga evo šta kod sparka dobijaš za 7.240 €
Novi Spark Base
Od 7.240 €
* ABS kočnice
* Servo volan
* 6 vazdušnih jastuka (prednji, bočni, krovni)
* Zatamljena stakla
* Podesivi farovi
* ISOFIX sistem za dečija sedišta
#
Novi Spark LS
Od 8.360 €
* ABS kočnice
* Servo volan
* 6 vazdušnih jastuka (prednji, bočni, krovni)
* CD-radio sa Aux ulazom, MP3 i USB priključci
* Zatamljena stakla
* Podesivi farovi
* ISOFIX sistem za dečija sedišta
Em je skuplji , em troši više od sparka, e sad se postavlja pitanje ubrzanja i elastičnosti motora, a kome to uopšte treba za vožnju po gradu?
zlo dobro ili zlo lose?bas me zanima kakva je udobnost i izolacija od buke u ovom automobilu tengo!
Predrag
Pa, sta ti predlazes, rusku ili kinesku tehniku za te pare?
Gde po Tebi manjac manje zapinje i koji motor u voznji ima bolji "moment"?
@boki
Ovaj komentar sam ostavio pre nekoliko dana:
Sada sam se vratio sa test vožnje modela Ego i Tengo.
Ego:
Prednosti:
-okretan
-lagan upravljač
-prosečne kočnice
-udoban (oslanjanje dobro upija neravnine)
-pregledan
-komforan (nazad)
-stabilan (veoma)
-lagan menjač (ali sa previše dugim hodovima)
-dopadljiv enterijer (stvar ukusa)
-zadovoljavajući kvalitet materijala (za taj segment vozila)
Nedostaci:
-katsatrofalno neelastičan motor (skoro da i ne reaguje na dodavanje gasa - reaguje tek negde oko 4000 o/min.)
-katastrofalno loše ubrzava (gore od Yuga 45)
-ogromna buka!!
-velike vibracije (posebo oko 3000 o/min. - tada vibrira ceo auto)
-bučno oslanjanje (lupka po neravninama)
-tvrda zadnja sedišta (pri sedenju se oseća neka štangla)
-veoma nekomforan položaj za vožnju (malo mesta za noge)
-loše napravljeni pojedini elementi unutrašnjosti (deluju kao da će da se polome svakog trenutka, na pr. polica koja prekriva prtljažnik...)
Tengo:
Prednosti:
-okretan
-lagan i veoma precizan upravljač
-odlične kočnice
-udoban (oslanjanje dobro upija neravnine)
-prosečno komforan (napred)
-prosečno stabilan
-tih (do 3500 o/min.)
Nedostaci:
-katsatrofalno neelastičan motor (praktično i ne reguje na dodavanje gasa)
-katastrofalno loše ubrzava
-menjač je neprecizan i krči pri promeni stepeni prenosa (drugi i treći stepen prenosa)
-veoma nekomforan pozadi
-kada se pri 130 km/h naiđe na neravninu, ceo auto se zatrese (verovatno usled nedovoljne krutosti karoserije)
Dostizanje deklarisanih performansi (ubrzanja do 100 km/h i max. brzine), kod oba modela deluje kao nemoguća misija !!!
Moron
Uh, teško pitanje ;)
Ali, posle kraćeg razmišljanja, predlažem ipak rusku tehniku. Kada se Kalini "razradi" menjač, onda ona i neće biti tako loša. Inače, Kalina je po pitanju performansi, u odnosu na Chery, avion na mlazni pogon ;) Probao sam Kalinu 1.6 8v, a verujem da je 1.4 16v daleko bolja, s' obzirom na to da je taj motor kopija VW motora 1.4 16v (istog ovog koji ja imam u Škoditi :)
Moron
Kalina 1.4 16v: klima, servo, ABS, putni kompjuter, centralno daljinsko zaključavanje, prednji vazdušni jastuci, el. podizači svih prozora, električno podešavanje i grejanje spoljnih retrovizora, grejači prednjih sedišta, svetla za maglu, alarm, alu felne, metalik boja, kodiran ključ, tonirana stakla, električno otvaranje gepeka iz kabine... Sve to 7500 eura !!! (tako piše na sajtu Impex IB, a ranije je bila 8200 eura).
Predrag
Pa, to ima vise serijske opreme nego ovaj moj krš ...
Kad pomislim koliko je moj otac bio platio ladu 110 Li ( više od toga ), a od svega sto si pobrojao imao je samo "metalik" "kodirani ključ" i "pr. podizace stakala". Tuga ...
Moron
Da li mi veruješ da bih sada kupio ovu Kalinu ;)
Za te pare i sa tom opremom, oprostio bih joj sve mane.
Pored svega, jedan je od najkomfornijih i najpreglednijih automobila u segmentu :)
Predrag
Ja sam ( pr nego je otac uzeo logana ) sedao u kalinu i nije me odusevila komforom. Razlika izmedju Wheelbase ta dva vozila je ogromna ...
Pored toga, ja "Rusa" i dalje mogu da ( zetvorenih ociju ) prepoznam pod "rukom", tako da ono imaju jos da rade na detaljima ...
P.S. Laku noc
Ljudi rus je rus i prodaje se samo na monopolističkim tržištima gde je lada favorizovana, nametima na druga vozila. U ostalim zemljama je kupuju samo "rusofili".
Stvarno bi bilo zanimljivo uprediti ladu sa ovim kinezima.
Mislim da je lada u prednosti ali ne za dugo!