Specijalna letnja ponuda za FIAT Punto Classic

Pored toga što FIAT vozila imaju najniži prosek emisije CO2 u celoj Evropi, od sada Vam Delta Automoto nudi dva modela po neverovatnoj ceni.
Birajte između modela Punto Classic TNG (gas), sa početnom cenom već od 7.499 EUR i Punto Classic Dynamic modela sa besplatnom auto klimom* koji je dostupan već od 6.999 EUR (u cene oba modela uračunati su PDV i subvencija države po principu staro za novo).
Akcija traje do 1. avgusta.
*ponuda važi za FIAT Punto modele koji kao deo opreme imaju i klima uređaj
Izvor : Fiat.rs
Lepa ova bela boja sedef (biserna). A još lepše uradjeno u nekom fotošopu. Kad bi izgledao kao na slici, verovatno bi imao dosta kupaca, pazi samo ove alu felne
A ABS ni u snu u 21. veku, sramota, treba da kosta u srbiji 5.000€
Model sa ABS-om i subvencijom drzave kosta samo 8099 eura...
http://www.fiat.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnici/Cenovnik%20Fiat%20Punto%20Classic%20popust%20popusti%20do%2031%2007%20samo%20dynamic%20lpg.pdf
Dobra strana je to, što će servis biti jeftin. Pod hitno ili sniženje cena za punto ili abs u osnovnom paketu
@Dejan L
onima koji su dosad vozili staru Zastavu ili nekog oldtajmera, ABS je potpuno nebitan, a najcesce ga takvi i kupuju...
@Boris
nista ne branim, iznosim cinjenice! Raspitaj se malo koja verzija je najprodavanija...
Ovako yugo vs punto
Yugo 3.5m 3 vrata
crni branici (izuzev yuga koral 65 efi, 65 cabrio, yugo in L), nema abs, nema muziku fabrički, nema vazdušne jastuke, nema zadnje naslone za glavu, potrošnja 9L/100km, snaga 55konja
Punto 3.86m 5 vrata
1 vazdušni jastuk, potrošnja oko6L/km, snaga 60konja
Od yuga ima veći komfor, pocinkovani lim koji NE TRULI, servo uredjaj, bezbedniju karoseriju i normalnu potrošnju!!!
* Дејан Л, Тако је, кажи да те сви чују.
Вратим се са мора и одмора и морам да читам глупости, не мора ништа да има, доволјно је што има поцинковани лим и још 1 пар врата, а тек 36см дужине више од југа да не причамо. Опрема није битна, нису је имали ни у југу. Југо је коштао 4500 Е, а пунто би требао основна верзија да кошта 5500Е
*Милош
Kad je dužina najbitnija onda kupite logan, ista je cena.
Znači što veći auto to bolji, "romska" filozofija :-)
Da li stvarno vredi uzeti auto koji smo mi sklopili..bez obzira sto je fiat...treba dobro razmisliti...da li cemo posle cesto posecivati auto servis..pitanje je..
Nije sve u dužini, što ste namćori, ali posle yuga u kome smo se svi gurali, još dvoja vrata su boljitak i posle zastavinog truljenja, pocinkovani lim je veliki skok nabolje, dodajmo tome i servo :-)))
i Punto Classic Dynamic modela sa besplatnom auto klimom*
*ponuda važi za FIAT Punto modele koji kao deo opreme imaju i klima uređaj
ja ovo ne razumem, sta je ovde besplatno ako uzimam auto koji vec ima klimu? jel se to snizenje svodi na ugradnju klime koja se ne naplacuje. zaisa mi ove recenice nisu jasne pogotovo ako se stave blize jedna drugoj.
@ChedomirADELAIDE
vrlo jednostavno, na popustu su verzije koje imaju klimu, a popust je u vrednosti klime...
Opa sad i beli "dopunska vrata"... Jedva cekam crveni...
Problem je sto je cena sa subvencijom... A ja sve koje znam oni su vec unistili peglice, fice...
A, je li moze za zamenu kec iz 1983? Šerpa plavi. Tek razradjen ... Je li se prodaju ti stari krsevi onome kome treba ili kako to ide ...
@Moron
naravno da moze! Koliko sam obavesten svi krsevi su pokupovani upravo "u ove svrhe" pa ako znas za neki...
Jedno pitanje za sve "ljubitelje Punta classic":
Kada bi cena pala za jos 1000 eura i da osnovni model ima klimu i ABS, da li biste ga kupili ili barem prestali da pljujete po njemu?!? Iskreno?
carobnjak
Ma, ne treba da pojeftini, vec da povecaju subvenciju staro za novo na 3.000. Barem para u budžetu ima ...
carobnjak
To je moj komentar od pre neki dan. A zašto to fiat ne uradi?
Uzgred ja sam za punta, ali ne treba ga dizati u zvezde. Nije zaslužio.
@Mange
niko ga ne dize u zvezde ali je sasvim solidan autic, premija za vecinu u Srbiji, kako po plateznoj moci tako i po mentalitetu...
Kako im nije žao da "pljeskaju" te Zastave? Uskoro će ih istrebiti :)
Danas su moji otišli Yugoslavom u AR. Mama ga je ganjala 160 km/h. Ona misli da vozi Ferrari. A onu Floridu kad spiči 185 km/h...
Njoj treba dati Punto TNG da ne može da pređe 150, ali ne sviđa joj se. Kada su kupovali auto, odveo sam je u Zastavin salon da pogleda Zastavu 10. Rekla je da je sva "zdudana", nepregledna i da ne liči ni na šta. Ali kada je videla srebrnu Floridu, odmah joj se svidela: "E vidiš, ovo je lep auto i hoću baš ovu boju, liči mi na limuzinu". Ostalo mi je bilo samo da izaberem motor :)
@Predrag
haha, za pocetak joj objasni sta je limuzina...
Da li Florida ima ABS? Koliko je bezbedna? Koliko zvezdica na E-NCAP-u? Jel si joj rekao da Punto ima cak 4, i to jos 2000.? :)))
@carobnjak
Ne vredi njoj objašnjavati... Jedva sam je naterao da uđe u Z10. "Pa zar si ti mene doveo ovde zbog ovog"..."vidi kakav je k'o neka pufnica". Pokušao sam ja ABS, tra la la, ali je odmah izašla i sela je u Floridu. "Vidiš kako je ovo pregledno i ima mesta"... "vidi koliki je gepek"... "baš mi se sviđa"...
Bila je danima besna kada smo prodali 106, ali mislim da će situacija sa Floridom biti još gora...
carobnjak
To bi bilo dobro za ovu zemlju. Ali ja sam blagi pesimista. Više političarima (dovedeni su pred zid) ništa ne verujem a ne bi ni vi kad bi radili posao koji ja radim.
Za 6.000 je Ok( uz neke mane)...
A posto sledece godine odlazi u istoriju, treba ga valjano ispratiti... 10 godina nije malo
carobnjak
PS
I što reče Predrag draži mi je bio onaj Z10. Bar mi se činio kao naš a posebno u inostranstvu gde su me svi gledali kao svemirca.
@Panchev9
nije 10 nego 12, pravi se od '99.
@Moron
ne znam, moguce...:)))
carobnjak
Ako zalepe "Z" na novi model, kupujem ga. Oprostiću im sve :)
Predrag
Posle par kilometara motor postaje značajno elastičniji. (clio, megane, peugeot 207...). Na Z10 recimo, razlika je slabo osetna. Izgleda se razlika više oseti na 16v motorima. Ali sigurno štiti sistem a posebno za vozila sa ugrađenim TNG.
Predrag
Ne mogu da im oprostim zašto ne ugrađuju 1.2 16v. Zato i imam dozu odbojnosti!
Na razumem, zato me i strah za njihove "planove".
@carobnjak
Znao sam da od Zastave neće ostati ni ime, pa nisam hteo da se nerviram sa tim "Z". I ovako mi dođe svaki put da zaplačem kada sednem u Yuga ili Floridu. Zbog toga i hoću što pre da ih prodam, ali mama neda Floridu...
@Mange
zbog skuplje izrade i odrzavanja, manje je pouzdan od 8v!
80 ks jeste prava mera za Punto ali se onaj od 60 ks bolje pokazao...
Ja sam hteo taj jaci ali su me odgovorili, posle sam saznao zasto.
carobnjak
Nije baš tako. A razliku u ceni bi pristao i duplo da platim, sigurno!
Ima mnogo mladih ljudi koji bi 1.2 16v rado vozili i popularisali.
TO JE PROMAŠAJ a zašto, niko ne zna!
carobnjak
Između običnog i 16v motora, za običnih 90% vozača nema razlike. Čak je obični motor elastičniji i povoljniji za njih. Tu i ti spadaš.
E to i nastaje problem jer "mrtva" vožnja može dovesti do različitih problema...
A to da je obican bolji od 16v, važi i za clia, peugeota... a zbog gore navedenog.
Znači motor preme potrebi!
@Mange
1.2 16v bi bio pravi izbor, ali nema ga ni u jednom fiatovom automobilu (na našem tržištu). Izgleda da ne umeju da naprave bolji od ovog 1.2 8v (60 KS, 65 KS, 69 KS) pa ga "trpaju" u sve živo.
Sada će Čaki da me sredi :))
@Mange
mislio sam na pouzdanost!
@Predrag
taj 1.2 je jedan od najboljih Fiatovih motora sto se tice dugotrajnosti i zato ga svuda "trpaju"...
Bolji je nego 1.4 koji nije nista zivahniji...
Predrag
Fiat kupuju samo "obični" ljudi u Srbiji i oni za njih spremaju motorizaciju.
Clio u osnovnij varijanti ima 1.2 16v i mogo ljudi se žali da je lenj.
16v nije za svakoga, to bar tebi ne treba da objašnjavam.
Ali zašto ga nemaju u opciji-strašno!
HGT fiati nisu za bacanje.
@Mange
to nije istina, Fiat kupuju raznorazni ljudi pa tako imas i T-jet motore...
Verovatno si mislio samo na Classic?
Mange
Slažem se! Strašne su tu još mnoge stvari... Što bar nisu stavili ovaj sa 69 KS?
@Predrag
i tebi isti odgovor!
( da li zna da napravi bolji motor...)
Predrag
Taj 69ks ima manju elastičnost od ovoga 60ks.
Drugačija bregasta i ventili.
Predrag
69 ks na 5500rpm a 60ks na 5000rpm. Novi punto je teži i za toliko je pojačan motor ali i potrošnja goriva. Max obrtni moment je ostao isti ali sa 2500rpm povećen na 3000rpm.
Sve su to sitne varijacije, praktično isti motori, jako jeftini i sa dobrom zaradom, što reče čarobnjak.
A da li ste znali da od svih marki Fiat najmanje zagadjuje sa CO2?
carobnjak
Iskreno, u italijanske samohvalospeve ne verujem. Emisija CO2 se svodi na potrošnju goriva. Mali dizeli emituju najmanje co2.
A iz ekologije uvek vreba neka prevara...
Kažu ekološki a ja se uvek zamislim...
Primer.
Kec je imao 55ks a golf 1 50ks. Golf ga je "jeo" za doručak.
@Mange
Fiat vodeći u Evropi po smanjenju emisije CO2:
http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39204
carobnjak
Ovo su prosečne vrednosti prema svim prodatim vozilima.
Naravno da će fiat biti na vrhu kad od ukupne proizvodnje najveći procenat su mali automobili, sa malom potrošnjom goriva a samim tim i emisijom co2.
Podatak je naravno jako glup, jer su fabrike bicikli ispred. Bicikla i nema motor. :)