VITRO GROUP: Citroen C1 za 7.490 evra

Početkom nedelje VITRO GROUP je obradovao svoje kupce, ponudivši neverovatno dobre uslove za gradskog mališana Citroen C1. I prodajni rezultat nije izostao, pa je na lageru ostala manja količina ovog lepog i praktičnog auta.
Restilizovani Citroen C1 pojavio se na našem tržištu sa cenom od 7.490 evura, što je apsolutni best buy u ovom segmentu, kada se svi parametri uzmu u obzir.
Pre svega, u cenu je uračunat klima uređaj, što predstavlja veliko olakšanje
za ove letnje dane. Zatim, tu su dva vazdušna jastuka, ABS, dodatna kontrola
stabilnosti i raspodela kočenja u krivinama CSC, tako dobrodošla na vozilu
malih dimenzija, elektronska blokada motora i još ponešto od opreme. Napomenimo
da se na ovom mališanu nije štedelo na sigurnosnoj opremi, pa je u paket uključeno
i automatsko uvlačenje stuba volana prilikom udesa. Da napomenemo, za sve koji
preferiraju mali gradski auto, da su sva vozila u beloj boji.
U VITRO GROUP su se potrudili da kupce koji ne kupuju za gotov novac obraduju i
povoljnim uslovima otplate operativnog lizinga ili kredita. Tako, ako Citroen
C1 kupite na lizing preko Hypo renta, ucešće iznosi 1586, prve tri rate su po
266, a preostale rate po 109,50 evra. Na kraju, posle 60 meseci, otkupna
vrednost vozila je 285 evra.
Što se kredita tiče, u ponudi se nalazi više banaka, ali je najpovoljnija
Findomestic. Ucešće za C1 iznosi 10%, rok otplate je 60 meseci, a rata
14.524,05 dinara. Ukoliko, pak, želite kraći rok otplate, uz učešće od 10%,
rata će iznositi 20.777,79 dinara i nakon samo tri godine auto će biti otplaćen
i vaš.
Citroen C1, savršeno rešenje za gradske gužve i probleme sa parkiranjem,
dovoljno veliki i prostran iznutra, a tako savršeno mali spolja, sada se može
nabaviti povoljnije nego ikad. Pod sloganom “PRESTANITE DA SANJATE-SAD JE PRILIKA”
atraktivni mališan našao je put do srca onih koji su doneli brzu odluku.
dobra cena, solidna bezbednosna oprema, steta sto su svi c1 na lageru bele boje.
Ako su u danasnje vreme nasli firmu koja daje avans, jer se vratilo vreme na "majke mi-pa jer smo kupili od Vas vec ko zna koliko automobila"...
Ne, nije ih niko ispalio, gazda Leka dobio povoljnu cenu da skine vozila s njihovog lagera, a i na količinu dobio popust. Realna cena ovog modela kada se doda pdv i carina iznosi 6.422€. Znači po komadu Leka uzima 1.000 €vra. Eto sada košta koliko i chevrolet spark. Zadovoljni?
I nigde nije navedeno da li je verzija sa 3 ili sa 5 vrata! Cena kao spark može biti zanimljiva, bezbednosna oprema je stvarno dobra, a ni bela ne mora da bude ružna, ima automobila kojima bela prelepo stoji!!! Pored sparka i kaje picanto uopšte nije loš izbor
@Dejan L
ako pise da je ce na OD 7490 eura ( u tekstu) onda se podrazumeva da je sa 3 vrata!
Ha ha ha ha :)))
Pa ovo je smejurija od auta za te pare...
Za 1000 više imate Hyundai I10 u full-u i sa četvoro vrata i dosta jačim 1,25 DOHC 16v motorom...
Smešni su ti Francuzi totalno...
Pozdrav
Taj famozni hyundai i10 koji pojedini likovi ovde toliko hvale je na uporednom testu u najnovijem SAT Plusu zavrsio na takodje famoznom POSLEDNJEM mestu! Ovako glasi finalni rezultat:
1.Ford Ka
2.Fiat 500
3.Renault Twingo
3.Fiat Panda (dele 3.mesto)
4.Peugeit 107
5.Hyundai i10
(mane: sirov motor na visokim obrtajima i malo veca potrosnja na autoputu, gde se uocava i veci nivo buke; prednosti: 5 vrata, 5-godisnja garancija, veoma zanimljiva cena... U pitanju je 1.1 motor, 66ks)
Želeo bih posebno da pohvalim pismenost PR službe Vitro Group-a. Dopada mi se rečenica "ako Citroen C1 kupite na lizing preko Hypo renta ..."
Ni manje rečenice, ni više gluposti na jednom mestu. Nit' ga kupuješ, nit' na lizing uzimaš, već u običan zakup, a možda češ ga, ako Bog da, kupiti tek posle 5 godina ...
Bravo PR!
carobnjak, I10 sa 1,25 16v Kappa motorom je toliko ubedljivo najbolji auto u klasi da je to nepotrebno komentarisati.
Što se tiče dostupnosti, dostupan je itekako, samo se ne nalazi u zvaničnom cenovniku, jer je zvanični cenovnik napravljen za uboge (ali uboge najviše u mozak) Srbe koji kupuju samo klot-pasulj varijante svih modela, kao recimo ovaj jadni Citroen C 1.
Znači, samo im je bitno da se to zove auto i da bude najjeftiniji po metru dužine. Ako je to kriterijum, a na žalost za većinu Srba jeste - onda možemo govoriti o ovim C 1.
Međutim, ako su kriterijumi kvalitet, udobnost, motor, prostor itd. - svako poređenje TE VARIJANTE Hyundai-ja I10 sa bilo kojim iz konkurencije je besmisleno.
@Neša M
ta verzija o kojoj ti redjas hvalospeve mesecima nije dostupna na nasem trzistu vec duze vreme ( mozda moze da se naruci), niti je poznato koliko bi kostala kod nas.
Naveo sam da je na testu bio sa motorm 1.1 koji je katastrofa!
Samo da navedem da je test bio u vezi toga koliko malisani ispunjavaju ulogu kao "porodicno vozilo" a ne po performansama, zatim koliko su opremljeni, udobni i funkcionalni, a na kraju su poredjene manevarske sposobnosti...
Rezultat znate...
Kakav bre rezultat čarobnjak?!?
Evo ti rezultata:
1. Ford KA je smejurija od auta u odnosu na I10
2. Fiat 500 je klasa iznad, daleko skuplji i totalno drugačiji auto. Ko ga poredi sa I10 taj je obična budala, jer se za cenu solidno opremljeniog Fiat 500 mogu kupiti skoro dva i10.
3. Reno twingo nije loš, ali ga nedostatak zadnjih vrata izbacuje iz bilo svakog ozbiljnijeg takmičenja
4. Fiat Panda je praistorijski auto za koga se ne može reći ni da je smešan - on je potpuno jadan
4. I10 je kralj malih automobila, to zna svako ko ume iole realno da uporedi aute u A segmentu.
btw, ako gledate uporedne testove, pogledajte veliki uporedni test u AUTO BILD-u gde je I10 pocepao konkurenciju i ubedljivo osvojio prvo mesto i to sa tim SLABIJIM motorom.
A ja lično, sa tim motorom ga ne bih ni razmatrao, jer ga samo par storina evra skuplji 1,25 16v Kappa čini potpuno drugim automobilom.
A time i poređenje sa bilo kojom tzv. "konkurencijom" (pod znake navoda jer ona ni ne postoji) - gubi svaki dalji smisao.
@Neša M
preneo sam rezultate testa iz SAT Plusa, kupi pa citaj ako ne verujes...
Nisi u pravu za 500, sve je to A segment...Da nije mozda D segment?
Jesu mu stavili za manu da je preskup!
Auto dodatak ponedeljkom-"Politika", druga strana, april 2010.:"..Da CITROEN C1 ne bude samo najmanji auto u Citroenovoj porodici, već nešto daleko više, pobrinulo se istraživanje nemačkog ADAC-a.
Naime, prema podacima koji se odnose na kvarove u protekloj godini na nemačkim putevima, CITROEN C1 je ubedljivo na prvom mestu kao vozilo koje je imalo najmanje kvarova u svom segmentu. Nemamo razloga da mislimo da je drugačije i u ostalim zemljama širom Evrope.."
Sa pet vrata kosta 7790.
Banalno je porediti brendove koji su neporedivi. Poredite citroen(citaj toyotu) sa hyundaijem :/
@Autor .
potrudi se da procitas tudje komentare pre nego sto nesto "lupis"!
Test je iz SAT Plusa, nismo mi izmisljali konkurente!
Cena je 7990 eura za C1 sa 5 vrata, tako stoji na ZVANICNOM sajtu!
http://www.citroen.rs/citroen/modeli-citroen-vozila/p_c1/c1-cenovnik.pdf
Da se razumemo, ja nisam sporio sa je C1 pouzdan.
Ja sam samo rekao da je Hyundai I10 1,25 16v sveukupno bolji auto, mnogo opremljeniji, sa četvora vrata i sa jačim motorom, a uz to nikako manje pouzdan od C1.
Znači nemojmo mešati babe i žabe niti govoriti o nekakovom "poređenju brendova", kada se ovde vrlo precizno porede dva MODELA, od kojih je jedan znatno bolji, a samo par stotina evra skuplji.
@Neša M
pa ti mesas babe i zabe jel se taj i10 1.25 nigde ne spominje...
Rekao sam već da se ne spominje zato što ga nema u cenovniku, a nema ga jer narod gleda samo pasulj varijante i cenovnik se za njih pravi.
I10 1,25 16v itekako može da se kupi, možda uz čekanje par nedelja, ali vredi jer je to auto koji svu konkurenciju u klasi čini smešnom.
btw, pročitao sam taj "test" u SAT-u, pa to je takva smejurija kakva nije vredna pomena.
Pogledajte AUTOBILD ili AUTOZEITUNG gde je u detaljnim uporednim testovima I10 daleko prvi.
Otkud ti ideja da radim u hyundaiu, svašta...
Jel' ovde ne može ništa da se kaže, i to KRAJNJE ARGUMENTOVANO, a da se tak koji to kaže ne proglasi plaćenikom?!?
Šta, jel treba da kažem da je ova konzerva od C1 dobra kupovina - da ne bio "plaćenik"?!?
O svašta, zato smo i tu gde jesmo jer vladaju samo predrasude i neznanje, a čim neko nešto krajnje razumno i argumentovano kaže - on je odmah "plaćenik".
O Srbijo, umrećeš u neznanju :(
Samo sam te pitao. Nema potrebe da se uzbudjujes. Ocigledno vozis i10 pa si zbog toga odusevljen tim autom...
Ovo sa "pasulj varijantama" i "kačketom" su već potpisivala razna imena ...
ja vozim toyotu aygo I prosto sam odusevljen autom. Imam 54 godine I za grad mislim da je super autic I da zavrsava sve. Ovo je isti auto I zamolio bih sve da bi bilo bolje da probaju auto pa da pricaju, jer casopisi zive od proizvodjaca koji im placaju sta da pisu. Hyundai, kia, chevrolet, I slicne marke automobila je apsurdno stavljati u isti kos sa opelom, pezoom, citroenom, renoom, fordom, itd.
Taj i10 ima toliko opreme I tu cenu jer se zna da je rec o modelu I marci koji je inferioran na konkurenciju zbog toga sto je hyundai. Pritom o euro ncap testu necu ni da pricam. I to je uracunato u cenu (ili odbijeno sto se tice ovog modela)
@Dragan Grbic
Aygo je isti kao C1 i jednako prazna limena konzerva (bez uvrede, naravno) kao C1.
Niti radim u Hyundai-ju niti imam I10 , ali razmišljam o kupovini, i zato vrlo dobro poznajem i njega a i sve konkurente i vozio sam sve njih.
I10 sa 1,25 16v motorom i najvišom opremom je toliko ubedljivo iznad ovih da sam se i ja sam čudio kada sam to proučavao, jer mislim da ni u jednoj klasi ne postoji tako ubedljiva dominacija jednog modela.
I10 nije auto samo za grad, jer on pored kompletne opreme ima i dosta mesta na zadnjoj klupi, a i (vrlo) ubedljiv motor koji mu omogućava da se sa njim krene i duži put.
To je jedini auto u klasi koji to sa takvom lakoćom nudi.
I ne znam šta je "apsurdno" ako se konstatuje da je I10 jednostavno najbolji auto u klasi, jer to svako ko ima iole znanja može i sam da proveri upoređujući i dimenzije, (naročito unutrašnje) i opremu, i motor i sve ostalo.
Jedino što je STVARNO ovde apsurdno su predrasude od kojih Srbi boluju, i koje im ne dozvoljavaju da pogledaju napred i koje ih stalno vuku na dole.
Neša M
C1 je svetski mali autić. Odakle ti hrabrost da porediš taj I10 sa normalnim vozilima. To je pravljeno za Aziju. Nije bito, da li koči ili leti, ali ne vredi lule duvana.
Ima deformisano proširenu kabinu sa smešnim proporcijama.
Ovde je tema C1 a ne kante.
Sve preporuke za C1.
Zanimljivo da jedino ja ovde objašnjavam i iznosim argumente, a svi vi koji ste za C1 i slične konzerve prosopate samo prazne parole..
Ljudi, C1/Aygo i slične kantice nemaju na sebi NI JEDAN DETALJ koji je bolji od od odgovarajućeg na I10.
Probajte,v ozite i uverićete se i sami, a ako vam nešto znači, ni ja nisam verovao dok se nisam sam uverio.
Do tada, nemojte samo prosipati besmislene parole i uludo trošiti protok ovog simpatičnog sajta
Neša M
Kažeš: "Nemam I10, rekao sam već u drugim temama da vozim Oktaviju TDI. O I10 razmišljam kao o drugom autu u porodici, pri čemu sam se prijatno iznenadio kada sam video da može da bude i jedini, što sam i argumentovao..."
Znači, Hyundai i10 uspešno zamenjuje prosečna kola iz dva segmenta iznad. Nešto kao koncentrovani prašak za veš... Šta ćemo čuti sledeće? Da je to slučaj sa svakim Hyundai-em i da i20 "zamenjuje" accorda, i30 audija A6 i tako redom ... Nešo, nemoj tako, molim te, ubi nas više... Prvo ovde bio tvoj "brat" da nas ubedjuje, pa onda ti ...
Evo, ako će nešto da pomogne, ja priznajem da je i10 najbolji automobil na svetu. Samo nemoj više da nam "otvaraš" oči, molim Te, jer ja želim da nastavim da živim u "mraku"...
Moron
Neša M je provaljen.
Kao vozi oktaviju ali je kao probao I10.
I ovde iznosi mišljenje za citroen C1 u koji nije ni seo.
Čovek je davno pazario I10 i sam sebe teši :)
Samo vi vređajte i pričajte priče bez ikakvog smisla, ali to ovoj konzervi neće pomoći da bude auto...
Pogledajte da je pre samo mesec iu po dana nuđen po "revolucionarnoj" ceni od 9000 EUR,
http://www.kurir-info.rs/auto/sitroen-c1-za-samo-8.980-evra-35356.php
..ali pošto su se ovčice koje bi to da plate iscrple - brže-bolje su ga spustili na 7500.
Znači ako već, kako kažete, želite da "živite u mraku" kupite ga, ali vam ja prijateljski kažem da ne plaćate NI TU cenu, jer taj goli lim sa pomalo ružne plastike ne vredi ni toliko.
Spustiće ga još, pa ako već želite da se ugruvavate u njemu (to je ZVANIČNO najneudobniji auto u klasi) - onda bar nemojte za to da plaćate više nego što treba
Neša M
C1 je pravljen za dve osobe i dvoje male dece za gradsku vožnju. Auto ima stila i u klasi je pri samom vrhu.
Ti se komforno vozaš u I10, svaka čast.
Ja sam jednom seo u njega i nisam verovao kako usko i neudobno vozilo postoji. Spoljni izgled je dno dna a unutra jeftina i nikakva plastičetina.
Pa za te pare si mogao logana da kupiš, da se opružiš i voziš kao čovek.
Mene bi bilo sramota da se hvalim sa takvim autom a uzgred si nas sve lagao, kao nije tvoj nego komšijin.
Bilo te sramota da priznaš da si ponosni vlasnik I10, jer i sam vidiš da je 0 od kola.
I uz sve to pride trkač.