home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najprodavaniji automobil u C segmentu u Srbiji i najprodavaniji model Hyundai Auto Beograda - i30, osvežio je svoj izgled atraktivnim detaljima.

U odnosu na standardnu verziju i30 Face Lift donosi: novi grill hladnjaka, novi grill branika, novi prednji branik, novi dizajn prednjih svetala za maglu, sportske bočne pragove, blago restilizovan zadnji branik. 

Hyundai već godinama dokazuje da automobil ne mora biti veliki da bi ostavio utisak prostranosti niti mora biti preskup da bi zadovoljio sve potrebe svog vlasnika. i30 Face Lift je najnovija potvrda ovog principa.

i30 je automobil koji vozaču pruža maksimalnu udobnost i užitak u vožnji: preglednu instrument tablu, volan sa prilagodljivim nagibom, jednostruka sedišta i optimalnu poziciju menjača brzine. Intuitivna ergonomija se ogleda u svim kontrolnim funkcijama. Klima uređaj, podizači stakala, audio funkcije kao i ostali detalji postavljeni su tako da vozač njima upravlja jednostavno i bez ugrožavanja sigurnosti vožnje. Model i30 odlikuje se i veoma prostranim i lako dostupnim prtljažnikom.

Izbor tri vrste benzinskih motora, u kombinaciji sa ručnim ili automtskim menjačem i četiri vrste dizel motora znači da model i30 pruža mogućnost izbora čak i najzahtevnijim kupcima.

Visok stepen aktivne i pasivne bezbednosti je još jedna prednost ovog modela: dodatno ojačana kabina za putnike, vazdušni jastuci na svim pozicijama (vozača, suvozača i zavesasti vazdušni jastuci), aktivni jastuci za glavu u još mnogo toga.

Na Euro NCAP testovima automobil Hyundai i30 je dobio 5 zvezdica za bezbednost.

PR Hyundai Auto Beograd

Ovde i podsećanje na Hyundai julsku ponudu 

Ponuda važi od 12.07.2010. godine za Hyundai i30 i Hyundai i20

i... innovation
i30 Face Lift
Novo lice našeg najprodavanijeg modela sa mnogo više opreme

5 godina garancije
5 godina 24/7 mobilne asistencije
5 godina besplatnih kontrolnih pregleda

Uz DDOR Novi Sad kasko osiguranje poklon obuka u NAVAK trening centru.

i20 Invite - 9.090 € (Kompletan cenovnik i20)
i30 Inspire - 11.990 € (Kompletan cenovnik i30)

0% kamate na lizing ili gotovinski popust 800 € za i20 i 1.000 € za i30



čitanja : 4625



Komentari

Prednji gril ukrali od Forda....hehe..plagijat...pa cemu im razvojni centar..ako kratu tudje ideje

Autor nikokaoja 13 Jul 2010, 16:02

Već duže vreme ovo je najbolja ponuda za donji C segment

Autor Miki 13 Jul 2010, 16:18

Moja jedina primedba je bila tanka lajsna koja čini celu masku, a sad je sve mnogo lepše. Ponuda modela i30 je sasvim OK

Autor Dejan L 13 Jul 2010, 16:32

Kia je i dalje lepsa...a isti auto!

Autor Mungossss 13 Jul 2010, 18:48

Kia ima veće rubove i mišićavija je, a maska joj je ekstra u odnosu na ovaj i30, o farovima da i ne govorim!

Autor Dejan L 13 Jul 2010, 19:18

Ceed je tek u restilingu dostigao I30, ali ne po svemu, jer mu je tabla i dalje odvratno narandžasta, a sedišta osetno lošija nego kod I30, pri čemu je Ceed uvek skuplji.

Tačno je da je nešto lepši od spolja, ali po kvalitetu sveukupne ponude, Ceed ne može da dostigne I30.

Autor Miki 13 Jul 2010, 19:34

Ja sam u salonima gledao Ceed i i30 i i30 mi je plastična katastrofa iznutra dok je Ceed mnogo kvalitetniji.
Takodje Ceed nudi mnogo više opreme pa naravno da je skuplji, barem u onim najvišim paketima opreme koje sam gledao. Ali da, i30 je otpao zbog očajnog osećaja unutar kabine.

Autor milos 13 Jul 2010, 20:01

@Miki
sto se tice kvaliteta to je potpuno ista prica jer su jedna firma!

Autor carobnjak 13 Jul 2010, 20:24

@miloš

Pričaš bez veze, I30 ima bolje odrađenu unutrašnjeost, rekoh, sedišta i tabla naročito.

Drugo, Ceed nema bolju opremu, paketi opreme su isti.

Treće, razlikujte šta je izgled automobila, a šta kvalitet i oprema.

Četvrto, jasno da je ukupni kvalitet Ceed i I30 vrlo sličan, ali razlike u detaljima postoje i one su na strani I30.

Peto, za isti primenjeni motor i opremu, I30 će UVEK kod nas imati bolju cenu.

Autor Miki 13 Jul 2010, 20:41

@Miki

Slažem se ali moj lični subjektivni utisak je bio da su u Ceed-u mnogo kvalitetniji materijali i nekako pipajući sve imao sam mnogo bolji osećaj u Ceed-u nego u i30, a na i30 mi je bilo dovoljno da pogledam onu plastiku oko ručne kočnice gde ulazi u šasiju, pa to je tanko ko papir, tu sam se odmah naježio.
Instrument tabla mi je ubedljivo lepša na i30, ona narandžasta svetla unutra kod Ceed-a su odvratna.

Što se opreme tiče Ceed 1.6 benz sa TX Sport Leather opremom košta 16000 dok i30 košta 15300 sa istim motorom (akcijske cene naravno), a pogledajte samo šta sve Ceed u tom paketu opreme ima: parking senzore, kontrolu pritiska, hill start assist i mnogo "sport" kozmetičkih dodataka, bluetooth i još gomilu stvari da sad ne nabrajam... tako da mislim da je ipak Ceed bolja kupovina, sva dodatna oprema vredi malo više para... naravno za one kojima je oprema bitna, da uzimam klot varijantu verovatno bih uzeo i30.

Autor milos 13 Jul 2010, 21:25

Iako je to sve manje vise isto, Ceed je stilski daleko uspesnije izvedena...

Autor carobnjak 13 Jul 2010, 21:27

Cee'd je ipak bolje odradjen...
Interesantno je postavljen ovaj apostrofic izmedju e i d... Zasto? Da li neko zna?

Autor Panchev9 13 Jul 2010, 21:30

U početku je kija cee'd imala 5 , a hyundai i30 samo 4 zvezdice za bezbednost, zašto?

Autor Dejan L 13 Jul 2010, 23:43

Restilizovani cee'd je bolje odrađen od i30.

i30 nema pocinkovanu karoseriju.

Autor Boris 14 Jul 2010, 12:37