Toyota Srbija: AYGO CRAZY za 7.850 evra

Ova ponuda se odnosi na AYGO CRAZY 1.0 VVT-i sa 5 vrata.
Ponuda uključuje:
- Toyota garancija od 3 godine ili 100.000km (u zavisnosti šta pre nastupi)
- Toyota Eurocare - 24-časovna
besplatna pomoć na putu, u Srbiji i inostranstvu
- Klima
- Električni podizači prednjih stakala
- Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
- 4 vazdušna jastuka
- Radio CD/2 zvučnika
- Servo upravljač podesiv po visini
- Retrovizori,ručke vrata i branici u boji vozila
- ABS sistem protiv blokiranja točkova
- EBD elektronska distribucija sile kočenja
- WIL sistem zaštite vrata od trzaja pri sudaru
- Uvlačenja papučica u upravljača pri sudaru
- ISOFIX sistem dečjeg sedišta pozadi
Ograničena količina!
Saznajte više o povoljnostima Toyota finansiranja.
Za više informacija o ponudi kontaktirajte najbližeg Toyota ovlašćenog partnera i zakažite test vožnju.
Izvor : Toyota.rsE doziveh da vidim tojotu ispod 8000 EUR. Sad mogu mirno da umrem:-)
Gde je onaj sa I10 da drži predavanje o fantastično-nestvarnij "kapi" i tojoti aygo i C1 kao "krševima".
Samo vi prvo pogledajte ovu prevaru i raspitajte se detaljno o njoj telefonom - pa onda piskarajte gluposti ;)
Ovo nema veze sa mozgom, to su stari auti...
Neša M
Mene i10 podseća kao da ima deceniju.
Šta te je zaista "ponelo" da kupiš tako ružan i nekomforan auto, pored ovolike ponude na tržištu?
Rekoh da ga nisam kupio, ali ću ga najverovatnije kupiti.
Evo zašto:
1. Po spoljnim dimenzijama je znatno manji od auta B segmenta, a po umutrašnjim vrlo malo manji - perfektno za grad
2. Sa 1,25 16v Kappa motorom ima odlične performanse - 0-100 11,4 s na testovima
3. Najbolje kočnice u klasi - na testu zaustavni put 37,1m
4. Kompletna oprema i (zanimljivo) VRLO kvalitetno ozvučenje (daleko bolje nego kod I30/Ceed - detaljno poredio)
5. Ništa ni slično u A segmentu ne postoji
6. Sa takvim performansama i takvom opremom bilo koji auto B segmenta bi bio DALEKO skuplji, a realno bi vrlo malo (ako išta) više davao.
To su razlozi za I10 i oni ni kod jednog auta tog segmenta nisu tako izraženi. 5 godina garancije. Detaljno sam ga poredio i sa I20 i - ne postoji detalj koji je na I20 bolje urađen.
Dalje, I20 je spolja mnogo veći, a unutra vrlo malo veći, dosta je sporiji, bučniji (jer ima kraći prenos), teži za parkiranje,nema neke stvari od opreme što I10 ima (npr. intervalne brisače), ima daleko veći zaustavni put (44m na testovima) itd.
@Neša M
Provaljen si da si davno pazario i10. Nemoj da se tešiš.
Ako zaista nisi kupio i10, opameti se na vreme, čoveče!
Kupi ga više molim te!
Zvao sam Toyota salon, vozila su 2010 i stvarno ova cena od 7.850€ ima ovu opremu.
Ovo je jako dobra ponuda!
Uf, ponuda je sjajna. Pravi mali gradski auto sa naveliko proverenim agregatom. Daleko jeftinije od C1 u istoj opremi
Sto se lepo ne potpises Nesa Hyundai pa lepo da i zvanicno znamo da radis tamo. Ovako je stvarno glupo da toliko pricas o tom autu a da se pravis da ne radis u Hyundai-u
Kako ste smešni vi koji trućate da radim u Hyundai-ju...e Srbijo majko...
Pa što onda ne "reklamiram" sve modele Hundaija, a ne samo I10???
Štaviše, I20 kritikujem, jer smatram da nije ništa naročito.
Što se tiče ove Toyote, ako je sve ovo tačno i ne postoji zajeb, ovo je daleko bolja ponuda od one "revolucionarne" za C1, za koji sam vam govorio (sećate se) - da je ignorišete jer je i 7,5k previše za tu konzervu.
Evo, trebalo je jedan dan da se dokaže koliko sam bio u pravu...
Neša M
I ja sam zamišljao nekad da je lada 2105 1300, bolja od pežoa 405, 1400, koji se tada tek pojavio.
Zamisli koliko nisam bio u pravu, ali sam brzo shvatio.
Tako ćeš i ti brzo shvatiti šta je tojota a šta i10. Malo protraćenih para, ali bože moj.
Ima neka narodna koja...ne kara što se kocka, nego što se vadi.. prošao je jedan dan i šta si ti dokazao? Da nećeš da uporedjuješ ovu cenu sa 7490E? Valjda se uporedjuje sa 7990E, C1 sa 5 vrata. Ubedi me u I10, samo tog nema u cenovniku, nego treba da bajem da li i kako može da se poruci. Rece mi jedan covek, da ima C1 (107-Aygo) munja, nema u cenovniku ali ima 9 vrata i gigamegaultra radio CD/MP3-4/iPOD/plavusu u gepeku...
Kakav ljudi cenovnik, govorio sam a su u cenovniku samo klot varijante kao taj C1 za 7,5 koji je go kao pištolj.
Valjda se okrene telefon pa se raspita u kojim je sve varijantama moguće dobiti auto, a ne kupuje se samo goli lim...
Ili se možda i kupuje (ali samo kod nas...:(....
E da zaboravih, pitao si šta sam dokazao...
Dokazao sam da je 7,5 k previše za tu golmilicu golog lima koja se zove C1.
Samo dan kasnije je ponuđen ovaj Aygo - koji je dosta bolja ponuda
Pretpostavljam da si dokazao...sebi...nešto..takodje i pretpostavljam da znaš da se u istoj fabrici na istoj liniji rade C1-107-Aygo, da postoji samo malo estetska razlika proizvodjackih modela i naravno razlika u osnovnim startnim nivoima opreme (C1 i 107 startnih 12 nivoa motorizacije/opreme a Ayqo 10 namenjenih ovom tržištu). Pretpostavljam da su i ovo tvoje reči..."
Aygo je isti kao C1 i jednako prazna limena konzerva (bez uvrede, naravno) kao C1....Ljudi, C1/Aygo i slične kantice nemaju na sebi NI JEDAN DETALJ koji je bolji od od odgovarajućeg na I10.
Ipak meni se čini da imaš neku averziju prema Citroenu ili prema uvozniku.
Naravno da znam da je C1 i Aygo praktično isti auto, ali pitam se kada će Srbi početo da gledaju auto KAO CELINU, i da gledaju SVe njegove delove, prvensveno motor, onda opremu i sve ostalo, a ne da gledaju samo cenu i da kupuju one aute koji najjeftiniji po metru...
To je i dovelo do toga da se prodaju toliko očerupane verzije kao taj C1, zago i toliko kritikujem.
Ovaj Aygo je znatno bolja ponuda, što je i vbilo očekivano jer sam rekao da je 7,5 previše za onako ogoljen C1.
Nisam stigao danas da zovem Toyotu da proverim detalje o ovoj ponudi, ali ako je sve istina i ako nema nikakve zamke, to se približava ponudi koju nudi i10.
Kažem približava, ali je ne dostiže bveć samo zbog motora koji je mnogo jači i elastičniji u I10.
Srbi..kako ih ti nazivas..to su oni koji ne zele da zavrse mašinski/ETF/matematiči fax pre kupovine vozila nego o istom saznaju iz....jer je zvanični cenovnik napravljen za uboge (ali uboge najviše u mozak) Srbe koji kupuju samo klot-pasulj varijante svih modela...ga nema u cenovniku, a nema ga jer narod gleda samo pasulj varijante i cenovnik se za njih pravi....
Iskreno se nadam da ne radiš u ovoj branši nego si samo teh.frick koji je malo tvrdji u ...stavovima. Evo ja sam zvao, nema zamki, sve je kako pise isporuka od druge polovine avgusta. Ja toliko
Neša M
Taj motor u tojoti aygo, c1 i 107 je verovatno najbolji motor tog tipa na planeti.
Tri cilindra, 4 ventila po cilindru, 68ks, 93Nm, potrošnja provereno najmanja u klasi, manja od 5L/100km kombinovane vožnje (u tim uslovima punto clacic troši više od 6.5l/100km.
Motor je potekao iz dajhacua koji je lider u trocilindrašima na svetu. Težina manja od 850kg.
Pravi i idealan gradski auto. Sva tri auta identična, sa specifičnim dizajnom, ponaosob. Ja sam lično za C1 dizajn. Najbolji auto u PSA grupi.
I zaista se više ne oglašavaj, sramota.
To da sam tehnički frik nije daleko od istine :), ali ipak i volim da za svoj novac kupim najviše/najbolje.
@Mange, a zašto da se ne oglašavam?
Da bi ti i par takvih koji auto gledaju kao nekoliko metara lima, pa dele sa cenom i gledaju čiji je metar najjeftiniji - to mogli i dalje da protežiraju?!?
Ajde ne budi više ni smešan, a ni toliko neuk.
Ovde smo da analiziramo ponude, a ne da se frljamo besmislicama.
Iako mi je Aygo ružan spolja i (vrlo) siromašan unutra, razmotriću ovu ponudu, jer u njoj ima šta da se razmatra, za razliku od one sa C1 koji je pre mesec ipo bio prodavan za "revolucionarnih" 9k, pa brže-bolje spušten na 7,5 k, a i to je kao što vidimo 8neki pre, neki kasnije) ubedljivo previše.
Ovaj Aygo je ipak umesnija ponuda i zaslužuje da se razmotri. Ako neko bude zvao Toyotu neka kaže detalje, mada rekoh, i da je sve tačno u njoj, ne može da dođe do I10 u full-u za 8,5k, to je najjača ponuda u klasi.
Neša M
Da li bi stvarno dao 8.5k za i10?
Pa čoveče ovde tojota košta 7.8k i za mene full. Šta ovakom automobilu još treba od opreme.
To si mali automobili. Ako ti treba veći, za 8.5 imaš more! A još za hiljadarku pride, šta hoćeš.
Samo nemoj više taj i10, ako imaš imalo...
PS
Pa evo ti recimo Punto evo za 9k okruglo. Škoda fabi 1.2 12V od 70ks sa svom potrebnom opremom 8.6k.
Dacija sandero1.6, 7.7k.
Clio 3 1.2 75ks od 9.7k.
Clio storia full od 9.4k.
Thalia full od 9.3k.
To su kola za razliku od i10.
Pa vidi...
carobnjak
Kila tj. hijada. Tako Neša M prati cene...
Kilo označava 1000 jedinica.
@Mange
znam sta je kilo ali nisam cuo da se to koristi za novac...
@Mange
aha, nisam ulicar pa ne znam...:)))
Za hiljadu se koristi rec "som"...
Auuuuu, šta sve neću ovde pročitati...
Iole kompjuterski pismeni ljudi za 1000 koriste oznaku k, a UPRAVO ULIČARI - za to koriste reč "som".
Tako da je potpuno neverovatno do koje mere su ovde neki spremni ne samo da izvrću, nego da za 180 stepeni PREOKRENU činjenice...
@Mange,
Posle I10 1,25 16v u full-u za 8,5k, jedino ovaj Aygo liči na umesnu ponudu u klasi, razmotriću je, mada sam gotovo siguran da postoji neki zajeb..
To je već i sumnjivo mnogo povoljnije u odnosu na ono šta je Toyota uvek nudila, tako da mora debelo da se proveri..
@Neša M
a zasto razmatras ostale ako si tako siguran da je i10 najbolji na svetu?!? Samo ti njega uzmi, neces valjda protiv sebe?
Razmatram i ostale zato što niti radim u Hyundai-ju niti sam venčan za njega, govorio sam samo da je dao do sada najbolju ponudu.
Ali da ne veličamo ovaj Aygo pre vremena, mada mu želim treba čestitati što je toliko ubedljivo pobedio C1.
Ali, ako se sećate koliko sam se smejao toj kantici C1 za 7,5 - to je, meni makar, bilo sasvim očekivano.
Zapitajte se što nije i vama, a nije - zato što ste nerealni i prepuni glupih predrasuda.
Ako sve preko telefona bude OK, otići ću i da pogledam ovaj Aygo, ali rekoh , ne verujem da može da pobedi I10
@Neša M
kakvih predrasuda? Jedino ti imas nerealne stavove, samo ne shvatas...
Nije tačno da ja imam nerealne stavove, nego upravo suprotno, vrlo realno poredim aute i njiohove motore, opremu, vrata itd..
Sećate se kada sam ismejavao onog C1 koji je sa 9k spušten na 7,5k i govorio vam da je i to previše za tu konzervu - vi ste pričali "kako radim u hyundai-ju" i slične besmislice...
Ali zatim, samo dan kasnije, ako već niste sa I10, onda ste sa ovim Aygo videli koliko ste bili u krivu.
Tako da, ipak će biti da ste vi prepuni predrasuda..
@Neša M
nije stvar u tome, nego ti stalno forsiras jedan model koji je sam prosek klase, a uz to mozda i najruzniji, barem meni...
Ne može I10 biti najružniji pored Aygo-a i onog C1, a naročito 107 sa onim odvratnim čeljustima napred (oblik nosa), a pogledajte samo novog matiza, na šta to liči...
Kod tih auta ja naprosto ne mogu preterano razmišljati o nekakvoj lepoti, jer su razlike u ukupnom kvalitetu, odnosno opremi i motoru - ogromne.
I to vaše preglabanje o nekakvoj "lepoti" auta je glavno razlog što ne pišem više na ovom sajtu.
Koji god auto da se pojavi - svi pričaju samo da li je više ili manje lep, tehnika skoro da se i ne komentariše...
@Neša M
u tehnici tek nije nista posebno...
A stvar je ukusa kome se sta svidja!
P.S. da li si barem jednom ovde ostavio komentar a da nije vezan za i10? Iskreno te pozivam...
Tačno je da je stvar ukusa šta se kome vizuelno više sviđa.
Zato i ne treba previše pričati o tome, nego se treba baviti egzaktnim stvarima.
Ne znam da li sam ostavio neki komentar van I10, mislim da je jesam ali samo par njih, ali rekoh, glavni razlog što ne pišem više je što mi je spoljni izgled auta, o kome se ovde najviše priča, jedna od manje bitnih osobina.
Dakle, prvo proverim i utvrdim koji su najbolji, najjači, najopremljeniji itd, pa tek od njih biram onog ko mi je najlepši.
A većina ljudi radi suprotno, što nikako ne razumem...
@Neša M
pa ti mozes da pises o cemu god hoces, osim o i10... :)))
Eee..O cemu mi ovde pricamo..TOYOTA i HYUNDAI..Toyota uvek drzi cenu,a taj Hyundai posle 3 god. mozes da das za 3000e.Prema tome ako nema neki zajeb oko ove ponude.Pazarim ga..Samo ako moze jos neko da mi kaze okvirno registracija koliko je?
@ Milan Nikolic
Upravo govorim koliko ste puni predrasuda - a to to na najbolji način potvrđuješ...
I10 će za tri godine biti DUBOKO U GARANCIJI, dok će Toyoti tada garancija isteći i cena će joj tada značajno opasti.
Upravo držanje cena je jedan od najjačih Hyundai argumenata jer ga za tri -četiri godine možeš jako dobro prodati time što kupcu GARANTUJEŠ da je auto super-ispravan i još uvek u garanciji.
Ima li boljeg argumenta za prodaju??
Neverovatno kolike predrasude vladaju i šta se sve ovde može pročititi...
@Neša M
Polovan Hjundaji neće niko. Muku ljudi muče da ga prodaju ali i pred smešne cene, neće ga niko.
Po meni je kupovina korejskih vozila veliki promašaj a posebno i10, koji nije uobičajen i redak za ovo tržište.
I dugogodišnja garancija je mamac za neupućene.
@Nesa M
Ovako..Imam Skodu Feliciu 1.6 MPI.Presla je 58000km (PRAVIH) '98god.E sad ja moju mogu da prodam maximalno 3300 a neki krs od Golfa 2 covek proda ladovina 2500e..A Korejce polovne retko ko kupuje!
A sto se tice toga da Toyoti pada cena odmah cu da te demantujem..
http://www.polovniautomobili.com/oglas202202/toyota_aygo_10/
2006 god. 1.0 96000km cena:6900e ~ 7000e..
A ti 2010 sa 0km AYGO kupujes u dobroj opremi za 7850e..
Ne razumem ljude koji kupuju auto da bi ga za pet godina prodali i da im je njegova vrednost posle tih 5 godina najbitniji kriterijum?!? Zar nije bitnije kakav je za tih 5 godina dok je VAS???
@Milan Nikolic
taj aygo iz 2006. je kao nov kostao oko 10 000 eura a ne ispod 8 kao ovaj!
@Milan Nikolic
Je li, a da taj lik traži 8k za Aygo, jel bi onda Aygo bio još bolji ?
Kakva je ovo priča ljudi ovde, po ovo nema veze ni sa kakvim smislom...?!
Samo se ovde osporava i garancija i oprema i motor, samo se ovde priča i nekakvoj "lepoti",a zanemaruju esencijalne tehničke stvari, samo se ovde navode neki besmisleni oglasi kao "dokaz" da auto drži ceni itd...
Potpuno je neverovatno da neko može da izjavi i da ponavlja da će auto sa 3 godine garancije posle 3 godine bolje držati cenu od onog koji će U TOM TRENUTKU tom trenutku biti duboko u garanciji...
@Neša M
sto se tehnike tice ovaj trocilindras od 1 litre je proglasen za najbolji na svetu, cisto da znas...
Nije taj trocindraš loš, ali to važi za klasu do 1000ccm.
Detaljno sam ga poredio sa Hyundai Kappa motorom i nema šta da traži pored njega, čak i ako ne uzmemo u obzir da se svi trocindraši vrlo brzo radrndavaju.
Raspitajte sa malo kakav je Hyundai Kappa motor i koliko novina donosi.
Daleko je to iznad tih maleckih 1000 ccm trocilindraša.
Evo samo nekih crtica:
1.16V DOHC
2. Silent type timing chain instead of conventional (he said it is a wet type with constant lubrication)
3. All aluminium block which is made of high pressure casting
4. Hydraulic lash adjuster
5. Long reach spark plugs
6. Stretch type belts which will never give "morning sickness" due to less tension
7. Euro 4 & 5 ready engine
8. Compession ratio of 10.5:1
9. Knock sensor
10. The power to weight ratio is 92.5 (ps/ton)
Can any one update us whether there is any other car in this segment which is so advanced as the kappa?? No.
Som important features of the Kappa engine:
- Four valves per cylinder with double overhead camshafts
- High pressure aluminium cylinder block
- Long reach spark plug, better cooling
- Silent type timing chain
- Roller swingarm and hydraulic lash adjuster
- Differentially programmed intelligent injection
- Knock sensor
- Return less fuel system
@Carobnjak
Nisi me razumeo.A i ja sam malo lose objasnio..Ne mogu ovde da polemisem ova tema je otisla u...Uporedjujemo tu Toyotu i Hyundai..SMESNO!!!
@Milan Nikolic
sta te nisam razumeo? To za cene stoji kako sam napisao...
Osnovni, ocerupani Aygo je bio nesto preko 9000 eura do nedavno...
P.S. a taj koji ce dati 7000 za 2006. godiste je idot!
Takodje i 3300 za Feliciu...
P.S. 2
evo ti realne cene za Feliciu '98. :
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila-26.php?category=26&tags=W3siaWQiOiAiMjE4IiwgInZhbHVlIjogeyJtaW4iOiAiMTk5OC4wMCIsICJtYXgiOiAiMTk5OC4wMCJ9LCAiZnVuY3Rpb24iOiAicmFuZ2UiLCAic2VsZWN0ZWRJbmRleCI6IFsxMywgMTNdfV0%3D&brand=202&model=1917&price_to=&tag_218_from=1998.00&tag_218_to=1998.00&tag_142=0&tag_36=0&selectedRegion=0
Upravu si..Nemam nameru da se raspravljam stvarno..Sve u svemu smatram da je ovo EXTRA ponuda.Toliko od mene..
@Milan Nikolic
slazem se! Ja ne ulazim u raspravu ko je bolji Hyundai ili Toyota, samo kazem da te cene polovnjaka nisu realne, i morace jos vise da padnu zbog ovakvih povoljnijih ponuda...
Ko zna, mozda sad i Hyundai spusti cenu i10 na 6000...:)))
P.S.
a za tih 3300 moze da kupi Punto, Clio, Corsa ili 206, 2001-2002. u odlicnom stanju, sa bogatom opremom, njima barem lim nece trunuti tako brzo kao Feliciji...
Ovaj Aygo sa ovom opremom je kostao po onome sta sam ja video u nekim clancima oko 10500e mozda i vise a sada imas za 7850+250(metalik).Sve u svemu dobra trgovina.Mala registracija,mali potrosac,ja imam tek 1god. dozvolu tako da je ovo za mene i sestru dok studiram EXTRA auto.
P.S Umesto sto raspravljamo ovde o nekim glupim stvarima mogo bi neko da se raspita i napise koliko kosta redovan servis.
Admin, što ne brišeš ovog Milana Mikolića što sve vreme troluje temu?
Ja mu crtam k'o malom detetu koliko je Kappa motor jači, savremeniji i bolji od maleckog trocilindraša u Aygo-u, a on uporno ponavlja kako je to poređenje smešno...
U krajnjoj liniji i jeste smešno, jer neki porede najsavremeniji 1,25 16v četvorocilinraš u I10 sa mnogo slabijim trocilindrašem, što je naravno je potpuno besmisleno, ali brate, ako već ništa ne znaš i želiš samo da troluješ temu - onda jedno zaslužuješ da budeš brisan, a ne da ti se dozvoljava da jedne iste besmislice stalno ponavljaš...
Sam cu da odem..Nema potrebe..;)
Ali Toyota i Hyundai to je APSURD jedan.I ako si vec pazario i10 mogu da ti kazem DA SI BACIO PARE!!!Toliko od mene..Pozdrav.
@Milan Nikolic
pa to sam i ja napisao! Ali onda ne mozes navoditi cenu od 7000 za polovan star 4 godine i objasnjavati kako Toyota drzi cenu, jer je to daleko od istine...
@Milan Nikolic
evo ovako, raspitao sam se za redovan servis! :)))
Koleginica vozi Aygo 1.0, full oprema, prezadovoljna, cak je isla njime na more u CG!?!
Servis na 15000km kosta malo preko 8000 din a na 30000km oko 13000 din, zatim sledi servis na 45000 koji kosta isto oko 8000 din., itd.
Sve to ide min.jednom godisnje, naravno...
Ok..Hvala.:)
Ja sam video na testu koji je radio B92 i pise da je oko 6000din na 15000km ali taj test je radjen pre 2god(nisam sig) tako je moguce da su korigovali cene.
Fabia nova 1.2 mi je sad zanimljiva ipak je malo ozbiljniji auto..Videcu sta cu da kupim.Mozda cekam i sajam u martu pa tad nesto pazarim.