Toyota će u Srbiji u 2010. godini prodati oko 1.250 vozila

Toyota Srbija je objavila rezultate poslovanja u 2010-oj godini. Očekivani prodajni rezultat je 1.250 vozila. Kao i prethodnih godina, najprodavaniji model je Yaris sa projekcijom prodaje od 300 automobila, na drugom mestu je Auris sa 260 prodatih vozila a slede ih RAV sa 196 i Avensis sa 150 automobila.
U uslovima poslovanja koji su otežani finansijskom krizom Toyota je u Srbiji
zabeležila pad prodaje vozila od 11% ali je zadržala tržišni udeo od 3.3%,
dok je promet ostvaren kroz postprodaju identičan prometu 2009-e.
U toku godine su predstavljeni redizajnirani modeli Auris i RAV4 i potpuno novi
Auris sa hibridnim pogonom.
Land Cruiser je doživeo svoj 60-i rođendan a od ove zime se isporučuje sa novim
dizel motorom koji razvija 190 KS.
Nastavljeno je sa razvojem partnerske mreže, otvoren je salon u Šapcu, dok se
Mag Centar preselio u novi salon na Novom Beogradu.
Jedan od prioriteta Toyote je zadovoljstvo stranaka. Od 2007-e, kada se Toyota
Srbija pridružila Toyotinom evropskom istraživanju zadovoljstva stranaka,
njegovi pokazatelji beleže neprekidan rast. Ove godine je zabeležen rezultat od
92% stranaka koje su dale najvišu ocenu za proces prodaje vozila, dok je
rezultat servisa bio 88%, što je u vrhu evropskih rezultata.
PR Toyota Srbija