home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Domaći uvoznik Suzukija je na svom zvaničnom sajtu objavio cene za novi sedan Kizashi, koji je kupcima u Srbiji dostupan po ceni od 26.100 evra, pa naviše.

Kizashi je inače prvo predstavljen Amerikancima (u julu prošle godine), a na poslednjem Salonu automobila u Ženevi Japanci su izložili i njegovu evropsku verziju.

Japanska fabrika ga najavljuje kao sportski sedan (dužine 465 cm), a u Evropi će (bar za sada) biti dostupan sa 2,4 litarskim četvorocilindričnim benzincem od 131kW/178KS i 230 Nm, kao i sa izborom pogona na prednje ili na sva četiri točka.

Kizashi sa prednjim pogonom i manuelnim šestostepenim menjačem u Srbiji košta 26.100 evra, a sa 4x4 pogonom i CVT transmisijom 29.990 evra (oba sa Sport paketom opreme).

Ivan Mitić - Autoblog.rs 

Tehnički podaci za Kizashi 6MT 2WD Sport

Motor: 2.4 (178ks) 2WD

Vrsta motora

Benzin DOHC

Tip motora

J24B

Distribucija goriva

MPI

Broj cilindara

4

Broj ventila

16

Zapremina (ccm)

2393

Prečnik / hod cilindra (mm)

92.0 x 90.0

Stepen kompresije

10.0

Max snaga / broj obrtaja kW(KS) / (min-¹)

131(178)/6.500

Max obrtni moment / broj obrtaja (Nm) / (min-¹)

230/4.000

Mase

Masa praznog vozila (kg)

1.420-1.475

Max dozvoljena masa (kg)

2000

Dimenzije

Vrata

4

Dužina (mm)

4.650

Širina (mm)

1.820

Visina (mm)

1.470

Međuosovinsko rastojanje (mm)

2.700

Klirens (mm)

135

Poluprečnik kruga okretanja (m)

5.5

Zapremina prtljažnika (l)

461

Dimenzije pneumatika

235/45R18

Performanse

Maksimalna brzina (km/h)

215

Ubrzanje 0–100 km/h (s)

7.8

Potrošnja goriva

U gradu (l/100km)

10.6

Izvan grada (l/100km)

6.3

Prosečno (l/100km)

7.9

Zapremina rezervoara (l)

63

Tehnički podaci za Kizashi CVT 4WD Sport

Motor: 2.4 (178ks) CVT 4WD

Vrsta motora

Benzin DOHC

Tip motora

J24B

Distribucija goriva

MPI

Broj cilindara

4

Broj ventila

16

Zapremina (ccm)

2393

Prečnik / hod cilindra (mm)

92.0 x 90.0

Stepen kompresije

10.0

Max snaga / broj obrtaja kW(KS) / (min-¹)

131(178)/6.500

Max obrtni moment / broj obrtaja (Nm) / (min-¹)

230/4.000

Mase

Masa praznog vozila (kg)

1.530-1.585

Max dozvoljena masa (kg)

2.030

Dimenzije

Vrata

4

Dužina (mm)

4.650

Širina (mm)

1.820

Visina (mm)

1.470

Međuosovinsko rastojanje (mm)

2.700

Klirens (mm)

135

Poluprečnik kruga okretanja (m)

5.5

Zapremina prtljažnika (l)

461

Dimenzije pneumatika

235/45R18

Performanse

Maksimalna brzina (km/h)

205

Ubrzanje 0–100 km/h (s)

8.8

Potrošnja goriva

U gradu (l/100km)

11.3

Izvan grada (l/100km)

6.6

Prosečno (l/100km)

8.3

Zapremina rezervoara (l)

63

Oprema za Kizashi 2.4 (178ks) 6MT 2WD Sport:

• manuelni šestostepeni menjač 
• cruise control-tempomat
• ksenon farovi 
• automatski dvozonski klima uređaj 
• kožna sedišta, volan, ručica menjača
• aluminijumski Sport naplatci 18" 
• radio CD MP3/WMA Bluetooth sa 8 zvučnika
• multifunkcionalni volan
• elektro podesivi krovni prozor
• putni kompjuter 
• servo uređaj
• ABS sa EBD
• ESP sa TCS
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• smart key (otključavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe ključa) 
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• centralna brava
• daljinski ključ 
• volan podesiv po visini i dubini
• parking senzori napred i pozadi 
• farovi za maglu
• elektro podizači svih prozora
• elektro podesivi i preklopivi retrovizori sa grejačima
• elektro podesiva sedišta vozača i suvozača
• grejanje prednjih sedišta
• automatsko zatamnjenje retrovizora
• USB priključak
• senzor kiše
• fabrički ugrađen alarm
• zadnje svetlo za maglu
• zatamnjena zadnja stakla
• pranje farova
• automatsko uključivanje svetala

Oprema za Kizashi 2.4 (178ks) CVT 4WD Sport: 

• CVT menjač
• select drive 4x4 (2WD,4WD)
• cruise control-tempomat
• ksenon farovi 
• automatski dvozonski klima uređaj 
• kožna sedišta, volan, ručica menjača
• aluminijumski Sport naplatci 18" 
• radio CD MP3/WMA Bluetooth sa 8 zvučnika
• multifunkcionalni volan
• elektro podesivi krovni prozor
• putni kompjuter 
• servo uređaj
• ABS sa EBD
• ESP sa TCS
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• smart key (otključavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe ključa) 
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• centralna brava
• daljinski ključ 
• volan podesiv po visini i dubini
• parking senzori napred i pozadi 
• farovi za maglu
• elektro podizači svih prozora
• elektro podesivi i preklopivi retrovizori sa grejačima
• elektro podesiva sedišta vozača i suvozača
• grejanje prednjih sedišta
• automatsko zatamnjenje retrovizora
• USB priključak
• senzor kiše
• hill hold control
• fabrički ugrađen alarm
• zadnje svetlo za maglu
• zatamnjena zadnja stakla
• pranje farova
• automatsko uključivanje svetala



čitanja : 4171



Komentari

Nije losa cena, samo ga u Americi prodaju za 18,999 dolara (14,488 evra). Ko li uzima tih 80% iznad ove cene u Americi? I americka i evropska verzija se proizvode u Japanu.

Autor Bole 25 Dec 2010, 14:36

Cenim da nas smatraju glupljim od njih...

Autor Uros Cuore Sportivo 25 Dec 2010, 14:58

Skup,ali pogledajte standardnu opremu.....To od konkurenata niko ne nudi u seriji.

Autor milan 25 Dec 2010, 15:00

A saradnja sa volkswagenom?
Onda je ovo japanska jetta, sa opremom pasata

Autor Dejan L 25 Dec 2010, 15:16

Preskup po meni, accorda isto made in japan mozes se uzeti za 20500e jeste slabiji motor, jaci je tu negde ista cena...unutrasnjost. nista posebno...preterali su sa cenom...relano 20500e , 4x4 nekih 26000e...

Autor nesa 25 Dec 2010, 15:45

Ova americka cena je realna. Istina imaju manje troskove da transportuju vozila do zapadne obale ali su tu opet troskovi da se to isto prebaci na istocnu i opet dolazimo do standardnog pitanja, trgovci i cene u Evropi.

Autor ChedomirADELAIDE 25 Dec 2010, 16:15

Ma ajde bre... ma ljudi, Suzuki ionako ima slabu prodaju, a zašto se ne urazume i da spuste cene svojim ionako preskupim vozilima?

Autor MasterHaosis 25 Dec 2010, 18:42

$18.999 (14.488e) a kod nas 26.100e... :))))) Da nije smešno, plakao bih...

Verovatno kod nas cena mora biti ovoliko visoka da bi kod njih bila toliko niska... Još jednom se potvrđuje da bogati žive na račun siromašnih! Baš zbog toga, ma nema šanse da dam te pare, čak i da ih skupim... Dajem koliko zaista vredi i ni dinar više!

Autor Miki 25 Dec 2010, 18:59

U Nemackoj kosta 26900.

Posto su kod nas kola osetno jeftinija, cena bi morala jos malo dole, mada ne previse zbog odlicne opreme.

Autor Steva 25 Dec 2010, 19:27

@Chedomir ADELAIDE,
Slazem se delimicno sa tobom,ipak je transport brodom preko Pacifika jeftiniji nego vozom preko cele Azije do Evrope ili brodom okololo naokolo...

Autor Uros Cuore Sportivo 25 Dec 2010, 19:32

Koja smejurija od auta (mada je bholji od Accorda...)

Ali brate,za te pare kupiću Octaviju 1,8 TSI Elegance i ženi Hyuindai I10 i još će da ostane...

Autor Mirko 25 Dec 2010, 19:50

"bolji od Accorda"

kako si dosao do toga , majke ti?

Autor sale 25 Dec 2010, 21:17

Da vidimo toga ko ce dati te pare za Suzuki, uopste slican Japanski auto. :)

Autor McLaren 25 Dec 2010, 21:23

I onda na sajmu popust 5000,ko fol sajamska akcija!!!!

Autor mishell 25 Dec 2010, 21:29

@

Accord je totalno klot auto:

Slab motor, siromašan unutra, zadnja klupa na nivou B segmenta, loš kvalitet platstika itd (govorim o osnovnoj 2,0 varijanti).

Rekoh da je Octavia 1,8 TSI Elegance realno bolji auto, u pravom redu daleko jačeg motora.

Bolji od Accorda je i ovaj Suzuki, samo mu je cena neumesna...

Autor Mirko 26 Dec 2010, 00:11

Preterali su sa cenama!:)

Autor Polovni delovi 26 Dec 2010, 16:24

Ovo je odličan auto. Japanac je japanac i vredi toliko. Moj je kupljen kao nov pre 20 godina i prešao je skoro 300000 km po gradu, sa njim idem na letovanja i zimovanja. Ah da, i Suzuki je.

Autor Kralj 26 Dec 2010, 19:08

Za te pare mogu da kupim Lancera i Colta u Mitsubishiju, sa savim dobrim paketima opreme. Lancer je slicnih dimenzija. Ili da dodam jos 2.000 evra i kupim Ralliart varijantu, sa TC-SST menjacem i 240 KS. ;-)

Autor Đole 27 Dec 2010, 11:30