Suzuki Kizashi u Srbiji od 26.100 evra

Domaći uvoznik Suzukija je na svom zvaničnom sajtu objavio cene za novi sedan Kizashi, koji je kupcima u Srbiji dostupan po ceni od 26.100 evra, pa naviše.
Kizashi je inače prvo predstavljen Amerikancima (u julu prošle godine), a na poslednjem Salonu automobila u Ženevi Japanci su izložili i njegovu evropsku verziju.

Japanska fabrika ga najavljuje kao sportski sedan (dužine 465 cm), a u Evropi će (bar za sada) biti dostupan sa 2,4 litarskim četvorocilindričnim benzincem od 131kW/178KS i 230 Nm, kao i sa izborom pogona na prednje ili na sva četiri točka.

Kizashi sa prednjim pogonom i manuelnim šestostepenim menjačem u Srbiji košta 26.100 evra, a sa 4x4 pogonom i CVT transmisijom 29.990 evra (oba sa Sport paketom opreme).
Ivan Mitić - Autoblog.rs

Tehnički podaci za Kizashi 6MT 2WD Sport
Motor: 2.4 (178ks) 2WD
Vrsta motora
Benzin DOHC
Tip motora
J24B
Distribucija goriva
MPI
Broj cilindara
4
Broj ventila
16
Zapremina (ccm)
2393
Prečnik / hod cilindra (mm)
92.0 x 90.0
Stepen kompresije
10.0
Max snaga / broj obrtaja kW(KS) / (min-¹)
131(178)/6.500
Max obrtni moment / broj obrtaja (Nm) / (min-¹)
230/4.000
Mase
Masa praznog vozila (kg)
1.420-1.475
Max dozvoljena masa (kg)
2000
Dimenzije
Vrata
4
Dužina (mm)
4.650
Širina (mm)
1.820
Visina (mm)
1.470
Međuosovinsko rastojanje (mm)
2.700
Klirens (mm)
135
Poluprečnik kruga okretanja (m)
5.5
Zapremina prtljažnika (l)
461
Dimenzije pneumatika
235/45R18
Performanse
Maksimalna brzina (km/h)
215
Ubrzanje 0–100 km/h (s)
7.8
Potrošnja goriva
U gradu (l/100km)
10.6
Izvan grada (l/100km)
6.3
Prosečno (l/100km)
7.9
Zapremina rezervoara (l)
63
Tehnički podaci za Kizashi CVT 4WD Sport
Motor: 2.4 (178ks) CVT 4WD
Vrsta motora
Benzin DOHC
Tip motora
J24B
Distribucija goriva
MPI
Broj cilindara
4
Broj ventila
16
Zapremina (ccm)
2393
Prečnik / hod cilindra (mm)
92.0 x 90.0
Stepen kompresije
10.0
Max snaga / broj obrtaja kW(KS) / (min-¹)
131(178)/6.500
Max obrtni moment / broj obrtaja (Nm) / (min-¹)
230/4.000
Mase
Masa praznog vozila (kg)
1.530-1.585
Max dozvoljena masa (kg)
2.030
Dimenzije
Vrata
4
Dužina (mm)
4.650
Širina (mm)
1.820
Visina (mm)
1.470
Međuosovinsko rastojanje (mm)
2.700
Klirens (mm)
135
Poluprečnik kruga okretanja (m)
5.5
Zapremina prtljažnika (l)
461
Dimenzije pneumatika
235/45R18
Performanse
Maksimalna brzina (km/h)
205
Ubrzanje 0–100 km/h (s)
8.8
Potrošnja goriva
U gradu (l/100km)
11.3
Izvan grada (l/100km)
6.6
Prosečno (l/100km)
8.3
Zapremina rezervoara (l)
63
Oprema za Kizashi 2.4 (178ks) 6MT 2WD Sport:
• manuelni šestostepeni menjač
• cruise control-tempomat
• ksenon farovi
• automatski dvozonski klima uređaj
• kožna sedišta, volan, ručica menjača
• aluminijumski Sport naplatci 18"
• radio CD MP3/WMA Bluetooth sa 8 zvučnika
• multifunkcionalni volan
• elektro podesivi krovni prozor
• putni kompjuter
• servo uređaj
• ABS sa EBD
• ESP sa TCS
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• smart key (otključavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe
ključa)
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• centralna brava
• daljinski ključ
• volan podesiv po visini i dubini
• parking senzori napred i pozadi
• farovi za maglu
• elektro podizači svih prozora
• elektro podesivi i preklopivi retrovizori sa grejačima
• elektro podesiva sedišta vozača i suvozača
• grejanje prednjih sedišta
• automatsko zatamnjenje retrovizora
• USB priključak
• senzor kiše
• fabrički ugrađen alarm
• zadnje svetlo za maglu
• zatamnjena zadnja stakla
• pranje farova
• automatsko uključivanje svetala
Oprema za Kizashi 2.4 (178ks) CVT 4WD Sport:
• CVT menjač
• select drive 4x4 (2WD,4WD)
• cruise control-tempomat
• ksenon farovi
• automatski dvozonski klima uređaj
• kožna sedišta, volan, ručica menjača
• aluminijumski Sport naplatci 18"
• radio CD MP3/WMA Bluetooth sa 8 zvučnika
• multifunkcionalni volan
• elektro podesivi krovni prozor
• putni kompjuter
• servo uređaj
• ABS sa EBD
• ESP sa TCS
• pomoć pri naglom kočenju
• 7 vazdušnih jastuka
• smart key (otključavanje, zaključavanje i startovanje motora bez upotrebe
ključa)
• kodirani ključ sa imobilajzerom
• centralna brava
• daljinski ključ
• volan podesiv po visini i dubini
• parking senzori napred i pozadi
• farovi za maglu
• elektro podizači svih prozora
• elektro podesivi i preklopivi retrovizori sa grejačima
• elektro podesiva sedišta vozača i suvozača
• grejanje prednjih sedišta
• automatsko zatamnjenje retrovizora
• USB priključak
• senzor kiše
• hill hold control
• fabrički ugrađen alarm
• zadnje svetlo za maglu
• zatamnjena zadnja stakla
• pranje farova
• automatsko uključivanje svetala
Nije losa cena, samo ga u Americi prodaju za 18,999 dolara (14,488 evra). Ko li uzima tih 80% iznad ove cene u Americi? I americka i evropska verzija se proizvode u Japanu.
Skup,ali pogledajte standardnu opremu.....To od konkurenata niko ne nudi u seriji.
A saradnja sa volkswagenom?
Onda je ovo japanska jetta, sa opremom pasata
Preskup po meni, accorda isto made in japan mozes se uzeti za 20500e jeste slabiji motor, jaci je tu negde ista cena...unutrasnjost. nista posebno...preterali su sa cenom...relano 20500e , 4x4 nekih 26000e...
Ova americka cena je realna. Istina imaju manje troskove da transportuju vozila do zapadne obale ali su tu opet troskovi da se to isto prebaci na istocnu i opet dolazimo do standardnog pitanja, trgovci i cene u Evropi.
Ma ajde bre... ma ljudi, Suzuki ionako ima slabu prodaju, a zašto se ne urazume i da spuste cene svojim ionako preskupim vozilima?
$18.999 (14.488e) a kod nas 26.100e... :))))) Da nije smešno, plakao bih...
Verovatno kod nas cena mora biti ovoliko visoka da bi kod njih bila toliko niska... Još jednom se potvrđuje da bogati žive na račun siromašnih! Baš zbog toga, ma nema šanse da dam te pare, čak i da ih skupim... Dajem koliko zaista vredi i ni dinar više!
U Nemackoj kosta 26900.
Posto su kod nas kola osetno jeftinija, cena bi morala jos malo dole, mada ne previse zbog odlicne opreme.
@Chedomir ADELAIDE,
Slazem se delimicno sa tobom,ipak je transport brodom preko Pacifika jeftiniji nego vozom preko cele Azije do Evrope ili brodom okololo naokolo...
Koja smejurija od auta (mada je bholji od Accorda...)
Ali brate,za te pare kupiću Octaviju 1,8 TSI Elegance i ženi Hyuindai I10 i još će da ostane...
Da vidimo toga ko ce dati te pare za Suzuki, uopste slican Japanski auto. :)
@
Accord je totalno klot auto:
Slab motor, siromašan unutra, zadnja klupa na nivou B segmenta, loš kvalitet platstika itd (govorim o osnovnoj 2,0 varijanti).
Rekoh da je Octavia 1,8 TSI Elegance realno bolji auto, u pravom redu daleko jačeg motora.
Bolji od Accorda je i ovaj Suzuki, samo mu je cena neumesna...