Novi Volkswagen Passat stigao u Srbiju

Nakon zvanične svetske premijere u Parizu, Volkswagen Passat sedme generacije, koji pripada seriji porodičnih i poslovnih limuzina, stigao je i na domaće tržište.
U okviru salona Porsche Beograd Sever, predstavnici medija i poznate
ličnosti, ljubitelji brenda Volkswagen, uživali su u predstavljanju ovog
ekskluzivnog automobila.
Passat postavlja nove standarde u domenu komfora i klase, tehnički je
unapređeniji i opremljen je potpuno novom i ekološki prihvatljivijom
motorizacijom, pa je u ponudi više varijanti benziskih i dizel motora.
Elegantna unutrašnjost novog Passat-a, sa kvalitetnom sigurnosnom opremom, je
kao stvorena za ugodan osećaj na svim putevima.

Sa preko 15 miliona prodatih vozila, Volkswagen Passat je jedan od
najuspešnijih automobila na svetu, a novi model predstavlja sedmu generaciju od
1973. godine. Stajling ovog bestselera je potpuno izmenjen, a njegov prednji
deo pomalo podseća na Phaeton i impresivniji je nego ikada. Kao automobil koji
je oduvek pratio tehnološki progres, i Passsat sedme generacije je lansiran i
kao limuzina i kao karavan vozilo. Celokupan asortiman tehnoloških inovacija
koje su implementirane u Passat Trendline (osnovni nivo), Passat Comfortline
(srednji nivo) i Passat Highline (top model) dostigao je nivo, koji je ranije
karakterisao samo gornju, luksuznu klasu vozila.
Dodatne inovacije
Prvi na svetu u ovoj klasi vozila, Volkswagen Passat sedme generacije ima
sistem za detekciju umora kod vozača. Sistem je deo standardne opreme počevši
od nivoa opreme Comfortline. Passat je i prvi automobil iz Volkswagen-a koji
ima funkciju za kočenje u slučaju nužde u gradskoj vožnji. Ova funkcija,
aktivna pri brzini ispod 30 km/h takođe reaguje na vozila u mirovanju; ako je
neophodno, ona automatski aktivira kočenje i tako doprinosi izbegavanju mogućeg
prednjeg udara ili barem smanjuje nastalu štetu.
Više komfora
Novi Passat sada nudi još više finesa. Pritiskom na dugme, Passat
"vidi" parking prostor paralelno i uspravno u odnosu na kolovoz, i na
zahtev može automatski da upravlja vozilom u prostoru sa preciznošću koja se
meri u centimetrima (Park Assist II).
Veća, bolja vidljivost
Vozač više ne mora da brine o kontroli prekidača za glavni svetlosni snop, on
je uvek aktiviran dok god to saobraćajni uslovi dozvoljavaju. Razlog za to je
što u kombinaciji sa standardnim H7 farovima, Passat automatski uključuje i
isključuje glavni svetlosni snop u zavisnosti od saobraćaja ispred vozila i u
suprotnom smeru. Opcionalna asistencija glavnog svetlosnog snopa je nazvana
Asistencija za osvetljenje (Light Assist). Ako je vozilo opremljeno bi-xenon
farovima koja su kombinaciji sa adaptivnim svetlima, glavni svetlosni snop
ostaje stalno aktivan i prikriven je samo onda kada drugim učesnicima u
saobraćaju može da zasmeta bljesak. Asistencija glavnog svetlosnog snopa farova
je nazvana Dinamična asistencija za osvetljenje (Dinamic Light Assist). Oba
sistema postaju aktivna čim vozilo pređe brzinu od 60 km/h.
Bolji kvalitet
Volkswagen Passat sedme generacije razlikuje se od svoje konkurencije više nego
ikada zahvaljujući tehnologiji, poboljšanoj izradi i kvalitetu materijala.
Kvalitet je uočljiv u unutrašnjosti zahvaljujući najmodernijim materijalima,
novim presvlakama za sedišta i oblogama vrata, kao i ambijentalnom osvetljenju.
Poseban efekat elegancije je stvoren izmenjenom centralnom konzolom i
redizajniranim istaknutim delovima na instrument tabli koji su vizuelno
dopadljivi i prijatni na dodir.
Manje buke
Novi Passat je veoma tih. Razlog za to su izolacioni materijali specifično
integrisani u instrument tablu i vrata i koji filtriraju spoljašnje zvukove i
buku motora.
Veća bezbednost
Napredak je ostvaren i u oblasti bezbednosti. Prethodni model je već dobio pet
zvezdica na crash testu Euro-NCAP. Dodatni delovi obuhvataju detekciju za
vezivanje sigurnosnog pojasa za zadnja sedišta i naslone za glavu koji se sada
horizontalno podešavaju na prednjim sedištima (standardna oprema počevši od
Comfortline nivoa opreme). Novi nasloni za glavu za vozača i suvozača smanjuju
rizik od povrede kičme zbog naglog pokreta glave u saobraćajnoj nezgodi.
Još veća postojanost:
Poslednje, ali ne i najmanje važno je to da novi Passat postavlja standarde
kada je u pitanju postojanost. Svi motori (77 kW/105 KS, do 220 kW/300 KS) su
još ekonomičniji u pogledu potrošnje goriva - i do 18%! Najmanji turbo dizel
(1.6 TDI sa 105 KS) sada troši samo 4,2 l/100 km, čemu je ekvivalent 109 g/km
CO2. Tehnologije poput Start/Stop sistema takođe obezbeđuju najbolju
ekonomičnost među benzinskim motorima. Motor 1.4 TSI (90 kW/122 KS) troši samo
5,9l/100 km. Sve vrednosti su iste i za Passat karavan. Vredno je pomena da
svaki od ovih modela karakteriše bezbednost, komfor i snažni pogon, kao i niske
emisije izduvnih gasova, ekonomičnost i velika kilometraža. U slučaju modela
Passat 1.6 TDI sa BlueMotion tehnologijom, njegov kapacitet rezervoara od 70
litara i potrošnjom od 4.2 litre omogućava prelazak kilometraže od 1.666 km, sa
jednim punjenjem goriva.
Ključni elementi po abecednom redu
* Asistencija i sistemi vozne dinamike: DCC kontrola
adaptivne šasije, ACC adaptivni tempomat, prednja asistencija sa funkcijom
kočenja u slučaju nužde u gradskoj vožnji, pristup bez ključa, asistencija u
traci, asistencija osvetljenja, detekcija umora, parking asistencija, park
pilot sa ekranom, kamera sa pogledom pozadi sa zadnjom asistencijom, bočna
asistencija
* Automatski menjač: DSG sa 6 brzina, DSG sa 7 brzina
* Kapacitet prtljažnika, karavan: 603 litre do 1.731 litre
* Kapacitet prtljažnika, limuzina: 565 litara
* Karakter: motorno vozilo za poslovne i privatne svrhe
* Boje: Uni (standard): "Candy bela", "Uran
siva". Uni (opcional): "Tornado crvena". Metalik (opcional):
"Cashmere braun", "Night plava", "Reflex
srebrna". Pearl efekt (opcional): "Deep crna", "Iceland
siva", "Mocca Anthracite".
* I generacija: 1973.
* II generacija: 1980.
* III generacija: 1988.
* IV generacija: 1993.
* V generacija: 1996.
* VI generacija: 2005.
* VII generacija: 2010.
* Dizajn: Walter de Silva (Grupa), Klaus Bischoff (brend)
* Dimenzije, karavan: 4,771 mm dužine, 2,062 mm širina (sa
retrovizorima), 1,481 mm visine, 2,712 mm međuosovinsko rastojanje
* Dimenzije, limuzina: 4,769 mm dužine, 2,062 mm širina (sa
retrovizorima), 1,472 mm visine, 2,712 mm međuosovinsko rastojanje
* Pogon: Standardni pogon na prednje točkove, a kao opcional
pogon na sva 4 točka (4MOTION)
* Dizel motori: lansiranje sa 77 kW/105 KS (TDI), 103 kW/140
KS, 125 kW/170 KS (TDI)
* Benzinski motori: lansiranje sa 90 kW/122 KS (TSI), 118
kW/160 KS (TSI), 155
kW/211 KS (TSI)
* Nivoi opreme: Trendline, Comfortline, Highline
* Potrošnja goriva: 4.2 l/100 km do 9.3 l/100 km
* Informacioni sistem: Radio-CD sistemi: RCD 310, RCD 510.
Radio-navigacioni sistem: RNS 510). Periferni: MEDIA-IN ulaz, AUX-IN ulaz,
Dynaudio sound sistem (600 Watt), hands-free telefon
* Lansiranje na tržište, Evrope: kraj 2010.
* Lansiranje na tržište Nemačke: sredina novembra 2010.
* Broj proizvedenih Passat-a do sada: preko 15 miliona
vozila
* Lokacije gde se proizvodi: Emden i Zwickau, Nemačka
* Šasija: MacPherson vrsta ogibljenja napred, ogibljenje sa
4 linka pozadi, standard ESP. Opcional DCC kontrola adaptivne šasije, sportska
šasija
* Standardne karakteristike (Trendline): obuhvata ESP, 6
vazdušnih jastuka, klima uređaj, elektromehaničko servo upravljanje, električno
podesiva stakla, multifunkcionalni ekran, centralnu bravu, vozačevo sedište
podesivo po visini, RCD 310 audio sistem
* Standardni menjač: manuelni sa 6 brzina.
Porsche SCG
Foto : Netauto.rs
Kompletan cenovnik za novi VW Passat možete pogledati na zvaničnom sajtu
uvoznika.
Gledam ovaj hrom napred, suvišan je.
Kao da je za USA pravljen.
Kratka zadnja vrata, težak ulazak, to mi 1. zasmetalo, bolje da je uži C stub, a vrata duža
Moram priznati i da ne izgleda lose,bar u beloj boji,a obzirom na nize cene koje su najavljene bar za osnovni model uspeh mu je neminovan.
1.4 TSI Trendline + dodatna oprema (tempomat, climatronic, kontrola pritiska u pneumaticima...) = oko 22500-23000 eura. Dobra ponuda.
Da li bih pre kupio Superb 1.4 TSI za oko 20500-21000 sa ekvivalentnom opremom? Superbu sada mora cena da ide dole...
@Dejan L
Da, ali ne verujem da će prestati da se proizvodi. Ne bi ga ugrađivali u toliko modela...
Nedavno sam imao priliku da obavim probnu voznju u Pasatu u Danskoj.Dizajn vrlo los (korak unazad) a i u samoj voznji prosjecno auto koje ne nudi nikakav dozivljaj.
Mislim da su napravili puni promasaj sa njim!
Mozda prvi Passat posle mnogo godina koga ce cena da "izvadi"...
E ako ona nece, onda...
@ Damko
Zašto bi koštao više?
Od 1996. godine menjaju samo bočnu liniju i farove!
15 godina je isti, prvo mu ukinuli 3 bočni prozorčić, pa sad sa ovim ,,novim'' produžili staklo zadnjih vrata, bez da su produžili cela vrata!
baš je direktorski, a kad taj direktor treba da udje pozadi polomi se jadan.
Ne košta puno jer je samo blagi facelift, znači nisu imali puno troškova.
A kontrolna korak nazad!
Predragu
Koliko sam ja razumeo, ovaj TSI ce biti "ziveci" od 122ks, a onaj od 160ks ce polako prvo u "invalidsku" pa onda i u "starosnu" penziju(najblize mu dodje prevremena)...
:)
Ako moze neko sa vise VW informacija, neka dopuni...
Ako ga umesto „čeličnim rezervnim točkom punih dimenzija“ serijski opreme „setom za brzu reparaciju probušenog pneumatika“ mogao bi da bude jeftiniji za još par stotina EUR-a ...
@ Moron
I ako poskidaju ovoliki hrom sa maske, branika i vrata...
Ako uvaže da je kontrolna tabla ružnija, možda još padne cena!!!
@ carobnjak
Čak je i seat Exeo skuplji!
Nešto se dogadja, narodnjak se uplašio superba definitivno
http://www.srbijanet.rs/automobili/auto-trziste/47451-folksvagen-nezadovoljan-jer-mu-konkurise-njegova-skoda.html
@Dejan L
definitivno nema Autobilda na kioscima, Volkswagenovog medijuma, izgleda je bankrotirao...
Panchev9
Dobro si razumeo. 1.4 TSI 122 KS i 125 KS je iste konstrukcije kao i 1.2 TSI 86 KS i 105 KS (imaju jednu turbinu i tzv. Wastegate ventil za regulaciju natpritiska), a 1.4 TSI 160 KS, ima mehanički kompresor i turbinu. Za njega sam čuo da će da ide u penziju :(
@Predrag
pozdrav!
Izgleda da Skoda vise nece biti jeftinija od VW...:)))
@čaki
Pozdrav!
Za sada se još nekako drži, osnovni Superb je nešto ispod 18000 eura, a do skoro je bio nešto ispod 17000 eura. Verujem da će mu uskoro sniziti cenu...
P.S. I naravno pozdrav i za: morona, Panchev-a i Dejana L :))
Kaze ovako:
"Vozaci Passata-a smatraju da je kupovina automobila njihova licna stvar, koja ce takva i ostati samo ako neupadljiv dizajn bude garant ocuvanja privatnosti..."
(novi broj SAT plus-a)
Kakav shit!
@Predrag
i meni, mozda najbolji karavan u klasi...
Ali limuzina...:(((
@Predrag
ali je ovaj ipak bolji...:)))
https://www.youtube.com/watch?v=pNqzP_UFb6g&feature=related
Kako je pogrešno konstatovati da je passat stigao na domaće tržište... pa njegovo domaće tržište je Deutschland...
Kako sad u penziju ovaj twincharger? Zar on nije navodno bio bolji od obicnog?
@carobnjak
Na nekom hrvatskom forumu procitah da eph (ako ne gresim) nije platio licencu 5 godina i da su Nemci ugasili oba izdanja (AutoBlic je valjda tamo trebalo da izadje jos 3. januara).
@Panchev9
Pa i ja sam tek malopre procitao. :)
Nije ugasen AutoBild nego samo izdanja za Hrvatsku i Srbiju. EPH je valjda njihov izdavac. Evo citata:
"AB je pokrenut u firmi revije, koju je kupio eph, pa je prodao tj. prepustio licencu svom partneru waz-u, ali iz srpske podruznice. Tako su se srbi dokopali licence i za hrvatsku i srbiju, ali je nisu 5 godina platili. Vlasnicima bilda - Axel Springeru je prkipjelo, pa su lijepo ugasili i srpsko i hrvatsko izdanje i to doslovno preko noci. Ljudi su se nasli na ulici i sad pokusavaju nekako docu do licence da nastave dalje... Tipicna balkanijada"
To je u stvari bilo objasnjenje na komentar koji je pricao o gasenju AutoBlic-a.
Cika Sima
Procitao sam na netu da je Ringier( Blic i 24sata), preuzeo "na sebe" AutoBild...
Ali im se ne svidja kako je do sada vodjena poslovna politika, pa ce napraviti pauzu od nekoliko meseci i onda ponovo izbaciti izdanje...
To za "Srpsko-Hrvatski AutoBlic prvi put cujem...
Ko moze treba da kupuje AutoKlub i Auto Motor i Sport(s tim da ovaj drugi nije jeftin)... Jedina je mana sto naravno prate svoje trziste, a ne "domace"...
Hvala za info...
Kad smo već kod Passata, šta će biti sa dosadašnjim lagerom?
Da li će sadašnji Passat biti skuplji od ovog najnovijeg?
@Panchev9
Za AutoKlub sam video gomilu pohvala, ali samo na hr forumima. Je l' postoje ta izdanja kod nas? Nisam ih zapazio nigde, iskreno.
Mondeo 2.0 dizel je oko 21.000 eura u dobroj opremi , tako da ovaj pasat i nije nesto kokurentan,sem sto je ganz nov model,ali ko pati jos od toga
Sem za WV pacenike mzoda
Mondea imate i za manje od 20.000 ako vec neko uporedjuje Mondea
Passat kao passat nista novo ne nudi ali ime prodaje.Superb je sluzbeno vozilo ko bi za privatne svrhe kupovao tako nesto
@ nikokaoti
Kakav crni mondeo, sav je izlomljen, kao furaju neki kinetički dizajn, hauba duga kao kod focusa, a zadnje krilo (polustranica) duže od prednjeg, kao da vuče prikolicu.
Uzeli agenta 007 da im reklamira mondeo i ništa, Insignija ga oduvala samo tako!
@nikokaoja
to stoji ali prethodni Passat je kostao od 26000 eura!
Sto stariji to vise vredi, kao dobro vino...:)))
Carobnjak
Kriza je rekla svoje.....tako da je i nedodorljivi WV morao da prihvati nove trzisne uslove
A za mucenike koji su placali 26 000...puno pozdrava...hahahahahah
Dejan L
Sto vise vremena prolazi ta Insignija mi sve bednije deluje..nekako kao vino kje se pretvara u sirce....mozda je to moj subjektivan utisak ali naredne godine ce pokazati to
Opoziv za 490.000 passata
http://www.b92.rs/automobili/vesti.php?yyyy=2011&mm=02&nav_id=490242
Tu je swe ,,sawršeno''
HOT Peugeot 601 (passat cc)
http://www.autobild.de/bilder/bilder-vom-peugeot-601-und-508-1545963.html
Cika Sima
Mislio sam da je na ovu temu sve ispricano( a i pobrisano)... :)
Teska srca moram priznati da je AK najbolji casopis u regionu...
Pre sam ih nabavljao kod prodavaca u Knez Mihailovoj...Zadnji put izmedju "Progresa i Identico-a"...
U zadnje vreme po boljim trafikama i u NBG "molovima" ima uvek... I sto je najveca fora zna da budu jedan dan pre izlaska kod prodvaca(npr. izlazi 09.02. a bude kod nas vec 08.02 ! )
DIZAJNIRAO GA JE BRANKO IZ VRTICA PUZ !!! XAXAXAXA PA OVO JE SMESNO
CarFashion Stidio((B)) 6.02.2010. u 14:05h
Ljudi su konačno shvatili da najbolji auto nije polovan Passat ili polovna Mečka i da tržište ima da ponudi mnogo bolji NOV auto poput Škode Yeti i Dacije Duster sa dizel motorom.
Škoda Yeti je po oceni nemačkih novinara, u pogledu terenskih sposobnosti i odnosa uloženo/dobijeno, pokazala mnogo bolje od vw Tiguana od koga je nastala!