Hyundai Auto Beograd "Auto firma decenije"

Hyundai Auto Beograd je od strane ''Automobilskog foruma'' nedavno proglašen za auto firmu decenije. Priznanja ''Oskar prestiža decenije 2001-2010'' dodeljena su u okviru manifestacije – Izbori za najbolje u auto privredi Srbije, koju tradicionalno organizuje ''Automobilski forum'' a Hyundai Auto Beograd proglašen je za auto firmu decenije.
''Automobilski forum'' tradicionalno dodeljuje laskava priznanja najboljim predstavnicima automobilske industrije u Srbiji. Na osnovu ocene stučnog žirija Hyundai Auto Beograd je automobilska kompanija koja je obeležila prethodnu deceniju.
Osnovna odlika svih kompanija koje su dobile ''Oskar prestiža decenije 2001-2010.'', prema oceni višečlane komisije, je da su one pokretači novog preporoda auto privrede u Srbiji posle dužeg perioda stagnacije.
Hyundai auto Beograd je ovlašćeni distributer Hyundai automobila za Srbiju a na domaćem tržištu je prisutan od 2002. godine. Kupci na domaćem tržištu sve više prepoznaju kvalitet Hyundai vozila što se ogleda i u velikom rastu prodaje.
U prethodnoj 2010. god. Hyundai Auto Beograd je prodao 2.525 vozila, ostvario rast prodaje od 33% u odnosu na prethodnu godinu i pozicionirao se na četvrto mesto po prodaji uvoznih automobila u Srbiji. Velike ambicije i planove Hyundai Auto Beograd ima i u godini koja je pred nama. Na globalnom planu Hyundai Motor Company je proteklih godina osvojio prestižna priznanja za kvalitet brenda „Najkvalitetniji automobilski brend“ prema istraživanju Auto Bilda i proglašen je za prvi brend po lojalnost kupaca prema istraživanju Brand Keys već dve godine za redom.
''Automobilski forum'' već dugi niz godina promoviše i podstiče razvoj automobilske privrede u Srbiji.
U periodu od 1992. godine do sada ovo laskavo priznanje dobilo je preko 300 renomiranih firmi iz Srbije i inostranstva.
Pošteno!
Jer ako je iko uspeo da napreduje na srpskom tržištu, onda je to hyundai.
1. Kažu - "Hyundai je kvalitetan automobil." Moguće, zavisi šta se pod time misli.
2. Kažu - "Dosta se prodaje". Moguće, zavisi u kom delu perioda od prethodnih 10 godina. Postoje vozila koja se i više prodaju.
3. Zato što je navodno "Hyundai kvalitetan automobil." i "dosta se prodaje", kažu da je "Hyundai Auto Beograd najbolja firma u toj oblastu u prethodnih 10 godina".
Ja se zaista izvinjavam PR-u firme "Hyundai Auto Beograd", ali pogrešniji način iznošenja konačnog zaključka iz dosta spornih polaznih premisa odavno nisam čuo. Svakako hvala za tako dobar vic.
Prosto rečeno.
Prodaš žvaku seljaku i ispadneš mangup.
Ihhhhhhhhh........
@Moron
Pogresnije osporavanje na osnovu tendencioznog iskrivljavanja originalnog teksta odavno nisam cuo. Naprosto ne shvatam cemu potreba da se po svaku cenu nesto osporava.
DejanSD
Ja mislim da PR saopštenja ( kao jedan od vidova "komunikacije" ) ne treba u preteranoj meri da potcenjuju zdrav razum onih kojima su ta "saopštenja" namenja, inače nastaje nešto što se zove "negativni PR". Niko ne voli da ga baš na takav ( brutalan ) način smatraju budalom. Ja nesporno imam duge uši ( čak sam i pogodan za "šišanje" ), ali nisam toliki magarac da uz osmeh primim ovo PR "saopštenje". Kranje prosto. Osim toga, pamtim "kao slon" ( pa i tih 10 godina ) i ne bih se olako složio sa činjeničnim kvalifikacijama koje su ovde iznete.
@Moron Bravo za razjasnjenje Dejanu SD
@Dejan SD Ako je Hjundai to sto se tvrdi da jeste u ovom propagandnom teksticu, sta su onda Dacia ili Skoda ... pogledaj statistike (pri tom, da ne bude zabune, meni je Hjundai OK auto u svim verzijama)
Nikada Hyndai nije ni kuburio mnogo sa izdrzljivoscu, ali jeste sa kvalitetom unutrasnjih materijala, zbo g cega je uvek i bio ismevan.
Danas imaju prijatno dizajnirane automobile i dalje po pristupacnoj ceni, a kvalitet unutrasnjosti su malo podigli. Nazalost, dok su oni kvalitet unutrasnjosti podigli za jedan nivo, ostali su podigli za 2-3.
Pa se tako desava da npr. novije Skode imaju super kvalitetan enterijer u niovu cak nekih permium marki, Francuzi su isto tako promenili materijale unazad par godina i nisu samo lepi na oko (Citroen, vec i na dodir) dok Hyundai moze da se meri sa Daciom, Daewoom i slicnima.
@ svi
Jeste čitali tekst?
Kaže lepo najviše napredovao, ZNAČI za 10 godina su od nekog Š brenda koji je prodavao 30 komada godišnje (uglavnom atos prime i galoper) uspeli da se nametnu na prvih 5 mesta po prodaji. Ok za škodu, ali ona je i devedesetih prodavala veliki broj automobila.
Radi se o tome da je hyundai sa 30 komada godišnje 2001., povećao prodaju na oko 2000 komada 2010.
@Dejan L
Nisi ti citao tekst sa razumevanjem. Nije nagrada dodeljena brendu ili nekom modelu, vec 'najboljoj' (slovenackoj) 'auto firmi', a ni reci sta je najboljom cini. Uostalom, AKZ je prodao vise puntica za godinu nego ovi Hyundai-a za 10, pa ne proglasise AKZ najboljim. Toliko o 'kvalitetu' pobednika, zirija, PR-a i 'citanju'