Srbija: manja prodaja novih vozila u januaru

Preuzeto sa : Novosti.rs
I u ovoj godini nastavlja se pad prodaje novih vozila u našoj zemlji. U januaru upola manje interesovanje građana za kupovinu
Pad prodaje novih automobila u Srbiji se nastavio i u ovoj godini. U januaru su pazarili skoro upola manje vozila nego u decembru. Do kupaca je, u prvom mesecu ove godine, stiglo samo 1.550 novih automobila, naspram 3.100 u poslednjem mesecu 2010. Pad je nešto manji, 11,5 odsto, u odnosu na januar 2010. kada je na tržištu Srbije, prodato oko 1.700 novih vozila.
Najzanimljiviji podatak je i smena na vrhu liste najprodavanijih automobila u Srbiji. Posle dugog perioda, „punto klasik“, koji se sklapa u Kragujevcu, nije na prvom mestu.
„Fijat“ je, prema još uvek nezvaničnim podacima, prodao 115 automobila svih torinskih modela u januaru.
- Prema prijavama koje dobijamo od prodavaca, od tog broja „punto klasik“ je kupilo svega 70 ljudi u januaru - kaže predsednik Udruženja uvoznika vozila Srbije, Miloš Petrović.
Kompanija „Fijat automobili Srbija“ je tek peta po prodaji iza „Škode“ za koju se odlučilo 210 kupaca, „Dačije“ (195),“Hjundaija“( 156), „Folksvagena (129), i tek malo ispred „Opela“ koji je plasirao 110 vozila u prvom mesecu 2011.
- Ovo ipak nije realno stanje na našem tržištu, jer subvencionisani krediti za kupovinu „punta“ nisu još bili odobreni u januaru - ocenjuje Milan Belin, direktor kompanije „Reno - Nisan Srbija“ .
Belin nije preveliki optimista kada je u pitanju prodaja vozila u Srbiji u narednom periodu jer je kupovna moć stanovništva sve manja.
Hrvati dodali gas
Prodaja vozila u Hrvatskoj u januaru 2011. je dostigla 3.315 vozila. To je za 110 vozila, ili 3,2 odsto, više nego u decembru 2010. i čak za 714 vozila, ili 27,4 odsto više od prodaje u januaru prošle godine.
Foto : Škoda
@autoblog.rs,
Zanimljiva vest :D
http://www.blic.rs/Zabava/Vesti/235538/Grofica-Mitrovicu-poklonila-bentli
U januaru i februaru prodaja generalno loša. Ali 70 Puntića je zaista sramotno.
E da je sada ljudima jedan nov auto za 4.000 evra, 2 godine garancije, održavanje 220 evra godišnje, registracija 140 evra - lupaš 5 godina po izlizanim putevima pa prodaš, dodaš 2.000 i kupiš novi.
Kao što su punih 1.000 kupaca radili svakog meseca sve do novembra 2008.
E da smo kao država ulagali u taj koncept.
Ali lakše (bolje?) sklapati strano nego proizvoditi svoje.
Inače je zanimljivo koliko su pali i Hrvati, do nedavno su kao i Slovenci imali prodaju od oko 85.000 novih automobila godišnje, dok je Srbija teško prelazila 45.000.
gagiNBG hahahaha!
Kažu da će i hleb da poskupi! Tek će da bude manja prodaja
Poenta je sto ljudi ne kapiraju da u srbiji ima jedan relativno mali sloj ljudi koji moze da kupi i kupuje nova kola.
Vecinom su to firme koje smanjuju sebi rashode, privatnici koji pare od firme trose na skupe automobile i sl.
Ali broj tih ljudi je vrlo ogranicen i jako je malo onih koji mogu da isplivaju iz nekog proseka i uzmu neki iole pristojan auto.
A ovi sto su kupili novo ne stizu da to "potrose" i da kupe novo.
Jednostavno, za koju godinu, svi ce se manje vise podmiriti, mladih manje vise nema a tek mladih koji imaju para za nov auto i sta preostaje?
Par stotina deviznih penzionera i sl. likova koji ce kupovati po nesto a ostali krckaju ono sto imaju ili sanjaju nov auto...