home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sem novog modela ix20, na naše tržište je i stigao i restilizovani Hyundai i10, koji je svetsku premijeru doživeo još početkom oktobra prošle godine na Salonu automobila u Parizu.

U svakom slučaju, restilizacijom je naviše izmenjen prednji deo ovog gradskog automobila, što u praksi znači nova svetla, branik i masku. Pozadi su promene doživeli branik i grafika svetala, a uz manje doterivanje unutrašnjosti to je u najkraćem to.

Pod haubom se nalazi benzinski motor od 1086 kubika zapremine koji razvija 50 kW/69KS, dok potrošnja iznosi 4,7 litara goriva na 100 km.

U ponudi su paketi opreme INSPIRE i INSPIRE+

Oprema INSPIRE:

Branici u boji karoserije

Spoljne brave u boji karoserije

ABS + BAS

Obloge spoljnih retrovizora u boji karoserije

Vazdušni jastuk vozača

Zadnja svetla za maglu

Servo upravljač

Pojasevi na prednjim sedištima sa električnim predzatezačima

Podešavanje nagiba stuba upravljača po visini

Nasloni za glavu na prednjim sedištima podesivi po visini

Elektronska blokada paljenja motora 3 naslona za glavu na zadnjoj klupi, podesiva po visini

Klima uređaj

Standardizovane kopče za dečije sedište (ISO FIX)

Centralno zaključavanje

60:40 preklopiva zadnja sedišta

Električni podizači prednjih prozora

Svetlo u prtljažniku

Brojač obrtaja

Čelični naplatci 5.0 J x 14"

Podešavanje nivoa osvetljenja instrumenata

Pneumatici 165/60 R14

Podešavanje nagiba svetlosnog snopa glavnih svetala

Poklopci točkova punih dimenzija

Predoprema za radio sa krovnom antenom

Rezervni točak manjih dimenzija

Četiri zvučnika

Maska-rešetka hladnjaka u srebrnoj boji

Intervalni brisač zadnjeg stakla

Grejač zadnjeg stakla

Tonirana stakla

Digitalni sat

Pepeljara
Upaljač

Oprema INSPIRE+:

Oprema INSPIRE i Vazdušni jastuk za suvozača

Doplata za metalik ili mineralnu boju iznosi 200 EUR bez PDV-a.

Cenovnik za Hyundai i10 možete pogledati na zvaničnom sajtu uvoznika.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 2134



Komentari

Videh jedan crveni...
Bolje izgleda spolja, ali su mogli malo da ulepsaju enterijer...

Autor Panchev9 17 Feb 2011, 13:38

Bolje da ga nisu ni dirali. Sada mi izgleda neskladno...

Autor Predrag 17 Feb 2011, 13:40

Nešto mi minijaturni ti točkići, još malo pa ko Tata Nano... :)

Autor Miki 17 Feb 2011, 15:35

Mene zanima kada ce se pojaviti 1.1 crdi dizel motor za i10 u Srbiji?

Autor joca 17 Feb 2011, 18:19

Pa i onaj "kacket"...

Autor Panchev9 17 Feb 2011, 18:20

Na zvanicnom sajtu uvoznika jedina razlika u paketima opreme jeste vazdušni jastuk za suvozača? I to za 200 evra...
Cudna tipizacija paketa...

Autor Panchev9 17 Feb 2011, 18:23

Moj najbolji drug zbog razmažene sestre upravo uplatio učešće u Đelmašu za Spark.
Šokirao sam se, daće 7.800€ bez kamate, još me zove i kaže da nije hteo da me zove jutros, da me ne bi nervirao. A 15 dana mu govorim da uzme i10

Autor Dejan L 17 Feb 2011, 20:17

Dejan L
Taj nije normalan! Pa i10 je za Sparka ozbiljan automobil, a trio C1, 107, a posebno Aygo su još bolji, posebno sa 1.0 motorom... Ali svako ima svoj izbor... sestra da mu bira auto? Svašta...

Autor Predrag 17 Feb 2011, 20:20

Auto bez konkurencije u svom segmentu, čak i sa ovim (slabijim) motorom.

Ali prava spravica se dobija sa 1,25 16V Kappa motorom koji sada ima skoro 90 KS što od ovog auta pravi malu raketu :)

Neverovatno kako je konkurencija smešna, mislim da ni u jednoj klasi ne postoji tolika dominacija jednog modela kao u A segmentu.

btw, šteta samo što su paketi opreme kod nas debilno napravljeni, ali verujem da postoji mogućnost poručivanja nestandardnih paketa, verovatno uz neko čekanje.

Autor Siniša 17 Feb 2011, 21:34

@Siniša
ti vec mesecima ostavljas isti komentar!

Kapppa pa kappa, a od nje ni traga...

Autor carobnjak 17 Feb 2011, 21:40

Kako to mislite mesecima, možda sam jedanput to rekao...

Proguglajte malo o tome kako ga vi zovete, Kačketu, nebitno je što ga nema u cenovniku...

Nema ni I30 CRDi 128 KS, pa ga je moj komšija regularno kupio čini mi se da je doplata 1100e u odnosu na 90KS

Nego, vidim da je Hundai konačno izbacio i I40..biće čupavo za mnoge....

Autor Siniša 17 Feb 2011, 22:14

Siniša
To "kacket" je sala jer ne vidim razlog zasto motor nazivati Kappa( inace sportska oprema prilicno loseg kvaliteta)... :)
Nisam video u BG-u nijedan sa tim motorom... Da li tvrdis da moze da se naruci?
Mislim da ne moze...

Autor Panchev9 17 Feb 2011, 22:18

@Siniša
izvini, verovatno je onda to bio neko drugi...

Autor carobnjak 17 Feb 2011, 22:24

Koliko znam, Kappa motor se više nudio 2009. godine, znači onda kada se I10 pojavio kod nas, prošle godine gotovo da ga nije bilo, jer ga ovi nisu donosili, a slabo ko ga je naručivao.

Ali taj komšija koji ima taj najjači I30 mi kaže da bukvalno sve može da se naruči, samo se čeko oko 2 meseca, jer ovi naši donose samo ogoljene varijante.

Lično, I10 bih razmatrao sam sa Kappa motorom, to je strašna spravica za taj auto.

Autor Siniša 17 Feb 2011, 22:54

Ljudi o cemu vi? Pa ja taj kappa motor vozim u svom i10 vec dve godine. Kod nas ga nema u ponudi kao i 1.1 diesel motor od kada je stigao i20. Verovatno se uvozniku ne isplati jer su male cenovne razlike. A i paketi opreme su dosta nizi nego sto su se mogli kupiti 2009 god. Inace mozda je to prejak motor za tako mali auto, ali da sam raketa na semaforu to jesam :)

Autor Danda 18 Feb 2011, 09:20

te motore ce imati i novi pikanto (1.1 dizel i 1.2 sa 87ks). samo je pitanje kako ce cenu da odrede spram bratskog i10.

Autor dzigi 18 Feb 2011, 18:14