home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nedavno je kompanija Vitro Group počela prodajnu akciju za svoje hit modele Citroen C1 i C3 sa sjajnim paketima opreme i još boljom cenom. Sada su napravili korak dalje i u saradnji sa Findomestic bankom ponovo ponudili neodoljive uslove kreditiranja u prodajnoj kampanji “NAPRAVITE RAZLIKU”.

C1 X 1.0i u ovoj sjajnoj ponudi moze da se vozi za svega 749 evra. Naime, toliko novca je dovoljno za učešće i da ovaj preslatki mališan bude vaš, na vaše ime sa rokom otplate do šest godina i mesečnom ratom od 119 evra uz kamatnu stopu od 7,92%.

U ovoj ponudi sadržani su klima uredjaj i sjajan bezbedonosni paket: ABS, CSC kontrola rasporedjivanja sile kočenja u krivinama, automatsko uvlačenje stuba volana u slučaju sudara, Air bag za vozača i suvozača, zatim farovi podesivi po visini, točkovi od 14’’, elektronska blokada motora i još dosta prijatne opreme.

Izvanredna je i ponuda za model Citroen C3, Automobil 2011. godine u Srbiji. Na našem tržištu pojavio se prošle godine i osvojio srca i vozača i automobilske stručne javnosti. C3 X 1.1 možete voziti za 948 evra. To je iznos učešća, mesečna rata iznosi 150 evra, kredit je na šest godina, auto je odmah na vaše ime i nema nikakvih dodatnih, niti skrivenih troškova.


Model koji je u ponudi odlikuje sjajna dodatna oprema u koju spadaju: klima uredjaj, 4 vazdušna jastuka, ABS, progresivni servo upravljač, putni računar, elektro podizači prednjih stakala, daljinsko centralno zaključavanje, , električno podešavanje ogledala spoljnih retrovizora u boji karoserije, upravljač podesiv po visini i dubini, vozačevo sedište podesivo po visini, deljiva zadnja klupa, 15” ukrasni poklopci točkova.. Citroen C3 se proizvodi u potpuno novim pogonima kraj Pariza, a servisni interval je na 20.000 kilometara.

U ovoj kreditnoj ponudi nema obaveze prenosa plate, žiranata niti kasko osiguranja vozila. Akcijske cene, kao i uslovi kreditiranja su vremenski ograničeni.

Pozivamo vas da obidjete neki od prodajnih salona Vitro Group u Beogradu, Nišu ili Jagodini, ili njihovih dilera u Novom Sadu, Čačku, Subotici, Bačkoj Topoli, Šapcu i Zrenjaninu.

Za sve dodatne informacije pogledajte sajt www.citroen.rs ili pozovite na telefon 011/35-38-555.

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 2630



Komentari

uvek se razocaram kada ne vidim total cifru...vec samo ove rate... kako uporediti automobile samo po ovim ratama... a na lizing vala necu uzeti nikada...

Autor joca 21 Feb 2011, 12:01

Ja ne kapiram sto ljudi imaju toliko averziju prema lizingu. Kao, da dugujem pare, neka hvala... Sta kao kredit je bolji? ako nemas pare moras prodas auto, samo sto ti ga ovde banka uzme a kod kredita mozes da probas sam da ga prodas. Inace, ja imam privatnu firmu i mnogo mi je bitnije da imam novac da raspolazem sa njim sa vece investicije, a po malo da dajem svaki mesec za automobile nego da sljusnem 20 - 30k eura, i onda mogu da se slikam. Ovako, vise od toga koliko dam banci kroz kamate mogu da probam da zaradim. Jbg, sve teze je nazalost, nema nista bolje od kesa, ali ako nemas kintu i za jedno i za drugo, ova opcija nije losa.

Autor Troja 21 Feb 2011, 12:11

@ Troja
Mislim da bi ti posao išao još bolje kad bi naučio da se izražavaš gramatički ispravno.
Kakav utisak 1 poslodavac ostavlja na poslovne partnere i na radnike ( najčešće duplo obrazovanije od samog poslodavca ) pitanje je sad?!
Slažem se za lizing, bolji je od kredita!

Autor Dejan L 21 Feb 2011, 12:26

@ Dejan L

Drago mi je da ima dusebriznika koji smatraju da je u zemlji Srbiji najveci problem u odnosu izmedju poslodavaca i radnika u gramatickoj preciznosti komentara poslodavaca na blogu koji se bavi automobilima. Slazem se da je moj prethodni odgovor bio kao "sekirom i'cepan", ali tako je to kad razmisljas kako da radnicima obezbedis plate pa nemas vremena da se bavis manje bitnim stvarima. Ti ocigledno imas, i drago mi je zbog tebe.

Autor Troja 21 Feb 2011, 12:40

Bio jutros u salonu, video u Kuriru. C1 - 7490, C3 - 9480. Dobri su moram priznati, a i uslovi kupovine. Jos da mi u banci odobre kredit, pa da se uziva u C3:-)

Autor Dusan 21 Feb 2011, 14:11

Dobar dan momci.. :)

Sećate se kada vam sam pre jedno godinu dana govorio da je "ultra-mega-giga akcija" na kojoj su se nudili C1 i Aygo za 9-9,5k uvreda za ljudski razum!

Govorio sam vam da je to besmislica i da je moj komšija kupio mnogo bolji i jači auto, Hyundai I10 1,2 za 8,5.

Niste verovali kada sam vam pričao da te konzerve (ne preterujem, pogledajte koliko iznutra golog lima imaju) treba da koštaju bar 2000 manje.

I evo, vrlo brzo je došlo to vreme o kom sam vam pričao, te konzerve se zaista prodaju za 7,5k i sada mogu da se složim da nisu loša kupovina.

Ono ranije je bio čist porez na glupost, ko ga je platio - platio :)

Pozdrav svima :)

Autor Petar M 21 Feb 2011, 17:23

@Petar M
o, dobar dan mr. Kappa! :)))

Autor carobnjak 21 Feb 2011, 17:36

Petar M
U međuvremenu sam shvatio kakva je i10 konzerva, i to za dobre pare.
Nemoj se brukati.

Autor Mange 21 Feb 2011, 17:43

A zasto platiti C3 sa motorom 1.1 9500 evra, kada za taj novac moze da se uzme i Fokus, i Clio i to znacjano bolje opremljeni?

Autor Lala 21 Feb 2011, 19:22

@ Lala
Koji clio, storia, onaj što se proizvodi od '99. godine. To niko ne vidi, a vide da se Punto proizvodi godinama.
Drugo Reno je plastikaner, a u tom Clio-u nema mesta pozadi.

Autor Dejan L 21 Feb 2011, 19:25

@ Auto
Mogla bi da se sastavi lista 10 najjeftinijih automobila, sad pred sajam, Od Punta, Kaline, Sparka, i10, Sandera...
Niko se nikad ne seti Lade Kaline (3.85m HB), nije najmanja, nije ni lepa...

Autor Dejan L 21 Feb 2011, 19:42

Najnovija generacija Clia - posetite Renault sajt.

Na trenutnoj akciji je Twingo sa klimom 8000, Clio sa klimom radiom sa komandama na upravljacu 9500 itd.

Autor Lala 21 Feb 2011, 21:53

@Dejan L
Kako može klio storia biti plastikaner, čoveče. A uzgred punta navodiš kao auto. Pa razlika među njima je nebo i zemlja.
Kako možeš nekada da budeš tako ograničen?....

Autor Energy saver 21 Feb 2011, 23:19

@Joca
Pa to predstavlja normalnu komunikaciju marketing odeljenja sa trzistem i svodi se na naglasavanje najpovoljnije ili subvencionisane akcije koja se i oglasava. Kad se ide sa cenom nadje se neko ko pita koliko je to na rate a svima se ne da ugoditi. Kupovina vozila je ozbiljna investicija a marketinske akcije su bas to...ove nedelje u vasem gradu..daje se na znanje..pa koga privuce.
ZA REDAKCIJU Pretpostavljam da VAm nije problem da u potpisu udenete i IP adrese pa da se lepo pogledamo i nepristrasno odgovaramo. Ja sam iz Vitra (Citroen) i u mojim postovima nikada to nisam krio, kao i uvek potpisan. Doduse, jednom se neko potpisao kao i ja...samo sto sam ja bio na letovanju :-(. Poz svima

Autor Milan Nikolic 22 Feb 2011, 09:17

@Troja

Dobro... ali slazes se da nama koji nemamo firmu i "ne obrcemo novac" je najbolje da stedimo i onda ako bas moramo da zatvorimo sa nekim kreditom kupovinu auta... lizing od 8% na 5 godina znaci da taj auto placas min. 40% vise na isteku tih 5 godina, znaci umesto 10.000 ti das 14.000 evra, a da ne govorimo da se zahteva i kasko koji ti izadje jos 500 evra godisnje prosecno... eto sta mene odbija od lizinga... naravno za firmu situacija je drugacija...

Autor joca 22 Feb 2011, 10:15

@Milan Nikolic

Slazem se, ja samo kazem da ne zaboravite i na nas koji bi uzeli auto u keshu. Molim da uvek objavite i total cifre. Npr. ja sam tek ovde na blogu cuo daje C1 od 7490 eur sto mi je veoma zanimljivo posto gledamo da zamenimo zenin auto. Da je ostalo samo na onoj rati i ucescu verovatno ne bi uzeo C1 u razmatranje.

Npr. iako me zanima corsa ne kapiram trenutnu reklamu opela o nekim "ustedama"... zasto ne daju i total cifru... zamlacaju nas, a kad dodjemo u salon bude hladan tus a to bas ne pomaze u komunikaciji poverenja...

Pitanje za Vitro: posto vozimo na plin sva kola, da li je u C1 moguce ugraditi plin dok je vozilo u garanciji?

Autor joca 22 Feb 2011, 10:24

@ Joca
Proizvodjac ne dozvoljava ugradnju plina u garantnom roku bez gubitka iste. Mi ovde samo sprovodimo ono sto nam nalaze Citroen za ovo trziste (Srbija, CG, Makedonija, Albanija).
Veliki broj uvoznika prodaje vozilo a placanje je stvar kupca (kes, uplata na racun, prodaja na leasinge, kredit). Mozda sam nejasan, ali meni kao prodavcu je sve jedno kako ce mi novac leci na racun, zato kad mi nije jasno kad ljudi placaju kesom. To je samo dodatno angazovanje (na stranu sto je kaznjivo zakonom), jer neko isti taj kes treba da odnese u banku, ako su devize, prvo da ih zameni (kursna razlika) pa da odnese u banku a da pri tome se pazi na zakon o sprecavanju pranja novca...komplikacije kaznjive. Uplata na racun (bilo kog porekla) je najjednostavnija. Naravno, postoji favorizovanje u nekom trenutku odredjenih kredita, leasinga, jer u pozadini toga nije ljubav uvoznika ili bankara prema kupcima kredita-leasinga-vozila nego neka akcija, dogovor izmedju uvoznika ili banke o paricipaciji u kreditu i medjusobnom reklamiranju, prostijim jezikom - uvoznik refundira nekim delom banci tu snizenu kamatu.

Autor Milan Nikolic 22 Feb 2011, 11:16

Svako ima pravo da o svom proizvodu govori u superlativu!
Mi imamo pravi auto za vas... Najbolji kvalitet samo za vas... Najbolji auto kredit... Kod nas ste uvek prvi... Kod nas dobijate više...
Po pravilu niko neće reći dodjite kod nas, mi imamo krš
Po tom pitanju HONDA je lider u ,,akcijama'' , najviše zbog toga što prodaju prošlogodišnji lager po još većim cenama nego što je to slučaj bio pre same akcije.

Autor Dejan L 22 Feb 2011, 11:30

@Milan Nikolic

Hvala na informaciji. Samo da kazem kako sam ja uradio pre 3 godine. Sav novac sam imao u banci na stednji, a jedan deo u keshu. Pri podizanju novca u banci sacuvao sam nalog o isplati sto predstavlja potvrdu o poreklu novca mada mi ona vise nije potrebna posto novac pravo nosim na blagajnu auto kuce. Auto kuca me je obavestila o kursu koji oni primenjuju (gornji kurs te i te banke). Tada sam sacekao dva-tri dana da kurs bude povoljan (na 15k eur izgubio sam 100eur, menjao sam novac u velikoj menjacnici koja mi je dala kurs iz snova, koji je bio mnogo povoljniji od bilo cega sto banke mogu ponuditi). Tako da slazem se sa vama, ovako je teze i rizicnije, ali se meni pokazalo kao isplatljiviije. Sada mi se kamate cini povoljnijim i vreme je da ponovo sracunam celu racunicu, mada sam uveren da se ipak stede hiljade evra na 5 godina ako se ide sa keshom.

Sto se tice plina, vasa bratska kompanija u PSA daje plinski uredjaj u garanciji kod BRC. Mada eto plin je toliko otisao da mi dizel postaje sve zanimljiviji.

Autor joca 22 Feb 2011, 12:00

@Joca
Naravno da treba gledati i truditi se da se prodje sto povoljnije (zdravorazumski). Jedino vecina kupaca ne zeli da razmisli kako je onoj drugoj strani, po kom kursu oni kupuju devize i cenu obezbedjenja prenosa novca. Naravno to je stvar poslovne politike svakog uvoznika i stvar poslovanja koja Vas kao kupca uopste ne treba da interesuje ali samo kazem da nisu sve macke crne ili bele :-). Veliki brat iz PSA na ovom trzistu to radi na svoju ruku i priznaje garanciju koju sama daje (radio i u toj firmi). Stvar poslovne politike i odgovornosti tehnicke sluzbe. Kao sto neke auto kuce dozvoljavaju post nadogradnje alarma, radiocd, parking senzora cak i tuninga motora. Naravno, sve to nije pokriveno inicijalnom garancijom, nego je dozvoljeno u okviru garancije koju daje uvoznik za to trziste. PSA grupacija ima liniju vozila koja imaju instalacije fabricki ugradjene ali nisu predvidjene za prodaje na ovim trzistima. Skoro pa nemoguce je dobiti takvo vozilo a onda ide novi trosak za homologaciju tog vozila koje treba da se proda u kolicinama koje pravdaju taj trosak na godisnjem nivou (homologacija-novi alati-rez delovi-osposobljavanje servisne mreze...).

Autor Milan Nikolic 22 Feb 2011, 12:21