Toyota Yaris 4 You: izuzetno opremljen uz uštedu od 2.210 €

Prepustite se osećanjima.
Mali-veliki gradski prijatelj je u ovom specijalnom izdanju, pored pogona od 100 konjskih snaga i 6-stepenim menjačem, poseduje i:
- sisteme ABS, EBD, BA, WIL
- električno pokretanje prednjih stakala
- središnje zaključavanje sa daljinskim upravljanjem
- progresivni servo upravljač
- MP3 CD radio sa RDS-om i 4 zvučnika
- putni računar
- upravljanje audio sistemom sa upravljača
- upravljač i ručica menjača presvučeni kožom
- retrovizori u boji vozila
- ručke vrata u srebrnoj boji
- zatamnjena prednja svetla
- prednja svetla za maglu
- gume dimenzija 185/60 R15
I za kraj, specijalni paket sada donosi i:
- Aluminijumske felne
- Automatsku klimu i
- Bočne vazdušne jastuke
Sada ste pred odlukom. Odaberite ono sto vam govore razum i srce.
Za više informacija o ponudi kontaktirajte najbližeg Toyota ovlašćenog
partnera
i zakažite test vožnju.
Ovaj FULL Yaris za 11.500 ojra sa ovim motorom i opremom je dobra kupovina...
Ako se zazmuri na neke mane...
Ni onaj od 9.990 nije uopšte loš kad bolje razmislim.
Približio se klasi kojoj pripada ovim popustom
Nedostaju mi zadnji podizaci stakala i naslon za ruku. Mozda se to dobija za 12.500?
@dzigi
u toj klasi NIKO osim Cherry-ja :-) nema pozadi podizace stakla.isto vazi i za naslon-kod svih je doplata
Toyota je i dalje preskupa. Godinama su nam prodavali "kola visokog kvaliteta i pouzdanosti", katastrofalnog dizajna i jadnih performansi po veoma visokim cenama.
Yaris je u ovom paketu opreme skuplji od modela drugih marki koji su za klasu veći. Performanse su mu takođe smešne obzirom na masu. Sa 100 KS maksimalna brzina samo 175 km/h a ubrzanje skoro 12s.
Za manje novca daleko bolja kupovina je i30. Čak je i model Sport Star sa automatskom klimom i alu 15" jeftiniji od ovog Yaris-a.
http://i30.hyundai.co.rs/upload/document/cenovnik_i30.pdf
@sinisa
toyota jeste bila preskupa i bice kao i VW nazalost.
i30 jaste bolja ponuda od yarisa kao sto je i od svih ostalih marki i modela-jednostavno je najbolja ponuda na trzistu.oprema kod i30-superstar kod ostalih proizvodjaca u C klasi kosta 3-7000 EUR vise.respect.
100ks,12s do 100 i 175kmh uopste nije malo i apsolutni je prosek klase.mali automobili sa 100ks realno bi mogli da idu i 190 ali koliko je to sigurno?
imam yarisa al sam druga nagovorio da kupi i30 i isti vozio.ozbiljniji je auto od yarisa al ima i 2 mane u odnosu na isti.taj 1.4 motor je malo nasviran i prilicno bucan preko 130kmh i trosi 2-3 l/100km vise od yarisa.
na 100.000 km-to je razlika od 2500-3000 EUR.
kome treba mali gradski auto kupuje B klasu a ko malo vise putuje ili ima vecu porodicu kupuje C klasu.dead simple.
"Godinama su nam prodavali "kola visokog kvaliteta i pouzdanosti", katastrofalnog dizajna i jadnih performansi po veoma visokim cenama."
@Sinisa
Vrhunska disekcija Toyote... trebas da se bavis auto novinarstvom ;)
Imenjače, fantastično si rekao :)
I30 je od prvog dana kada se pojavio nepobediva ponuda. Nisam znao za ovu njihovu najnoviju ponudu, ovo je zaista nenadmašno.
@alex: ja u kiji rio imam i podizace nazad i naslon za ruku - serijski :)
Samo slepac podrazumeva "performanse = ubrazanje(0-100) + maksimalna brzina".
i30 jeste jako dobra ponuda, ali verovatno postoji razlog zbog koga su i30, sid, astra made in Poland, megane made in Turkey i C4 i fokus na kraju karijera - pribliznih cena, a neki drugi skuplji. Ili je neko otkrio (po ko zna koji put) toplu vodu?
@dzigi
kiju nisam računao jer je rio neka medjuklasa,kao npr accent-ni B ni C.al ni 207,clio,polo (za ovaj novi doduše neznam),fabia,punto i ostali nemaju podizace pozadi.
ebga jedan je cherry :-)
@Cika sima:
Opet troluješ, a? ;)
Čemu to?
Bolje skini kapu Hyundai-ju za ponudu koju je napravio sa I30, ali lično mislim da je do toga dovela ona nepristojna ponuda Focusa za 10k.
Huyndai je jednostavno morao opet da da najbolju ponudu i pobedi i njega.
Iako nisam zainteresovan za auto te klase želim da im odam priznanje za to.
Napisao sam da je ponuda za i30 jako dobra. Mozda treba jos 5 puta da napisem da bi ti video? S druge strane, ne bih se slozio za fokusa. To sto oni svoje kupce ocigledno smatraju ovcama je posebna prica.
S druge strane, apsolutno se slazem s tobom sto se tice poredjenja jaris-i30. I ja bih uzeo radije i30, sustinski - iz slicnih razloga iz kojih bih pre uzeo "akorda" nego "oktaviju". :D
E tu si pogrešio :)
Ali da ne izgleda da te ubeđujem (to bi bilo glupo), pogledaj DETALJNO Octaviju i Accorda i provozaj obavezno - pa onda reci utiske.
Accord izgleda monumentalnije, to je nesporno, i tu se kod njega cela priča završava.
Octavia daje kvalitet koji je neupadljiv od spolja, i performanse o kojima Accord može samo da sanja...
"nepristojna ponuda Focusa za 10k"? Vala i jeste "neprostojna", 10.000 za 80 "konja".
A Kod octavije su mi se najviše "kvalitetnim" učnila sedišta, koja su tvrda do bola. Doduše, ako čovek ima jedno 130 kila, neće se mnogo nažuljati
oktavija je klasa golfa al sa gepekom.centimetri plastike ne znače mnogo koliko medjuosovinsko rastojanje.
accord je viša klasa u odnosu na oktaviju.vozio sam drugov 2.2 dizel (novi model)i taj auto prosto leti.jedino što je prilicno tvrd u odnosu npr na avensis (koji je on pre imao) pa cak i oktaviju koja je niza klasa.mada moram da dodam da octavia za 16000 EUR dizel 105ks je bas ok ponuda.
al opet taj i30-superstar dizel sa doplatom 1000EUR za motor od 126KS je napobediva ponuda.
@ aleks
O kojoj plastici govoriš, majke ti?
Oktavija je već 2 godine za redom BEST FAMILY CAR OF THE YEAR, pogledaj samo koliko košta oktavija RS!
Oktavija nema plastiku? :P
"centimetri plastike ne znače mnogo koliko medjuosovinsko rastojanje."
Mislim da je bio jasan covek sta ga odma' napadas? Mislio je na duzinu :)
@ Čika sima
Znači nisam znao, znači pazi kad ću da počnem da pišem sve ono što nisam znao, znači, zipa kad nemam pojma da je oktavija duža od golfa za ZNAČI taj znači plastični prtljažnik.
E ne smaraj, šta si ti drveni advokat? Nije to reno thalija
On nije napisao nista lose za Oktaviju. A Akord svakako nije "family car".
A ti si postao stvarno naporan sa svojim agresivnim tonom - krajnje je vreme da ti neko (u realnom svetu) lupi 2-3 "vaspitna".
@ Dejan L
kad sam rekao "centimetri plastike" mislio sam da one centimetre koje koje pojedini proizvodjaci uzimaju kao bitan faktor u smislu duzine a 10-15 cm su plasticni branici koji auto cine "vecim".primer novi auris (redesign) je navodno duzi nego stariji-duzi jer ima masovnije plasticne branike i to je to.niko se na bumper-u ne vozi a unutra su i "stari" auris i "novi" apsolutno isti osim sitnih kozmetickih promena.
to ti isto vazi i za fabiju-redesign od pre neki mesec je navodno "veci" a ustvari je branik malo produzen a u unutrasnjosti je komfor potpuno isti.sto se tice poredjenja oktavije sa golfom-pa oktavije osim kutije i gepeka jeste takoreci golf V kao sto je i fabija ispod "kosulje" polo.
a porediti oktaviju sa bilo kojim automobilom klase iznad (gde su pasat,superb,avensis,
accord...) samo zbog toga sto je limuzina a ne hatch C klase je malo preveliko i nerealno favorizovanje oktavije i svrstavanje iste u klasu kojoj ne pripada ni cenovno ni po bilo cemu drugom koje sebi moze da dozvoli samo veeeliki ljubitelj skode koji
koji od silne ljubavi prema brendu pocinje da gubi kontakt sa realnim svetom.a to sto je octavia FAMILY CAR itd (neznam ali ti verujem) nije ni cudo jer nema automobila C segmenta koji nudi toliki gepek i toliko lima a da u dizel varijanti,posebno u majci Srbiji,(VW TDI motor-najomiljenija stvar u Srbiji posle pljeskavice) kosta nekih 15500 EUR.a sto li si pominjao octaviJU RS nije mi jasno a verovatno ni drugima koji ovo citaju.
@alex
Octavia je "liftback" sto je razlikuje od konkurenata i donosi navedene prednosti...
Sa ostalim se uglavnom slazem!
carobnjak
Ne bih se složio 100% sa tobom ( dok sa onim "imenjakom" bih ). Mazda 6 sa 5 vrata ti je to što ti zoveš "liftback", a iste je dužine ( ili tu negde ) kao i mazda 6 sa 4 vrata. Kod doctavie je dosta dužine "zalepljeno" pozadi, ali je za putnike i njihov komfor to samo običan golf, mada joj veći gepek nesporno daje veću upotrebnu vrednost no golfu.
@Moron
tako je, liftback je obicno iste duzine kao i sedan (Mazda 6, Mondeo, Avensis).
Hatchback je kraca verzija na koju se "lepi" gepek i nastaje sedan...
A sa cim se ne slazes? Ono sto si ti naveo sam i ja stavio pod "prednosti"...
carobnjak
Posle ove tvoje dopune, svako nerazumevanje ( i neslaganje ) je nestalo. Pozdrav
@ alex
Čoveče, ti si tako napisao kao da je taj liftback deo od plastike! Znači kao da je na Golfa dodato 15cm plastike, gramatički to si napisao, a šta si hteo da kažeš, to samo cika sima može da prevede. A ja ne znam da čitam gramatički netačno, NAMERNO