home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Kad zasuče rukave da zaradi za automobil, svaki građanin Srbije mora žestoko da se naradi.

Da bi kupio osnovni model ”punta”, od oko 7.000 evra, treba da radi punih 3.640 sati, što je 442 dana ili - 20 meseci. I to pod uslovom da prima prosečnu platu, koja je u maju iznosila 35.362 dinara, i da u međuvremenu ne potroši ni dinar na bilo šta drugo.

Mereno kroz radne sate, manje mogućnosti od srpskog radnika među građanima bivših jugoslovenskih republika ima samo - Makedonac. On za automobil, iste vrednosti, mora da radi nepun 21 mesec. Od nas se brže stekne auto i u Bosni i Hercegovini, za 17,2 meseca, Crnoj Gori za 16,5 i Hrvatskoj - 9,6 meseci. Dok naš potrošač otplati tek trećinu, Slovenac uveliko vozi svoj novi automobil. Za to mu je trebalo samo 7,2 meseca vrednog rada.



čitanja : 1322



Komentari

Zato novi model/i treba po planu da idu 90posto u izvoz, pametnjakovići. O kakvoj plati pišete, kad ne pokriva ni potrošačku korpu..Ali ima još dosta Yugića starih oko 20ak godina, za nekoliko stotki eura..

Autor Boki M 24 Jul 2011, 06:22

Pa zar nije osnovni 6.199€, a ne 7.000€

Autor Dejan L 24 Jul 2011, 07:20

Ma koja prosecna plata 35000?Jeste ako se racunaju i oni koji imaju preko 200 000 koji i ne pomisljaju na auto ispod 15000e ali realno,60% zaposlenih ima platu oko 25000 i manje a gde su oni sto nisu prijavljeni i rade u trafikama,na gradjevini u buticima,na tezgama za 15ak hiljada?Prosecna plata u srbiji gledajuci sve radnike bilo da su prijavljeni ili ne je oko 25000!

Autor boki 24 Jul 2011, 19:16

@boki: statistika ti je čudo, uvek prikažu šta im odgovara... neko jede meso, neko kupus, u proseku ispada da svi jedemo sarmu... šalu na stranu, tužna je situacija u srbije 10 godina nakon "demokratizacije". Očekivalo se i obećavalo mnooogo, mnoooooogo više!

Autor Miki 24 Jul 2011, 19:54