Opel Astra Classic III na akciji

Opel je svojom akcijom još jednom potvrdio da teži da uvek želje svojih kupaca učini mobilnim i svojom ponudom, omogućio uštedu i obezbedio odlično opremljene automobile po fantastičnim cenama.
Astra Classic III - 1.6 115KS, 5 vrata, ABS, električni servo upravljač, klima uređaj, radio CD-MP3 uređaj, radio komande na volanu, vazdušni jastuci za vozača,suvozača i bočni, daljinsko centralno zaključavanje, električni podizači prednjih stakala, podešavanje volana po visini i dubini, trostruki info displej (vreme, temperatura, datum), električno otvaranje prtljažnika, podešavanje sedišta po visini, komplet za reparaciju gume, komfort sedišta, kožni volan, farovi za maglu, rezervni točak punih dimenzija, retrovizori u boji karoserije sa grejačima, ručke u boji karoserije, metalik boja - za samo 11.525 evra.
Akcija traje dok traju zalihe.
PR Opel
Pre nesto vise od godinu dana kupio sam ovaj automobil na slicnoj akciji i pogledajte kako sam prosao: http://myopelastraproblems.blog.com
...a onda sam iz komentara na blogu shvatio da nisam jedini...
@Goran
Da li si nekada cuo da proizvodi se prave po klasama za odredjena trzista. Nikada necu da zaboravim pricu koju sam cuo da smo cak i mi za izvoz slali najbolje primerke a za nas proizvodili aute slabijeg kvaliteta. To je bio slucaj sa svim proizvodjacima na nasim prostorima(Zastava,TAS,Reno,Opel itd).Tako sada i stranci nama salju proizvode nizih kvalitetnih kategorija B i C i naravno da se kvare masovno i za to nema krivaca.
@Goran
To je slucaj sa svim proizvodima tj proizvodjacima na nasem trzistu tako da neki komentari kako su druge marke bolje(pa cak i one premium) ne stoje u potpunosti...
@Orlo aj molim te ne s*ri! Auto se porucuje i pravi po zeljama kupca (oprema, motor, boja itd.) i tu se ne moze desiti da salju samo lose primjerke kod nas. Naravno, nekada se desi greska u toku proizvodnje, ali nije cesto.
@ Orlo
Poptuno si u pravu. Ne salje su tu automobil slabijeg kvaliteta, kao skart je, pa daj da ga damo srbima, nego se stavljaju delovi koji inace ne idu u Made in EU kola.
@hh
Ej procitaj sta sam napisao pa onda komentarisi. Nisam rekao da su se proizvodjaci urotili protiv nas pa nam salju lose automobile nego da mi spadamo u drugorazredno trziste pa je to zato tako. I da narvano uvek se desava da proizvodjac napravi proizvod sa gresko, ipak je to masina sa par hiljada delova i da desava se premium proizvodjacima, i verovatno je to slucaj sa Goranovim autom. Ja sam rekao sta rade proizvodjaci, ne da to znaci da ce kod nas ako kupis da ti se odmah pokvari auto, samo da nije uvek kvalitet na istom nivou.
@Burgija
Hvala na razumevanju.S igurno da vozila u J.Americi, Indiji, Africi i Kini nisu istog kvaliteta kao u EU ili u S.Americi.
Orlo
Mozes li da podelis sa drugima koji su to delovi za druga trzista slabijeg kvaliteta..
Da li Yura ima proizvode razlicitog kvaliteta?
Japanci su poznati po totalnoj kontroli kvaliteta, pa je kod njih nemoguce da "razdvajaju" delove..
Najbitnije je da je motor kvalitetno uradjen(menjac), jer vecina ostalih delova automobila je od dobavljaca i kooperanata..
Poz
Stari moj ima Astru H 2004 g. 1.4 90KS 136000 presla al nema nikakvih problema samo sipaj i vozi sasvim OK. Uz Hyundai i30 ovo je vrlo dobra ponuda ne vjerujem sta ze za manje novca moze bolje uzeti.
Naj veci problem su serviseri. Zamenu ulja,svecica,filtera znam i ja da uradim ali kada dodje do nekih drugih stvari prosto su nemocni. Mnogim ljudia na Opelovim modelima sija zuta signalna lampa na kontrolnoj tabli a najcesci razlog je crkavanje EGR senzora za vazduh. Motor i dalje radi i pali ali trosi znatno vise zbog nepravilne smese.
@Panchev9
Ne verujem da iko ima spisak delova koji su losijeg kvaliteta.
E i da kakve veze ima kontrola kvaliteta sa standardom? Ako oni za neka trzista imaju nizi standard za proizvod, kontola kvaliteta moze da bude i najbolja na svetu.
Nazalost sve dok ne postoji prava organizacija za zastitu potrosaca, i bolji zakon kao u zemljama EU i dalje ce nam se desavati da bilo sta kupimo nece biti provereno dobrog kvaliteta(mislim na sve proizvode).
Orlo
"Ako oni za neka trzista imaju nizi standard za proizvod, kontola kvaliteta moze da bude i najbolja na svetu".
Kako se postize ova "diversifikacija"?
Ovo za EU je tacno.. Dosta su jaka udruzenja za zastitu potrosaca, dok je kod nas tek u povoju..
@pozdrav iz ns
Sto se bre lepo ne predstavis ljudima i kazes da tebi ne diraju Fiat i Citroen :))))))
@Panchev9
Svako od preduzeca ima svoje interne standarde po kojem se ono rukovodi. Osim njih ono prihvata i druge standarde - medjunarodne,nacioanlne itd. Ako ono zakljuci da za neko trziste treba da napravi proizvod koji treba da bude konkurentan(cenovno i kvalitetno) donosi standarde u skladu sa tim. Osim toga tu je i ekonomski faktor zarada jer naravno niko ne zeli da bude u gubitku tako da se po tome prilagodjavaju standardi. Kontrola kvaliteta se vrsi na osnovu standarda.E sad ako proizvodjac kaze da za klasu B proizvoda se koristi manje kvalitetan materijal itd to se i postuje.
orlo>
ma mene briga i za opel i fiat i citroen.poslo sam ti na mail nesto.
Ovakva iskustva, kakva Goran ima, imaju mnogi ljudi i sa Renoom u Srbiji. Jednom recju-zastita potrosaca u Srbiji je nikakva
Orlo
Meni to izgleda komplikovano..
Koji bi to delovi mogli biti izabrani da budu manjeg standarda?
@Moron hoces da kazes da je bolje uzeti Punto Classic??? Astra je izmislila svijet za njega...
@hh
Jesam moron, ali znam da punto nije domaći, a i o ovoj astri ( tehnički ) u osnovi mislim sve najbolje i bio bih je spreman posedovati ( sa dodatkom "zavesa" ).
vozim već tri godine opel astru 2,0 dti, 2003.g. i ja sam zadovoljan. ovaj motor nema zupčasti remen nego lanac, kvarovi se dešavaju jedino sa klimom i to oko kompresora ( 350 evra nov, oko 100 evra polovan ), takođe magle u vožnji a to se dešava zbog problema sa kružnim kretanjem vazduha, majstor vam to isključi i riješen problem, doduše ostanete bez kružnog :) drugih kvarova nisam imao, prelazim oko 25,000km godišnje.