Kia letnja akcija

Uvoznik Kije za Srbiju (www.kia.rs) u svojoj ponudi ima više modela ovog korejskog proizvođača po atraktivnim cenama.
Tako je Kia pro_cee´d dostupan po ceni već od 9.990 evra, cee´d od 10.590 evra, Venga od 11.490 evra, Soul od 11.990 evra, a Sportage od 18.990 evra.
Takođe, na akcijskoj ponudi je i novi Picanto koji je tek stigao na naše tržište (cene startuju od 7.990 evra), budući da se za vozila na lageru odobrava popust od 600 evra.

Primera radi, Picanto 1.0 LX Urban sa 3 vrata i 69KS umesto 8.990 košta 8.390 evra, a Picanto 1.0 EX City sa 5 vrata treba da se plati 9.190 umesto 9.790 evra.
Viš detalja o ovoj ponudi možete dobiti kod ovlašćenih Kia prodavaca, a njihov spisak se nalazi na sajtu Kia.rs
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Venga DA, Soul NE
A ove cene su inače, kakva akcija?
Picanto taman koliko je lepši od Sparka, toliko je i skuplji, a takođe i od EGO-a
"Picanto 1.0 EX City sa 5 vrata treba da se plati 9.190 umesto 9.790 evra"..
Dobru opremu poseduje.. Pravi malisan..
Kia ima stvarno atraktivne modele, kvalitetne i neke od best buy na trzistu i cudi me sto nema vecu prodaju barem tu u rangu ostalih korejaca.
@ Miki
U cenovniku za Sportage na sajtu Kia.rs stoji da je redovna cena za bazni Sportage 20.490 evra, a da za vozila na zalihama važi akcijski popust od 1.500 evra, što na kraju znači cenu od pomenutih 18.990 evra.
@carobnjak
Molio bi za vaše mišljenje, koji bi auto kupili do 10000E?
Vidim da se baš razumete u vozila, da VWam VW nije prioritet, za razliku od većine.
@Ko to tamo peva
Mnogi "znalci" ovde ce se smejati vasem komplimentu, no ja cu vam zahvaliti! :)))
Nisam protivnik VW ali ne podnosim kad neko naplacuje vise a daje MANJE od konkurencije a to je sustina prodajne filozofije VW!
Iako je Srbija jadna u svakom pogledu, pa tako i u auto-trzistu ipak ima dobrih modela do 10 000 eura.
Zavisi sta vam treba?
Ubedljivo najbolja ponuda (cost/benefit) je ovaj Proceed za 9990 eura!
Pustite price za skupe servise zbog 7 godina garancije itd.
Pa ko vam brani da ga servisirate kasnije gde zelite pa makar i izgubili garanciju ako va ona toliko smeta, zar ne?
Prospartao sam sve testove ove Kije, sve tekstove, posebno o servisiranju, i svi utisci su samo za pohvalu!
Tako da bi ona bila moj izbor, eventualno Ceed za 10590.
Medjutim ja bih saekao par meseci jer stize Rio, koji je za broj manji ali mislim da ce biti bolji auto za te pare.
Ako ga Nemci vec hvale, onda...
Inace ta Kia (tj.obe) ima takav enterijer da VW moze samo da uci od nje...
Pozdrav!
P.S. da ne ispadne da radim za Kiu ( iako je bas gotivim) ostale dobre ponude su : Seat Ibiza, Grande Punto , Linea ( kao porodicni), novi C3, Fiesta, Fabia, a malo preko 10000 ide i30...
Naravno i VW je dobrodosao na ovu listu ali mislim da cemo se nacekati...
@carobnjak
Ja sam nešto razmišljao o Daciji Logan i to najprostijoj, bez podizača, klima i drugih čuda, za nešto manje 7500E.
Visoka je može i po lošem putu, jako je komotna a ostane para za gorivo da se vozam par godina. Meni ne trebaju ni podizači, ni klima. Ipak iza Dacije sroji Renault i mehanika je na nivou.
Čitao sam ovde o dačijama koje su mnogo prešle bez problema.
Ne bi Fiata iz zastave, jer ima mnogo ljudi koji imaju čudo problema. Izgleda da mehaniku uzimaju iz Turske fabrike.
Hvala i pozdrav i ako imaš neko iskustvo o Daciji, bio bi vam zahvalan.
@Ko to tamo peva
za 7500 nema boljeg auta od Dacie Logan! Idelan auto za nase puteve, kabina je prostrana, ogroman gepek, proverena mehanika...
Bilo je problema sa zastitom od korozije ali je to reseno naknadnim pozivanjem u servis...
Nedavno je bio tekst o taksisti iz Tuzle koji je sa Loganom presao 500 000 km, samo uz redovno odrzavanje, sto dovoljno govori!
P.S. imam dosta poznanika koji voze Daciu, manje Logan a vise Sandero, nisam cuo ni najmanju zamerku, naravno ako pre kupovine shvatis sta se ocekuje od auta za te pare!
Ima ovde likova koji ocekuju i S klasu pa nesto nisu bas zadovoljni...
@carobnjak
Hvala na mišljenju. Postoji opcija kupovine i polovnog logana, starog 3 god. Prešao 30000KM za 3500E.
@Ko to tamo peva
Sto se bilo kog polovnjaka tice nista bez detaljnog pregleda od strane pouzdanog majstora...
Cena je povoljna.
@Ko to tamo peva,
Kao vlasnik Logana 1.4 MPI 2006. posle 80 0000 km mogu samo da ga pohvalim. Za to vreme je otkazao samo automat za rikverc i pozadinsko svetlo levog prekidaca podizaca prozora. Da ne bude sve bas "svaki ciga svoga konja hvali" poce je pre neki dan da tandrce zadnji lonac auspuha u leru, ne mogu bas da izolujem izvor, jer na pogled deluje da nema korozije... Na mestima gde je doslo do "grebanja" usled gradske voznje i parkiranja pojavljuju se sitne naznake korozije koje treba sto pre lokalizovati. Usled velkog bocnog profila nekad je osetljiv na nalete vetra...
Dakle suma sumarum:
Nije lep, ogroman je uslovno za 4-o clanu porodicu, 510 litara gepek koji nazalost nema mogucnost obaranja zadnje klupe. Bilo bi lepo uzeti ga sa klimom... Kao neko magarence koje ce ti biti uvek verno :D Pozdrav
@carobnjak
Kućni prijatelji su me pitali koji automobil da kupe za 8000 € (ni euro više). Preporučio sam im Sandero 1.4 za 7900 € (ima klimu, metalik boju, servo, el. podizače, centralno daljinsko zaključavanje, svetla za maglu, ABS i CD/MP3).
Voze ga već nedelju dana i vrlo su zadovoljni ;)
Ššto se tiče (Pro)Ceeda, već 100 puta sam zamerio sledeće: nema pocinkovanu limariju, ima previše krute opruge (užasno je tvrd), i ima vrlo neelastične benziske motore. Ostalo je super ;)
@Predrag
ali ipak treba pohvaliti da za te pare dobijas extra auto i to cak C segmenta!
P.S. da li je nesto od toga sto sam gore pisao neistina?
(znas verovatno zbog koga ovo pitam?)
@Predrag
citas mi misli! Upravo sam hteo da ponovis mane Ceed-a! :)))
Ja ne verujem u to da nema antikorozivnu zastitu...
Mozda nije pocinkovana ali nesto sigurno ima!
Pa Hyundai je dobio "x" nagrada za kvalitet i niko mu nije nista zamerio, slicno je i za Kiju...
@carobnjak
Kada sam kupovao drugu Fabiu, svratio sam do Kie da se malo bolje raspitam. Hteo sam da kupim 1.6 CRDi 115 KS, međutim, odustao sam jer ima DPF (kao i zbog toga što ne mogu posebno da se doplate ESP i automatska klima, već su dostupni samo u najskupljem paketu). Tom prilikom su mi rekli su mi da za 1.4 mali servis košta 18.000 din, a za 1.6 CRDi 22.000 din.
Za Fabiu je oko 10.000 din...
@Predrag
ali oni nisu isti segment!
Raspitaj se koliko kosta za Golfa, na primer...
Za vecinu dizela je preko 20 hiljada...
@Predrag
da li si vozio Ibizu? Kakva je u odnosu na Fabiju, tvrdja?
@carobnjak
Nisam je vozio. Od nje sam vrlo brzo odustao (dvosed mi nije potreban). Pošto je kod Pola, Ibize i Fabije sve identično, verujem da su isti po pitanju udobnosti i stabilnosti ;)
Vozio sam samo Leona 1.2 TSI :))
@carobnjak
Odličan automobil! Što se tiče voznih osobina nemam šta da mu zamerim. Svaka čast! 1.2 TSI je za njega odličan izbor, a 6-ostepeni menjač je sjajan ;)
Zamerke: kratka zadnja klupa (još kada bi bilo malo više prostora za noge...), i nemaštovita komandne table (nema dovoljno ostava, i prilično je ružna i nekako siva, dosadna - nije u skladu sa spljnim izgledom koji je odličan ;)
Odoh Čaki. HDI me zove ;)
@Predrag
hvala!
Enterijer je nesvakidasnji ali se ne moze reci da je ruzan...
Pozdrav!
P.s. ti si bas opterecen zadnjom klupom! Jel si probao mozda da vozis dok sedis pozadi? :)))
Ovako, vlasnik sam pro_ceed-a. Presao sam 75000km i apsolutno nikakvih problema nisam imao, osim jednog stabilizatora (1500din), kasnije su to ispravili. Auto je 3god star, imam 1.4 motor sa 109ks (kasnije su ga smanjili na 90), trazi cesta saltanja ali vuce sasvim solidno. Prosecna potrosnja je nesto ispod 7l kombinovane voznje. Toliko...
@carobnjak
Većina proizvođača uspe da napravi automobil sa zadovoljavajućim prostorom napred (ima i onih kojima čak i to predstavlja problem), a retki su proizvođači čiji su automobili (modeli) prostrani i pozadi. Tvrdim da je moguće napraviti prostran automobil B segmenta i napred i pozadi (i20, Kalina, Fabia, Polo). prostranost u C, D, E... segmentima bi morala da se podrazumeva. Accord od 4,72 m koji je relativno prostran samo napred, po meni, gubi svoj osnovni smisao. Čemu onda 5 sedišta?
Ima još suludih primera (po ovom pitanju) iz D segmenta: C5, Mazda 6, Insignia, 508, Latitude...)