Ford Fiesta na akciji

Fiesta 1.25/82KS
Serijska oprema AMBIENTE
Sigurnost i bezbednost
ABS sa MBA
AirBag za vozača i suvozača
servo volan podesiv po visini i dubini
audio komande na volanu
centralno zaključavanje
ISOFIX nosači dečijih sedišta
Funkcionalnost i udobnost
treće stop svetlo
nivelacija farova
kodirani ključ (imobilajzer)
čelični rezervni točak standardnih dimenzija
elektro podesivi, grejani retrovizori crne boje
14" čelične felne sa 175/65 R14 gumama
ICE Pack 71 - Radio/CD/MP3
4 zvučnika
displej sa prikazom dve linije teksta
dodatna MP3 utičnica
Spoljna oprema
krovni spojler u boji karoserije
kvake na vratima crne boje
tonirana stakla
branici u boji karoserije
Dodatna oprema
Manuelni klima uređaj
Centralni naslon za glavu na zadnjem sedištu
Cena po cenovniku 11.780 €
Popust -2.790 €
Konačna cena 8.990 €
Izvor : Ford.rs
Ako u opremu spadaju i kvake u crnoj boji, kakve su obične? Bezbojne, ili ih nema?
Najveci crnjak je da ima elektroretrovizore a NEMA elektropodizace prozora?!?
@Čaki
Ima elektropodesive retrovizore, ali nema elektropodizače ;)
Vidi se da "kreatori" opreme nisu moje kolege :))
@Predrag
Pozdrav! Ako nadjes jos jedan model sa ovakvom "pametnom" opremom, castim! :)
Električna stakla su izostavljena namerno, a ne zbog neznanja... Ko želi stakla na struju može da bira TREND paket. Tu je "kvaka".
@Zoran
to znamo ali ne postoji nijedan model koji ima ovakvu opremu, tu je sustina...
od onoga sto realno treba prosecnom vozacu ovde samo nema podizaca cini mi se...ok je ponuda
9000 keka, mnogo za ovako loše auto.
Ali kad se uporedi sa onim što se pravi u Crvenoj Zastavi--PERMIJA. Premija je i za Alfitis, meningitis, dacitis
------------------------------
Suma: Kupiti polovnu Mecu W210 CDI i sit se navozati kao gospodin!
Evo cak i najskrtiji proizvodjac na svetu -VW, nudi osnovni Polo sa elektropodizacima dok su elektroretrovizori tek u srednjem paketu opreme...
keka
Ako je moguce da je sa taksija i presla 500000, cisto da uzitak gospodske voznje bude kompletan.
@ceda
Tu i leži čar. +/- 200000 kilometara i ne primetiš.
A ove kante se raskantaju na 200000.
@Čaki
Po meni, standardna oprema bi trebalo da obuhvata:
servo, klimu, elektropodizače, volan podesiv po visini i dubini, sedište vozača podesivo po visini, centralno daljinsko zaključavanje, ESP, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, rezervi točak standardnih dimenzija, 4 zvučnika, prednja i zadnja svetla za maglu, kodiran ključ, podešavanje farova po visini i treće stop svetlo ;)
@Predrag
da, da, znam to napamet...Krace receno , kao tvoja Fobija...
Nego nadje li model za koji sam te pitao?
@Čaki
Ne baš. Moja Fabija ima još neke stavrčice ;)
Zaboravio sam putni kompjuter ;)
Ne mogu da se setim takvog bisera... Ima ih sigurno ;)
@carobnjak
I to sve sa "jakim" motorom i po "povoljnoj" ceni od preko 11000 evra.
koja sramota od "opreme" ... a raspisali se kao da nikad nismo usli u automobil....grand tardovi
Za 8990 EUR najprodavaniji mali auto u Evropi sa 82 konja, 5 zvezdica na euro ncap, klimom, mp3 uredjajem, komandama na volanu, servom, abs-om, el.retrovizorima, nije sramota, nego odlicna ponuda, mnogo bolja od raznih Fobija sa 3 cilindra, Avea sa 1 i po zvezdicom i sl. Ono sto se meni ne svidja kod ove ambiente verzije je sto nisu ofarbani dugmici na audio sistemu u srebrno, kao na ostalim paketima, a do trend paketa sa vise opreme treba doplatiti 500 evra, pa ko voli nek izvoli.
@ sale
u pravu si! grand treba da se izvini svim na autoblogu koji su se rodili po audijima i meckama i koje ova ponuda prosto vredja...
steta je samo sto je 97% srbije zaceto na zadnjem sedistu Fiata 500, Zastave 101 DeLuxe, Fiata 128 Yuga 45, 55, 65, i Yugo Floride...
To su sve bila vozila sa vrhunskom opremom koja je u top-line opremi ukljicivala i pripremu za radio, sa motorima u proseku od 1116 ccm i 55 KS. Dakle ovih 1,25 i 82 KS je zaista sramotno.
i jos veca steta je sto po zvanicnim podacima jos 300.000 ljudi vozi Zastavina 15+ godina stara vozila...a toj grupi sam do pre 2 god pripadao i ja...ovo je ok ponuda, za mali gradski auto kome mozda fali po neki deo opreme ali svakako i dalje bolje od onoga sto servia nas ponos i dika FAS, a konkurise ponudama i ostalih proizvodjaca.