Toyota Centar Beograd predstavio novu Toyotu Yaris

Toyota Centar Beograd je organizovao događaj koji smatraju jednim od najvažnijih trenutaka ove godine, a nazvali su ga Dva u jedan. Zašto 2 u 1? Predstavili su novu, treću generaciju modela Yaris i otvorili prvi salon za prodaju korišćenih vozila.
Yaris prestavlja DNK Toyote u Evropi. To je prvi model koji je u potpunosti
dizajniran u Evropi i za Evropljane, već sad može da se kaže, davne 1998.
godine. Kako se od tada razvijao Yaris moglo je da se vidi na izloženim
primercima sve tri generacije.
Poslednja generacija Yarisa je duža, šira, komfornija, svakako mnogo
opremljenija i atraktivnija kupcima. Elementi koji izdvajaju Yaris od
konkurenata u B segmentu su dinamika vožnje, bezbednost, prostor za putnike,
zapremina prtljažnika, multimedijalni uređaj.
Upravo multimedijalni uređaj (Touch ili Touch & Go u zavisnosti od verzije)
sa, kao što mu i samo ime kaže, ekranom osetljivim na dodir predstavlja najveći
pomak u razvoju i opremljenosti.
Novi Yaris je jedini model u segmentu koji u serijskoj opremi ima ovakav sistem
koji, jednostavnim povezivanjem sa telefonom, osim reprodukcije muzike u
različitim audio formatima, pruža mogućnost pristupa internetu i navigaciju
sada i sa mapom Srbije. Sastavni deo sistema je i kamera za pomoć pri
parkiranju.
Ipak, uzbudljivi dodir novog Yarisa i sve njegove prednosti najbolje mogu da se
osete za volanom automobila, pa će zato vrata Centra u subotu 22/10, od 10-14
do 14 časova da budu otvorena i održaće se prvi Open Day sa temom novi Yaris u
Srbiji.
Više o novom Yarisu možete saznati na sajtu Toyota.rs, a cene možete pogledati OVDE.
Ono “2” odnosi se na nešto u čemu će Toyota Centar Beograd da bude prvi u Srbiji. To je prvi salon proverenih korišćenih vozila u zemlji.

Toyota je uočila da, na praktično svim evropskim tržištima, postoji značajan
potencijal za rast prodaje kroz prodaju korišćenih vozila i uz detaljnu
analizu, razvila kompletan program pristupa ovom tržištu. Taj program, koji
sadrži precizne korake i standarde detaljne tehničke provere, garancije stanja
i na kraju, plasmana vozila, se zove „Toyota Cetified“ ili „Toyota provereno“.
Ovaj epitet će nositi svi automobili koji budu u ponudi našeg novog salona. Svi
ovi koraci se prave u smeru dostizanja ultimativnog cilja Toyote svuda u svetu:
Potpunog zadovoljstva stranaka, bez obzira da li je u pitanju kupac nove Toyote
ili korišćenog vozila nekog drugog brenda.
Po pravilu, kada su u pitanju popularno nazvani „polovnjaci“, kupci su najčešće
bili u poziciju da u ponudi imaju tehnički neprovereno vozilo, bez garancija o
poreklu i stanju, na raznim placevima gde su i automobili i kupci bili izloženi
svim mogućim atmosferskim prilikama i neprilikama. Danas, u ovom salonu, naši
kupci korišćenih vozila imaju isti tretman i uslove kao i kupci novih vozila. A
ono što je najvažnije, da zbog toga svaki automobil ne košta više nego što je
njegova vrednost na tržištu Srbije. Znači, na raspolaganju kupcima su provereni
automobili, kontrolisanog porekla, koje kupujete u prijatnom ambijentu po više
nego konkurentnim cenama.
Salon je površine 650 m2 i može da primi do 30 automobila. Sam projekat je
iniciran odzivom naših klijenata na akciju „staro za novo“ koja je pokrenuta
ovog proleća i reakcijom tržišta na vozila koja su prošla Toyota proveru i
ponuđena kupcima.
Usledila je i saradnja sa Leasing kompanijama i povezivanje sa njihovim lagerima. Danas nudimo preko 40 proverenih automobila, različitih brendova koji ispunjavaju osnovne uslove otkupa koje smo postavili: kontrolisano poreklo, starost vozila do 10 godina i kilometraža do 150 000km. Jedinstveni smo i po uvođenju QR koda kojim je obeleženo svako naše vozilo, tako da je korisnicima mobilne telefonije i interneta, a to su danas praktično svi, omogućeno da trenutno dođu do željenih podataka o vozilu.
Izvor : Netauto.rs
Je li ovaj avensis na slici farban, od pola auta (b stuba) potpuno druga nijansa?
@ Damko
Farban je, vidi se na kilometar, ja juče hteo da napišem, al' reko napašće me da hejtujem!
Potenciraju taj touch ekran k;'o da je najbolja stvar izmisljena posle tocka! A to sto je ostatak unutrasnjosti plasticniji od najgorih modela na trzistu (citaj Ford), to nikom nista...
a ruku na srce uredjaj je bezvezan! No, to im nije smetalo da bezobrazno napucaju cenu
Damko
Odgovaram tebi posto ima smisla..
To se uvek desava kada je automobil izlozen u salonu..
Svetiljke( sijalice) su postavljene iz vise pravaca, pa u ovom slucaju neke koje su levo od Priusa, ne mogu da dodju do izrazaja(pomenuti ih blokira)..
Ovo je izkustvo iz salona..
Izgleda da su samo zadnja vrata menjana, ostatak automobila je iste boje (prednji bok, prednja vrata i zadnji bok).
A, mozda Prius pravi senku samo na zadnjim vratima, ko zna.
@ Vlada
Aljkavost, evo i lik iz Lazarevca ima najnoviji Auris beli, očešao vrata i polustranicu, odvezao kod njih, vratili mu totalno promašena boja!
,,OVLAŠĆEN SERVIS''
Bruka, meni majstor odavde uradio da nema teorije da se provali. Toliko.
A video sam i Aveo plavi uništili ga, promašili 5 nijansi. Mada se oni pravdaju da je boja pogođena, ali kao lak lošeg kvaliteta, pa na suncu požuteo, hahaha, farbali ga na suncu?