Povoljniji uslovi za kupovinu Fiat Punto Classica u 2012. godini

Novom Uredbom Vlade Republike Srbije kupovina automobila domaće proizvodnje, kroz program „staro za novo“ biće subvencionisana umanjenjem prodajne cene za 1000 evra
Vlada Republike Srbije povećala je subvencije za proizvodnju, odnosno kupovinu putničkih vozila domaće proizvodnje za sve tipove motora na 1000 evra. Prethodnom Uredbom iznosom od 1000 evra subvencionisana je proizvodnja, odnosno kupovina Fiat Punto Classica s pogonom na tečni naftni gas (TNG) a sa 600 evra verzije s pogonom na bezolovni benzin i evrodizel.
Novom Uredba Vlade Republike Srbije koja je objavljena u „Službenom glasniku“ od 20. januara a stupila na snagu narednog dana, cene Fiat Punto Classica uz korišćenje programa „staro za novo“ i subvenciju od 1000 evra sada su:
Fiat Punto Classic Actual 5799 EUR
Fiat Punto Classic Dynamic A/C 9099 EUR
Fiat Punto Classic Dynamic LPG A/C 7749 EUR
u dinarskoj protivrednosti na dan uplate.
Da podsetimo, program „staro za novo“ mogu da koriste vlasnici svih vozila proizvedenih pre 1. januara 2001. Stara vozila ne moraju biti registrovana, ni u voznom stanju.
PR Fiat Automobili Srbija1.Chery Ego 7.499€
2.Chevrolet Spark 7.399€
3.Punto TNG (LPG) 7.749€
A sada još da smanje cene na vozila s prošlogodišnjeg lagera, pa da lepo skinu sa grbače onoliki lager pred fabrikom.
Ajmo opet,jedino tako mogu da ga prodaju.
I što daju bez učešća,odma,ko da kupuješ žvake.
Причах ли ја скоро да сам недавно пролазио поред паркинга испред Заставе? Значи оних Пунтића тамо има да се продају још пар деценија чак и да Динкић повуче оне кипарске паре за које нико не зна где су и да дотира са још по сома еврића, опет ће се деценијама продавати...
ego je 6.499 , a ta cena za punta je po principu staro za novo. Bolje dodati jos hiljadu i kupiti nesto normalno kao npr fabiu,sandera ili nesto tako slicno
ovaj automobil ce se prodavati opet ako bude bila rata do 100e i bez ucesca
A klot Punto 5799. Pa NIKADA ne bih kupio tog kineza za te pare. Da je kinez jedno 3500€ pa i da razmislim. Sandro je napravljen na platformi klia2 tako da generacijski i tehnoloski, Punto i Sandero pripadaju istoj grupi. Ako uzmes u obzir da je Puntu za razliku od Sandera pocinkovana karoserija, a ima i jednu zvezdicu vise na NCAP testu, moj glas ide za PUNTA. Chevrolet Spark je mnogo manji auto od Punta ili Sandera. Ne pripadaju istoj klasi. Njega mozemo porediti sa Pandom ili Siecentom. Takodje mu nije pocinkovana karoserija, ima 4 NCAP zvezdice poput punta, a nacuo sam da hoce mnogo da potrosi. Preko 9 litara po gradu, sto je mnogo za toliko mali auto. Mada i to zavisi od nacina voznje.
@Sinbad
Hajde sto rece da je Sparku Panda konkurent, ali gde nadje seicenta???
Nisam ni ja rekao da treba kupiti kinezcica. Po mom misljenju sandero je dosta bolji automobil od punto , pre sve jer je znacajno moderniji i veci a manje vise isti su automobili. Mislim da je sandero osvojio 3 zvezdice , a ne verujem da je punto osvojio vise
Punto ima 4 zvezdice, a Sandero 3 i nije nista moderniji od Punta jer je na Clio 2 platformi, i samo je jos vise osiromeasn u odnosu na Clio, da bi bio jeftiniji. I Clio i Punto se prave od 2000. godine. Evo link: http://www.euroncap.com/home.aspx
I sandero i Punto treba da koštaju ispod 5000€ ali dok se prodaju po ovoj ceni (dok ima ovaca za šišanje) neće se ništa menjati...
@auto
u tekstu je greska u ceni modela Dynamic A/C, napisana cena je za 1.3 Multijet a ne za benzinski motor!
Inace, na sajtu nema bas nista o ovoj "akciji"...
@ carobnjak
Kao što ste verovatno primetili, ovo je PR tekst i objavio sam ga u celini, onako kako su ga poslali iz FAS-a.
Što se tiče informacija na sajtu, pogledajte na:
http://www.deltaautomoto.rs/code/navigate.php?Id=9&newsId=58
@auto
primetili smo! :)
Pa valjda je Sajt FAS-a bitniji nego Deltin?