Subaru XV u Srbiji od 22.990 evra

Kompanija "Nicos C. Kattamis (Serbia & Montenegro) Ltd" ovlašćeni uvoznik i distributer automobila Subaru u našoj zemlji, juče je u šoping-centru "Ušće" domaćoj publici po prvi put predstavila novi model čuvenog japanskog proizvođača automobila pod nazivom "Subaru XV".
Svetska premijera ovog modela, po evropskim specifikacijama, održana je na Salonu automobila u Frankfurtu septembra prošle godine, a japanski proizvođač je novi XV predstavio na tržištu Evrope kao svoj strateški model kojim želi da kupcima omoguci "zadovoljstvo i relaksaciju" kroz novi slogan "poverenje u pokret" (Confidence in Motion) u kome se ogleda filosofija brenda.


Osnovni proizvođački koncept na kome je baziran Subaru XV je "gradska avantura". Zato je i beogradska prezentacija održana u ambijentu šoping-centra i u maniru urbanog događaja sa performansom vrhunskih densera i "gradskih faca" koji su svoje likovne vizije oslikali uz pomoć sprejeva i markera na improvizovanim zidovima specijalno pripremljenim za popularne grafite.


Atraktivni automobil otkriven je uz prisustvo i muziku po izboru "di-džeja", a on je svesrdno animirao igrače koji su "đuskali" u duhu hip-hopa. Na ovaj način promocija je ispratila želju proizvođača da stvori automobil koji će spojiti uzbudljivu, živahnu, a opet gradsku vožnju bez stresa. Zato je Subaru pažljivo balansirao štedljivost i užitak u vožnji sa modernim, osobenim spoljašnjim dizajnom.
Promociju su iskoristili su i predstavnici firme "Metromarket“ da kompaniji "Nicos C. Kattamis (Serbia & Montenegro) Ltd" uruče laskavo priznanje, jer su posetioci njihovog sajta www.netauto.co.rs novi "Subaru XV" proglasili "Internet automobilom godine – NetAuto 2012".PR Nicos C. Kattamis (Serbia & Montenegro) Ltd
Cene za Subaru XV u Srbiji startuju od 22.990 evra, koliko košta osnovni model sa 1.6i benzincem od 114KS, dok XV sa 2.0D dizelašem od 147KS ima cenu od 28.990 evra.
Za iste pare
Superb 2,0 TDI 4x4 125kw/170ks 6G CR 28.485€
Superb 1,8 TSI 4x4 118kw/160ks 6G ... 29.901€
Subaru je ok, pouzdan i sve to ali je unutra kvalitet plastike nije u skladu sa cenom(bio sam u novom Legacy-ju i realno svi u D-segmentu imaju bolji kvalitet unutrasnjosti) a izgled bi bio moderan pre nekoliko godina. ;)
Qashqai ili ix35/Sportage u full-u realno bolji izbor za te novce.
Amin Dejane!
ali ako cemo na tu foru urbane avanture, onda je pravi izbor Yeti napucan do grla sa sve 4x4 pogonom
Ja mislim da je poređenje Subarua sa Škodom (u bilo kom primeru) krajnje neumesno, ali se slažem sa vama da je ovaj XV ipak preskup.
Obožavan izraz "urbana avantura", mada ovih snežnih dana ima više smisla nego ikad.
Jedino što se većina kupaca 2WD krossovera ovih dana pokajala što nisu doplatili za 4WD. :)
Videh ga sinoc u Uscu, manje je uzivo odvratan nego ovako. Menjac mu je sa 5 brzina, a kosta kao da ih ima bar 15... I bez toga jako nerazumna cena
Subaru (i ne samo on) igra previše na kartu "jakog brenda". Danas ljudi i najpoštovanije brendove gledaju kroz novac, odn. više nego ikad gledaju odnos uloženo/dobijeno.
A ovo je ipak previše para. Do pre par godina bila bi fer ponuda ali - to je bilo pre par godina.
vrh je automobil, cena opravdava . on mora biti skuplji od sportage i i35 ! video sam ga danas u uscu savrsen je
Jeste, subaru bi trebalo da je kvalitetan i dugotrajan ali plastika unutra mu je tek za milimetar bolja od kie cee'd. To i nije toliko lose ali jednostavno ne moze biti u automobilu koji toliko kosta i samim tim poredjenje sa superbom jeste neumesno ali u skodinu korist. Inace i ja sam ga video u uscu i stvarno fino izgleda ali da je 2.0d za 22 hiljade bio bi konkurentan.
Gde čitate to za plastiku? To izgleda samo u Srbiji postoji...
Zar nije bitnije koliko će auto preći, da li će se kvariti, koliko će provoditi u servisu? Plastika k'o plastika, nije zlato.
Subaru u svojim autima ima Boxer motore i 4X4, za razliku od ostalih.
Od ovoga je jeftiniji čak i RAV 4 AWD sa 2,0 motorom i 158 ks( doduše, paket "active", tj. bez ESP i ASR ).
@Raziel: To je ono o čemu sam i pisao - ljude to ne interesuje. Kako izgleda, kakva je plastika, koja je cena - to prodaje robu. To što ti i ja znamo da cenimo boxer motore i subaruov 4x4, to je "bravo" za nas ali to neće prodavati "petnaesticu" (XV).
Imao sam u svojoj "ergeli" i audi i bmw i wv. Tek kada sam seo u Forestera dizela video sam sta je dobar motor. Vi sto poredite skodu i neke yeti-je sa ovim i pricate o plastici i enterijeru mi samo govori da nikad niste ni seli, a kamo li vozili te automobile. Za dve godine sam presao skoro 100 000 km jer mi je posao takav. Bez lazne skromnosti, sa kilometrazom iza sebe mogu da pricam o kolima. Najveca vrednost ovog a i svih subaru automobila sa dizel motorom je ba s taj motor!!! Naravno, neprevazidjeni pogon na sva cetiri tocka koji ima subaru. Danas sam vozio po ovoj vejavici i snegu mog Forestera po terenima gde bi retko ko imao ja.. da izadje i opet se sa zadovoljstvom uverio u kvalitet ove marke. Znam po nekad da u cugu predjem po hiljadarku za dan, po autoputevima i tu sam takodje prezadovoljan jer5 je komfor i udobnost odlicna. To znam posto ni jednom nisam izasao "slomljen" i umoran, kao i moji saputnici. Ova marka za koju sam ranije samo cuo, a od pre dve godine postao i njen korisnik, je u meni dobila vernog kupca i za dalje. U ostalom, procitajte koja je jedina marka automobila koja belezi konstantan rast prodaje na severno americkom trzistu, koje je ujedno i najprobirljivije trziste na svetu..
Skoda Superb 4x4 je za taj novac the best choice on world, ponovicu on world, a ne plasticni Subary
Neno
Može li neka "reč" o održavanju tog tvoh "TDI" forestera.
Intervali ( "obim" servisa ), cene, "mesto održavanja", eventualne "tegobe"? DPF ne pravi probleme? Potrošnja?
Zaista ne interesuje
enterijer auta ukljucujuci plastiku mi je bitna stavka - ipak sve vreme dok vozim provodim u kabini :) i dzabe sjajni motori i sve ako je plastika na nivou kineske igracke... motor je naravno bitan ali mora da se prati i enterijer... impreza koju sam sluzbeno vozio nije bas mogla da se pohvali enterijerom... ali priznajem da ju je vadio 4wd :D generalno imam utisak da japancima/koreancima ne ide bas enterijer kao euro proizvodjacima...
Crossover-nova definicija
Počeci crossovera datiraju još od vremena kada su se žanrovski mešali bluz i rok, stvarajući muziku prihvatljiviju beloj publici. Danas muzička industrija zadire u savremenu popularnu muziku i nadilazi komercijalne izvođače koji su termin crossover i izneli na loš glas, dozvoljavajući da lična promocija i novac potisnu ideju subverzivnosti i ideje iskrenosti u stvaranju muzike.
Tako i automobili iz 2 nespojiva žanra nose naziv krosover - karavanski terenac
Niste mi jasni vi koji samo gledate kakva je plastika na vratima. Pa ne sedis valjda na plastici nego u sedistu. Imam Imprezu i mogu da potvrdim da je za dva koplja ispred Pasata i Oktavije po udobnosti, mada se to na prvi pogled ne bi reklo. Za Superba neznam nisam se vozio.
Sustina kod Subarua je pogon koji me je opet iznova obradovao ovih dana. Savrseno ide po ledu narocito uzbrdo.
Ma bre ovde sve neki opasni stručnjaci! STAVKA broj 1 na svim autima je plastika, zapamtite to!
Može auto da vam ne izlazi iz servisa, da se kvari, i ima gomilu problema, ali on je kvalitetan na osnovu plastike! JASNO!
O čoveče...
Škoda... Da bolja je od Subarua kao što je Gorenje bolje od Panasonika.
@ Raziel
Izvini, ali mi već imamo Dačiju, za one kojima se svidja krta plastika, ne treba nam 3x skuplji Logan sa istom takvom Plastikom. Valjda u tu cenu ulazi i PLASTIKA.
Kad sam video Tribecu, oni dugmići se oljuštili, spala ona srebrna boja sa njih, oglodali se.
Vrati se malo u EU, pa vidi kakve enterijere prave evropski proizvođači.
Pa Fijat je unutra PREMIJUM kad vidim lošu plastiku Subarua. Pogledaj Focus za EU unutra, meka plastika, pod rukom kao koža. Pogledaj Mazdu, opipaj te materijale enterijera!
A gde si video tu Tribecu? Fiat Premium? Ti očigledno spadaš u klasičnu grupu balkanaca koji ne može da smisle ništa što dolazi sa Istoka.
Posedujem novi Akord a brat passata 2005, i unutra su materijali manje više slični.
U Akordu ništa ne cvrči, lepo izgleda na ako, a ja baš i Nemam "fetish plastike" pa da dodirujem istu, jer znam da je plastika, ko plastika, kome smeta nek dokupi za kožu. E tu su već Japanski proizvođači odlični, i sam imam starog Legenda iz devedesetih čija je koža skoro kao nova a volan takođe u odličnom stanju, a video sam gomilu prethodnih BMWa 5 sa izlizanim volanima.
Neverovatno mi da niti jedan strani magazin (Auto zeitung, bild, auto motor und sport, car and driver, left lane)...
ne nađe manu na kvalitet i plastiku a ovde gomila ljudi tvrdi kako je plastika loša a nisu čak ni seli u automobil, a najsmešnije taj auto nije još ni izašao.
Kako neko uopste moze da stavlja neke Skode,kie i hjundaie u rangu sa proizvodjacem SUBARU!?
ne budite smesni...
Nadam se da mojim postom nisam nikoga uvredio, Dejane, nemam ništa protiv tebe samo sam pukao čitajući stalno jedne te iste komentare.
@ Raziel
Samo još 1 pročitaj moj post u 23:59 , Mazda ... Ko mrzi vozila sa istoka? Nissan je isto unutra kvalitetniji od Subarua. Pathfinder je perfekcija uklapanja, sve pod konac!
A to da nisamo nikad seli u Subaru... to pričaj nekom drugom. Tribeku je imao vlasnik ,,Sims 2003'' iz Lazarevca, sa čijim sinom Milanom se družim. Sama plastika i to najgora, prefarbana u srebrno, izgrebana i oljuštena... Sada imaju Forester, crni, srećom u odnosu na Tribeku je 5x bolji.
Na impreci na sajmu 1. što mi je upalo u oko je nestručno uklopljena plastika oko brzinomera i obrtomera, negde zinulo, negde spojeno lepo, onda kaseta ispred suvozača, ISTO, sa 1 strane zinula, sa druge spoj kako treba. Aman, valjda ja znam šta sam videooooooooooooooooooooooooooooooooo
Posto se toliko polemise o kvalitetu plastike samo da kazem da nije bitna stavka kupcu nekog od modela premium troke iz nemacke, imali bi plastiku 'ala Kina. Ne sedis na plastici nego na tapaciranom/koznom sedistu ali to samo pokazuje odnos proizvodjaca prema detaljima. Ne kazem da je Subaru nepouzdan jer nije, jedan je od najpouzdanijih, to nisam ni rekao u komentaru ranije. Problem kod Subaru-a sto verujem da kvalitet enterijera ima isti u Americi, gde je najveci domet luksuza koza na svakom mestu, i u ostatku sveta gde nisu isti prohtevi kupaca. A da ljudi gledaju samo motor Subaru bi bio najprodavaniji auto ali danas auto prodaje ceo paket osim motora - izgled, kvalitet, cena, oprema...Ja takodje gledam kvalitet motora to mi je najbitnije to ne bi rekao samo onaj ko gleda spoljasnjost i ceni o autu. Kapiram da je fanove to inzerviralo ali to je bolna istina...Da nije tako ne bi se menjali trendovi na bolje u izradi enterijera kroz godine autoindustrije.
Ta prica o plastici se vuce odavno. Pa ja sam izmrdju ostalog i uzeo Imprezu zato sto ima plasticne obloge vrata a ne stof, zato sto se mnogo lakse odrzava. Imam je tri godine i do sada nisam imo potrebu da pipam tablu, neznam mozda je to nekome potrebno. Sve je dobro uklopljeno i nista ne skripi. Kozu nikada ne bih kupio. Zimi hladna (ako nemas grejace), leti neprijatna kada si u gacama. Sta bih sa kozom radio da se na nju ispovraca kerusa, sto mi se inace desilo!
Čudno bi bilo uporedit Yeti i Subaru. Došlo bi se do zaključka da prvi nema namenu, osim prodaje a da Subaru predstavlja najbolju upotrebljivu limuzinu 4x4 na svet.
Za sve ljubitelje mekane plastike:
https://www.youtube.com/watch?v=59dHABgEAIw
Ako bi u Floridu iz 95 stavili meku plastiku,da li bi i ona bila bolja od Subarua?Kakva plastika,pravim ljubiteljima automobila je bitno sta je ispod haube,Carrera GT nema ni rucice za otvaranje vrata nego platnene trake!!!!Da ne pominjem Subaruov pogon 4x4!
Kada uzmeš nov auto, prva provera koja se obavlja je na 1600km. To je čisto samo "overa" da li je sve kako treba. Posle toga imaš prvi servis na 10 000km. Nakon toga su servisi na 15 000km. Servis te izađe negde, malo preko 200 EUR. Naime, u motor staje nešto preko 7L ulja. Ja servis radim kod Ćurčića i do sada nisam imao nikakvih zamerki. Ne znam kakva su druga iskustva. Lično sam se uverio da svi filteri koji se menjaju su originalni. Na 55 000km imaš zamenu kočionog ulja. Mnogima ovde na ovom forumu to sve može da izađe skupo, jer su ljudi ovde navikli da održavaju u glavnom stara i polovna vozila, ali meni lično nije pošto sam non-stop u autu i znam koliko znači pouzdan automobil. Nešto najgore i najskuplje što može da te snađe je da te automobil "izda" negde na putu, ne daj Bože negde preko. Imam prijtelje koji su to doživeli, pa sve što nisu platili na mostu, dali su na ćupriji. Što se potrošnje ulja tiče, a to je slučaj kod svakog dizela i tu sam zadovoljan. Na 10 000 km, dolivam nekih 500gr ulja. Toliko naime i ostane u kantici prilikom zamene na servisu. Ta potrošnja je mizerna iz razloga što često vozim na otvorenim putevima i to auto putevima. Desi se da idem i po 4 sata bez stajanja prosečno 140-160km/h. Stvarno ne razumem sve priče o "plastici", jer mislim da je dovoljno to što tada sedim u komforu u udobnom sedištu i što na kraju izađem odmoran. Plastika je verovatno bitna nekome ko se vozi po gradu i auto mu služi u sasvim druge svrhe. Kod ovog novog XV-a sam video da je "plastika" potpuno drugacija nego kod Forestera. Tu se više obratilo pažnje na ove druge vozače.