Ford Focus od 12.490 evra

U ponudi je Ford Ambiente 5vr 1.6 VCT 85KS M5 Euro V
Serijska oprema Ambiente
Prednji i bočni AirBag-ovi za vozača i suvozača,
AirBag zavese,
servo volan podesiv po visini i dubini,
ABS + EBA + EBL, ESP,
daljinsko centralno zaključavanje (1 preklopni ključ),
kodirani ključ (imobilajzer),
elektro podizači prednjih prozora,
sedište vozača podesivo u 4 pravca,
suvozača u 2 pravca,
deljiva zadnja sedišta (60:40),
treće stop svetlo,
16" čelične felne,
nivelacija farova,
ISO FIX nosači dečijih sedišta,
elektro pomični retrovizori u boji vozila sa integrisanim pokazivačima pravca,
gornji deo branika i ručica za otvaranje prtljažnika u boji vozila,
kompaktni rezervni ročak,
zadnja svetla za maglu, pušački paket (pepeljara i upaljač),
tonirana stakla,
krovni spojler u boji vozila (5 vrata),
centralni displej (4 linije - dot matrix),
nasloni za glavu na svim sedištima,
disk kočnice na svim točkovima
Dodatna oprema
Manuelni klima uređaj
ICE 2 Radio/CD/MP3,
USB,
3,5" displej,
6 zvučnika (samo uz 1.6VCT 85KS motor)
Cena po cenovniku 15.105 €
Popust -2.615 €
Konačna cena 12.490 €
Izvor: Ford.rs
pa ista konjaza kao kod golfa 6,rivalstvo i u prodajnim salonima Focus 1.4 85ks 12.490e a Golf VI 1.4 85ks 12.990
@mare
Astra ide od 100ks, C4 i 308 od 95...
Golf je odlazeci model a Focus je tek stigao i ne bi smeo da se nudi sa ovakvim motorom!
Ja se nesto ne mogu setim da sam video neki na putevima, nema mora da se smanji cena inace nema prodaje. Iskreno za te novce bolji je Golf ali su ovi osnovni motori slabi, minimum 100 KS za iole pristojnu voznju. Inace ovakve osnovne modele, mislim sa ovim slabasnim motorima, ima svaki proizvodjac a predstavljaju okosnicu flotne prodaje barem u inostranstvu.
13000€ za auto od 85ks, ford fusion od 175ks iste pare,automatski 6 brzina mjenjac, klima, i sve na struju.
Za te automobile 85ks je premalo i slabo!!! Ti motori su leš motori ja neznam zasto ih i stavljalju u prodaju za taj auto 1.6 motori su ok za pocetnu opciju po meni. Ja vozim astru NG sa motorom 1.4 turbo sa 140ks a ima i sa 1.4 100ks koji je pocetna varijanta ali mi se ljudi zale da ne ide auto nikako sa tim motorom kao dajem gas a treba mu vecnost da ubrza!!!
Ovaj tehnoloski biser se ni ne pominje u Fordovom katalogu (vidi ford.rs, katalog, tehnicki podaci)!
Najslabiji benzinac je 1.6 105ks, a dizel 95ks.
Mora da je ovo specijalno za Srbiju...
Sigurno da tehnoloski nije lako iz 'savremenog' motora od 1.6 litara 'izvuci' tih 85 ks uz postovanje eko normi
Katastrofa, 1,6 motor a 85 ks. Golf ima 1.4 Ali kako god, Golf je Golf. Ford kad pomenes ljudima, zagrcnu se bre. :D
@Bati 14 Feb 2012, 14:09
@moron 14 Feb 2012, 15:18
Bas ste me nasmejali komentarima.
Ovaj focus mi se ne svidja dizajnerski tako da ga ne bih uzimao u razmatranje (osim da je 10.000 sto je nerealno za nov model).
Ovaj model s nudi i u Nemackoj, postoji u cenovniku, 1000 eura je jeftiniji od 105ks, ali bezuspesno tragam za performansama, zivo me interesuju...
hahaha joj Ford, pa ime jeste za proizvodnju niskobudzetnih automobila.
@carobnjak 14 Feb 2012, 13:59
Ako se ne varam, pisao si da si sasvim zadovoljan kako ide tvoj punto sa 60KS.
Ovaj fokus je više od 40% snažniji od njega, a ne verujem da je toliko teži.
Zašto misliš, a i ostali, da to nije dovoljno za nekog nezahtevnog vozača da se u bezbednom novom automobilu preveze od tačke A do tačke B?
Bas bih voleo da kazes mom komsiji da je Ford ime da je kvalitetan. Mislim da bi te covek odmah upucao.
@McLaren,
evo ja cu ti prvi reci da je ford kvalitetan. u mojoj familiji je proslo dosta fordova (kako u srbiji tako i u americi) i mislim da sve do zadnjih nekoliko godina kada su se hyundai-kia popravili mislim da je ford pruzao ubedljivo najvise za svoju cenu.
Za 1.000 evra vise je u trend paketu sa 105 konja.
Ma da, jako je ruzan, posebno u ovoj varijanti
http://polovniautomobili.com/oglas1788182/ford_focus_trend_sport/#0
Mile, ne znam tamo, ali ovamo to niko nece. Kvare se, pada im cena, ruzni...
@Ex Italo fan
pa sad necemo mesati babe i zabe!
Ja sam govorio o gradskoj voznji, jer ga uglavnom vozim pogradu, pa je 60ks na 850kg taman!
Ovaj Focus je tezak 1270kg!?!
Koliko znam, ne spada u gradske automobile, a i sad je 2012.godina, a moj Punto je iz 2001...
Zato trazim performanse da vidim koliko ubrzava do 100km/h, sigurno ne brze od 14sec koliko Punto!
P.S. vozio sam Astru 1.4 90ks (H-classic 5v), i vrlo dobro se secam kako vuce, tj. nikada necu zaboraviti... :)
pa dobro nek golf ima 80 ks,ali sam rekao da su slicne cene,ali gore je pomenuto da je sramota da nove generacije imaju 85ks,bar 100,u 7 moj generaciji golfa ce biti 1.2 tsi 105ks bazni model,sto je sasvim logicno.
Jos jedan "glas" za ovaj biser od motora..
S' toga ni povoljna cena ne pokazuje sve..
Ex Italo fan
Moze od tacke A do tacke B, sa sve Thule-(t)om na sebi.. ;)
@McLaren
Pa znaci nemci ne valjaju...
Ford koliko znam najvise proizvodi u Kelnu...Niskobudzetne,pitaj nekog Ford Mustang ili Mercedes C kupe(nece ni znati da to postoji),a za Mustang svi znaju...
@mile
Kazem ti ja,ne upustaj se u pricu sa njim...
Ima drug Ford Mondea '99 1.8 dizel,90ks,karavan,cesto ga vozim,Malo je tromiji,ali ide dobro...Evo za skoro dve godine covek promenio sam filter za vazduh(nije uradio vlasnik pre njega),i akumulator.Pliva po putu,sto je jos dobro,potrosnja kombinovano oko 6,5 do 7l.
@carobnjak
Na toj Astri jedino motor donekle valje. Jeste da je bučan ali potegne preko 170
@McLaren
Odakle ti da ford nije pouzdan? Za 3 godina na polovnom fokusu, sem servisnih delova zamenio sam "čak" 2 grejača i nekoliko sijalica.
Inače nova poslednja generacija mi se ne sviđa. Zadnja svetla su katastrofalno dizajnirana, a posebno je iritirajuće što desna noga dodiruje centralnu konzolu.
Ma jok ... turski Fluens je sigurno bolji od ovog nemačkog fokusa za iste pare! CCC
Daj o čemu pričate, Fluens unutra sama škrbava plastika!
Valjda nečemu vredi i enterijer Fokusa
@MAX
startan sigurno nije, provereno!
A vise i nije u ponudi, samo 1.6 115ks (Astra Classic)...
Nadjoste li performanse ovog motora?
Mene su ucili da motor vece radne zapremine a manje snage ima da traje za razliku od ovih novih turbobenzinaca.
Ako mu je obrtni moment oko 150 Nm na broju obrtaja do 4000 rpm to je o.k motor iako je focus mk3 najruznji fokus.
ne znam zasto svi pljuju forda?koliko od vas je vozilo forda do sada duze od dva minuta??
nije po kvalitetu kao golf ali je dalekooo bolji od toga sto neki ljudi ovde predstavljaju
sto se ovog focusa tice ponuda je ocekivana,bedan motor i nova sasija cena konkurentna,i dalje fali garancija i ubedljiviji dizajn
uskoro stize golf VII a golf je golf
Koliko ja znam ovo je najniža cena ikad ponuđena za ovaj fokus tako da me to raduje jer izgleda nije tačno da cene ne mogu još dole. Ovo nije loš auto i sigurno je bolja kupovina od I30 i Ceeda u odlaženju. Što se tiče motora to je sigurno kako neko reče leš od motora međutim kad se neki ljudi zadovoljavaju sa 1,4 i 80 ks u Octaviji onda će i ovaj da služi jer ako ništa drugo ima veću kubikažu.Meni je jedino krivo kad vidim koliko mora da se doplati za prvi naredni jači motor.
"2011 FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT (85) AMBIENTE
Specs of FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT (85) AMBIENTE, manufactured or sold in 2011, version for Europe (since late-year) with 5-door hatchback body type, FWD (front-wheel drive) and manual 5-speed gearbox. Basic specs and characteristics: petrol (gasoline) engine of 1596 cm3 / 97.2 cui displacement with advertised power 63 kW / 84 hp / 86 PS ( ECE ) / 6000 and 141 Nm / 104 lb-ft / 2500 of torque. Dimensions: this model outside length is 4358 mm / 171.6 in, it’s 1823 mm / 71.8 in wide, 1484 mm / 58.4 in high and has wheelbase of 2648 mm / 104.3 in. The value of a drag coefficient, estimated by a-c, is Cd = 0.31 . Standard wheels were fitted with tires size 205/55 R 16 H. Reference vehicle weights are: official base curb weight 1195 kg / 2634 lbs, gross weight GVWR 1825 kg / 4023 lbs. How fast is that car ? Performance: top speed 170 km/h (106 mph) (declared by factory); accelerations 0- 60 mph 14.1 s, 0- 100 km/h 14.9 s (declared by factory), 1/4 mile drag time (402 m) 18.9 s (a-c simulation). Fuel consumption and mileage: official: 5.9 l/100km / 47.9 mpg (imp.) / 39.8 mpg (U.S.) / 16.9 km/l , average estimated by a-c: 7.5 l/100km / 37.8 mpg (imp.) / 31.4 mpg (U.S.) / 13.4 km/l"
http://www.automobile-catalog.com/make/ford_europe/focus_europe_3gen/focus_eu_3gen1_hatchback/2011.html
Milina! :)))
Svaka cast Carobnjak. Ove performanse nisu carobne ali su vrlo racionalne. Da sad kupujem novi auto ovom fokusu zameram na dizajnu i malom gepeku i odlucio bih se za elantru. Ko vise voli HB ne treba da se dvoumi izmedju focusa i golfa stvarno je na mukama.
Dobro poredjenje je sa i30 1.4 motorom. Ko je ikad u njemu osetio 110KS ili ko normalan salta na 5000 rpm?
141 Nm na 2500 rpm je super za trajnost motora.
prosecna 7.5 ma vazi,ovaj auto tuce 10 kila pri laganom dodiru
raso ne znam sta da ti kazem a da se ne naljutis ali elentra mi je totalno ,,neodlucna,, nikako da skupi pluseva za napredak ali ni da dobije minuse za pljuvanje
Po meni ne vredi kupovati automobil iz C segmenta koji nema motor sa min. 100 KS, za B segment min. 75 KS, a za A segment min. 50 KS.
Min. obrtni moment bi za navedene segmente mogao da opada u sledećem nizu: 150, 130, 90 Nm.
@McLaren
14.9sek!
@Predrag
tako je! :)
Fiestin motor identicne snage kao ovaj Focus ali 1.2 je takodje ocenjen kao trom, tako da...
@Predrag
nesto mi tu ne stima...
Samo 86ks isporucuje pri cak 6000 obrtaja a obrtni momenat je pri samo 2500?
@carobnjak
Pa i tvoj Classic ima max. obrtni moment pri 2500 o/min. Ovo gore jeste pomalo čudna vrednost za VCT motore jer je kod njih max. obrtni moment obično na višem broju obrtaja, a sama kriva je "ravnija" nego kod klasičnih atmosferaca.
@Predrag
nije mi toliko cudan obrtni momenat koliko obrtaji pri max snazi! Obicno ako je na 6000 onda obrtni bude na oko 4000, jel tako? Nekako je nesrazmerno!
Ako on ide do 6000 onda bas i nije rasterecen...
P.S. moj nije Classic!
Punto 1.2 60ks dostize na 5000 obrtaja!
Pre oko 35 -40 godina pravljena su vozila koja su postizala "ubrzanje" ( u fizici označavaju i kao "akcelaracija" ) od tih 14,9 sekundi i "jurila" i do tada neverovatnih 170 km/h, ali uz tadašnje koeficijente otpora od 0,40 i više, te uz možda "nešto" veću potrošnju od ovoga novog focusa ( saglasnog EURO 555 standardima ).
Ali, to je ipak bilo pre 35-40 godina, a gde je ovaj focus danas? Kao da ide na dizel D-3 po JUS-u iz 1973. godine. Jako otužno
Cela diskusija se razvila u smeru kao da je ovo jedini Fordov motor, pa kako nisu uspeli da naprave bolji.
Ne mogu da verujem da toliko ljudi kritikuje karakteristke osnovne verzije nekog modela.
Ako vam je malo 85KS kupite jaču verziju.
@Ex Italo fan
Nije mi jasno ovih 85 KS iz 1.6 litara. To su mogli da postignu i sa 1.2. Imaju i onaj 1.4 iz fieste od 96 KS...
@Predrag
Mora da im je to neki stariji motor pa se uklapa u nisku cenu. Mogli su da stave i manji motor ali verovatno nisu zbog manjeg obrtnog momenta a on je i ovako tezak pa bi mu medjubrzanja bila jos losija.
Ovi modeli su u inostranstvu namenjeni flotnim kupcima prvenstveno. Zato se i dalje ugradjuju odnosno postoje ovakve slabe verzije, drugi razlog ne postoji.
Ima razlog što su oni motor 1,6 "utihnuli" na 85 ks. To je bilo: "Hoćeš da voziš focus, ali nam ne daš pare koje mi tražimo za bazni 1.6? Dobro, imaćeš ga za manje pare, ali ćemo mi da ti ga bez faktičke izmene baznog motora prethodno "umirimo", tj. napravimo "podbazni" do te mere da ćeš jadno da se osećaš svakog dana njegovog posedovanja, da svi oko tebe vide kakva si stipsa i jad bio".
Tako je ovaj nastao - bez dodatnog troška ( koji trošak, makar mali, bi ford imao da je u njega stavljalo i fizički manji motor )
@Orlo
Znam da je zbog obrtnog momenta, ali 130-135 Nm je moguće postići i sa motorom 1.4.
Jos 1990. je u modele Escort/Orion ugradjivan motor 1.6 od cak 105ks!
@ carobnjak
Eskort XR3i je imao 105 KS iz 1,6l motora još 1986.
A Ford je poznat po tome da nudi starije generacije motora u novijim modelima, naarvno po nižoj ceni. Sećam se da su cenovni hit bili eskorti poslednje generacije, pre fokusa, sa 1,3l motorima, od ko zna kada, sa sve bregastom u bloku i podizačima. Gomila ih je uvučena iz Mađarske za vreme sankcija devedesetih.
Moj kolega vozi Focus 1.6 D, prethodne generacije. Zapanjio sam se kad mi je rekao da redovan servis kosta 30 hiljada u ovlascenom servisu!
carobnjak
Inace, cemu je sluzio Orion , osim sto je bio nezgrapniji od Escort-a? Produzena guzica..
Dosta puta sam vozio taj 1,6 motro i ide dobro kad se pritisne..
Moj Ford favorit iz tog vremena je Sierra(nafilovana)..
@carobnjak 23:38
Pa šta si ti mislio, da je neki drugi? Pa svi to rade ;) U međuvremenu je on ozbiljno doterivan, ne sekiraj se ;)
@ Panchev9
Imao sam prilike da vozim dve nedelje sijeru kosvort, dorađenu kod Vulfa, sa nekih 260KS i pogonom na zadnje točkove. U ono doba to je bilo strašno.
@Predrag
poslednja generacija Escorta, kao i Focus, dobila nje Zetec motor 1.5 i 1.8, taj je imao 1598ccm i 16v. Ovo nije taj motor nego onaj stari, neverovatno!
U Focus 1 i 2 se nije ugradjivao ovaj motor vec samo Zetec!
Ne znam samo odakle su ga iskopali...
@Ex Italo fan
tim gore!
@Panchev9
i moj favorit je bila Sierra ali u sedan verziji, sa kraja proizvodnje, sa zatamnjenim zadnjim svetlima, bas sam voleo taj model... :)
http://www.modifiedcars.com/pix/cars_large/24290_43692.jpg
Ex Italo fan
Druskane, bas udaras na ceznju.. ;) Probaj nesto ispod 200 konjica.. :)
Prijtaelj je posedovao civilku sa 1,6 motorom.. U lepoj plavoj metalik boji( nisam video kod drugih takvu boju ).. Bilo nevreme kada se prodavala, inace ne bih je propustio.. Sada bi vec bila matora( 1989g.)..
carobnjak
Samo limuzina.. "Liftback"( decenijama pre Ostavije i karavan jok more)..
Enterijer mi je bio nekako neobican, pa mi je ostao u pamcenju.. Sa karakteriscnom trubom na volanu.. :) Ford pamtim i po tome..
http://www.ford.rs/video/Ford_Focus_60sec.wmv navedena cena je iskljucivo na kredit uz ford finansiranje, da ti izmu jos 20% na tu cenu tako da te izadje oko 15k evra
@Predrag
Mozda jedva nategnu 130 Nm, ali za 1.6 motore lako prebace 155-160 Nm a razlika se oseti.
Ne znam zasto poredite Focus sa Gofom i obavezno "sumnjate" u kvalitet?
Vozim treci VW Golf (V 1.6, V 1.9tdi, VI 1.6tdi) i svaki je bio u kvaru u garanciji na manje od 70.000km, kao i svi ostali Golf/Jetta u firmi...
Ne znam nikoga kome se pokvario Ford, a dosta ljudi ga vozi, pa razmislite malo...
A to kao Golf je Golf i kad ima 80ks je smesno, ide kao gladan u WC :)
Pre manje od dve godine sam kupio Golfa 4 i platio ga oko 5000e, a otprilike u isto vreme je brat mog druga kupio Mondeo karavan, 2l dizel, za 5000e. Ja sam na popravke dao oko 25e (2 termostata, po 800din, i jedan automat za stop svetlo, 1000din). On je na popravke dao oko 1200e (plivajuci zamajac, dizne, jos lom sitnijih popravki). Prodao je Mondeo pre mesec dana za 3-3500e, a ja mogu mog Golfa sutra da prodam za 4500e. Plus uzmite u obzir da je novi Mondeo bio bar 10000e skuplji od ovakvog Golfa, pa sami zakljucite sta je bolja kupovina.
st
kada kipite nova kola onda ih uporedjujte
imam ja punu kesu horor prica oko turbina na wv grupi...ali to je samo sto ova zemlja uvozi otpad
@beopozit
Ali Ford mnogo losije drzi cenu, pa ce mnogo vise novca da izgube kupci Forda nego VW-a kad ga budu prodavali. Mondeo je nov kostao 25000 a Golf IV 15000, sad kroz 10god taj Mondeo vredi 3500, a Golf 4500e. Razlika je ogromna.
@STrider
Golf nikada nije kostao 15000!
Kometar u 16:11 ti ne vredi mnogo ako ne navedes tacno koje su godiste Golf i Mondeo, koji motor, koja oprema itd.
@STrider
Da si kupio juga, još manje bi izgubio. Ako možeš tog golfa da prodaš za te pare ne čekaj ni trenutak, dok nisi postao deo, što kaže Beopozit, VW horor priče.
@carobnjak
Napravio sam paralelu sa sadasnjim cenama, Golf 1.4 benzinac je kostao 15000 pre aktuelnog popusta, dok trenutno takav 2.0TDCi Mondeo kosta (bez popusta) 25500e.
I moj Golf i taj Mondeo su 2001 godiste.
@Ex Italo fan
Ma ja mogu da ga prodam i za 5000e, zato sto sam ga registrovao i na Srpske i na kosovske tablice, pa su takva kola ovde na Kosmetu na ceni, ali je problem sto ne mogu da kupim drugi auto, tj mogu ja ali necu da ga vozim ili u Srbiji, ili na Kosmetu, zahvaljujuci dogovoru nasih pametnih politicara. Tj mogu, ali da placam 60e za 15 dana voznje, pa zbog toga hteo-ne hteo, moram da vozim ovo sto imam :)
@STrider
ne valja ti paralela! Ne mozes uporedjivati danasnje cene kao rezultat krize od 2008. i cene pre desetak godina...
P.S. veci, skuplji auti i sa jacim motorom(kubikazom) znatno brze gube vrednost, tako da opet ti kazem, nije za uporedjivanje!
@STrider
napravi ti paralelu izmedju Mondea i Pasata iz tog vremena, sa slicnim motorom i cenom, pa uporedi sa danasnjom cenom tih polovnjaka, pa ces verovatno biti u pravu... :)
@carobnjak
Ja sam naveo primer iz prve ruke, a na svakom je da proceni sta mu vise odgovara-Fokus, Golf ili nesto trece. Kada bih ja uzimao nov auto, verovatno bi odabrao ili nesto trece(koreanca nekog, verovatno Elantru) ili Golfa sa 1.6tdi motorom, zato sto su sada spustili cene na neki normalan nivo