Ponuda za Škodu Fabiju, Yeti i Octaviju

Ovlašćeni prodavac i serviser Škoda automobila Alpros Auto u svojoj ponudi
ima više modela ove marke po zanimljivim cenama. Među njima su Fabia, Yeti i Octavia.


Tako Fabia Ambiente 1.2 HTP sa 51 kW/70KS i metalik bojom košta 9.300 evra, Yeti Active (Fresh) 2.0 TDI sa 81 kW/110KS ima cenu od 15.500 evra, Yeti Ambition (Fresh) 2.0 TDI sa 81 kW/110KS košta 16.500 evra, Octavia Ambition 1.6 TDI sa 77 kW/105KS se nudi po ceni od 14.950 evra, a Octavia Elegance 1.6 TDI sa 77 kW/105KS može biti vaša za 16.750 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs


A tu su i nove boje za 2012.
http://www.dodaj.rs/?3u/V1/LIHm2um/skoda-fabia-new-coleurs.jpg
Ova plava je baš lepa
@Dejan L
Škoda ima katalog od jedno 50 različitih nijansi (pored onih standardnih koje se nude). Ima i metalik i nemetalik boja. Malo ko to zna ;)
Kada sam birao svoju crvenu nijansu, od 4-5 ponuđenih najviše mi se dopala standardna (Corrida red) ;)
Dodaš par kinti i kupiš original VW mesto kopije. Čak i neki jednostavniji Audi može da se nađe za ove pare.
Vreme Skode polako prolazi ili se cene moraju dobo spuštati.
@maxi
Škoda je odigrala ulogu jeftinog poluVW. Sada VW spušta cene i postaje najveći svetski igrač, a škoda drži cenu. Tako da, ili će nestati ili mora početi dobro da spušta cene i po pitanju kvaliteta. Tako da ova gonja fabija mora biti ispod 8000, oktavija manje od 12000. Inače počeće da krase fabrički parking.
- sa CD MP3 playerom "Swing" i prednjim naslonom za ruke - Octavia Ambiente..
Ajde.. Otkud toliko "savremene" tehnologije da se stavi u naslov..
U osnovnom paketu se kod fabie dobija samo jedan vazdušni jastuk, u sledećem koji je u ponudi za 9300 eura jos ceo jedan za suvozača(za v. zavese i sl. nisu ni čuli ali mogli bi da kupe jedan aveo ili rio pa da prebroje). ESP seriski ne ide ni u najačem paketu osim uz turbo motore sa DSG. U osnovnom paketu ima samo priprema za radio a ni u ovom koji nude se ne pominje ništa-znači nema radio(neka zavire u gore pomenute konkurente pa da vide možda ne znaju kako cd mp3 izgleda). Uopšte sva oprema je toliko jadna kao da je od pre nekih 10 tak godina ali gospodo konkurencija ne miruje i daje brdo opreme, vazdušnih jastuka itd. u osnovnoj a da ne pričamo za neki veći paket a i motori su im normalni sa 4 cilindra. Neka je ovo na osnovi Pola kolko hoće ali ja to ne da ne bih kupio nego ne bi kupio za OVOLIKO PARA. Mora to niže ili sa više opreme.
@Panchev9
Igleda da su te čuli ovi iz AutoČačka pa su spustili cene i ubacili prednji naslon za ruke i Swing CD/MP3 ;)
1.4 TSI Ambition sada košta 15100 €.
Pre nedelju dana sam isao do Praga. Usao sam u Hyundai salon i sedeo u novi i30. i30 ima da masakrira ovu boraniju. U odnosu na Skodu i slicne, unutra je za 2 klase bolji, kvalitetniji, lepsi. Cena za model 1.4 benzinac pocinje od oko 11500evra. Za 1000evra se dobija jaci paket koji ima sve sto vam treba, pa i vise. Ostale cene su otprilike iste kao kod nas, pa cenim da ce i i30 kod nas biti sa tom pocetnom cenom - 11500evra. I mislim da je to bila cena bez nekog akcijskog snizenja.
Kod Octavie Ambition paket opreme (koji nije tako loš) sa 1.4 motorom košta nešto ispod 12000 eura. Ali doplata za motor 1.6 od 102 ks sa istim paketom opreme košta 13735 eura. Ajde sad da mi neko objasni šta to ima u ovom motoru pa je ovoliko skuplji. Kada bi on bio oko 12500 to bi bila zaista dobra ponuda.
@ Predrag
Da ali sam ove boje našao kao nove za 2012. godinu.
Fabija se nudi u 48+2 kombinacija u EVROPI (16+16+16+2), 16 osnovnih, tih 16 sa belim i 16 sa crnim krovom + 2 za WRS i MonteCarlo, poslednje 2 su drugačijeg intenziteta.
Van EU rade još oko 12 nijansi, svetlijih ili tamnijih.
Najlakši primer je pastelno akrilna plava (Kobalt, Santorini i storm plava, znači ni 1 nije metalik).
Takodje i 3 metalik plave imaju, ne znam im ime
Stalno drobite Golf je Golf, a Oktavija nastala od Golfa. Još dobiješ komfornijeg Golfa kad kupiš Oktaviju. Nije džabe 3 godine uzastopno THE BEST FAMILLY CAR!
Ne može 1 Reno Fluens da parira Oktaviji ni pod razno! Ne može ni Elantra, iskreno ne može ni Laguna, jer je teška drešina!
Panchev, pa pre neki dan je bila vest da je 15999. A i jedam lik kojeg znam je kostao pre pola god oko 16.
@ McLaren
Samo što za iste pare kupiš:
VW Golf 3 vrata bez opreme ili
Oktaviju sa 5 vrata i solidnom opremom.
U tome je smisao motoa Simply Clever
Pa, mada je klasa "iznad", "bazni" mondeo 1.6 TDCI sada košta samo 18.800, a u njega barem možeš kao čovek da sedneš ( čak i noge pružiš ili i glavu uzdigneš ) u poredjenju sa škodom "aktivijom" i njenim sofisticiranim i impulsivnim 1.6 TDI motorom i menjačem sa čak 5 brzina
http://www.dodaj.rs/?3s/v1/1lD02b1u/3-way.jpg
Civic pobednik praznine, Fluence pobednik vanzemaljac, Oktavija ...
Fabia Ambiente sa klimom je jos pre godinu dana bila 8990 eura!
A Octavia je najskuplja u C segmentu, sto sam i ranije rekao, pa racunajte...
Uau koja opremljenost u Active paketu: manuelno kontrolisan sistem grejanja, airbag za vozača, priprema za radio sa 4 zvučnika i radio antenom, i jos dosta novina tipa zadnji brisac, prednji sigurnosni pojasevi podesivi u tri tačke(pa to niko ne nudi)a tek cene, definitivno simple clever...i legendarna elasticnost za 1.2 motor(mo's misliti kolika je sa 112Nm)...al kad ne bi videli sta konkurencija nudi... ;)
Evo ekskluzivnih fotki: ;)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=matq4twrrm31
@Dejan L
Što relkli crnogorci, nabolja na svijet! Mislim za Oktaviju a po tvom mišljenju.
Prvo da ti kažem, da oktavija predstavlja ne HB, nego LB a to je u startu sirotinjska opcija.
Drugo, ne vredi ni točkova od Golfa, čak mu nije ni kopija jer je Golf HB.
Pratim tvoj rad, koji se svodi na fazon broja pastela i izmišljanja kao novih dizajn moda. Moram ti reći ako je neko kič u dizajnu, onda je to škoda, sramota VW grupe.
Pominjati Fluens Lagunu Elantru, je za tebe misaona imenica jer u ta čuda još ušao nisi. Škodu vidiš kroz maminu jeftinu Fabiju. Samo me zanima kako ti se ne smuči da gledaš onaj hromirani gril, kao sa početka prošlog veka i krov kao poklopac šporeta?? I to ti dizajner :/
Regular 86-88
Postoje u meni sumnje da gajite specijalne afinitete prema brendu Ford..
Jesam li u pravu?
Nekako sa njim pravite poredjenja i sa cenama i motorima itd..
Ili je salon blizu vase kuce? :)
Panchev9
Кinetički dizajn, materijali enterijera, motori, cena održavanja, dinamičke osobine... Sve to stvara odredjenu "emociju", kao što "emociju" stvara svaki drugi automobil, pa i škoda. Recimo, mondeo mi se dopada, ali ford "šuga" mi je draži od njega, no je u toj kategoriji dilerski "porez na ego" daleko veći.
A "blizina salona" je relativna stvar i ne meri se udaljenošću
carobnjak
Boleslavci ce od Ambiente da naprave i S-Line.. :)
Regular 86-88
Da li se to zeli reci da je blizina salona u stvari nebitna, nego je vazna blizina k' srcu nekog brenda..
Zaista sta znaci taj kineticki dizajn?!
Kuga "fala" Bogu nije zazivela.. Mislim zbog imena..
I nije isto kad imaš 5 servisa u 3 grada i to što Škoda može da se popravlja na 101 ovlašćenom mestu u onoliko gradova.
Nije svejedno!
@Energy saver
koliko kolicnu gluposti ti pises
ovo je trenutno kolebanje cena i nema nikakve veze sa buducnoscu skode. svaka skoda je znacajno jeftinija bila i bice od ekvivalentnog VW. i uvek ce biti bolje izbor osim ako patis od kompleksa marke.
Panchew9
Šta mi znači „kinetički dizajn”? Danas ili nekada? Kada se pojavio, novi mondeo je ( koliko se sećam ) bio „cenjen” i zbog ( spoljnog ) izgleda, a i meni se tada dopadao. Tada. I neko vreme posle toga. Danas već ne znam, skoro da mi se i ne dopada ( što bi moje dete reklo „bljakssnt” ), kao što mi se danas ( u tom segmentu ) više ne dopada ni laguna, 407, insignia i brdo toga... Ali, recimo, passat ( za mene „drugi unazad”, jer ih samo tako pamtim ), mi se i danas dopada, tako da je možda na duže staze bolje i neki inicijalno uzdržaniji, nego baš avangardan dizajn ( a „kinetic” ga je imao ).
Sa druge strane, unutrašnji materijali fordova ( osim u top verzijama ), ta njihova „tekstura”, uvek su mi nekako bili podsticaj za povraćanje. Ali, uz ove cene mondea, sve bih te zamerke glatko zanemario